.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
غر و لند يارانه‌اي دولت
«طرح اقتصادبرانداز»، «يارانه هاي له کننده»، «مصيبت عظما» را قبلا وزير راه و نفت و اقتصاد در توصيف يارانه نقدي به کاربرده بودند. آخرين گلايه هم مربوط به وزير نفت بود که اواخر هفته گذشته از «عذاب اليم» تهيه منابع پرداخت يارانه نقدي سخن گفت.(ادامه)
بنزين ۷۰۰ توماني چه زماني مي سوزد؟
معاون مديرعامل شرکت پالايش و پخش فرآورده نفتي در رابطه بنزين ۷۰۰ توماني گفت: از زمان تک‌نرخي شدن قيمت ميزان بنزين ۷۰۰ توماني در کارتهاي سوخت حدود ۱.۸ ميليارد ليتر بوده و در حال‌حاضر اين ميزان به يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون ليتر رسيده است.(ادامه)
يك "پيام تسليت " براي روز خبرنگار
«مزار شریف سقوط کرد.هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷، اینجا محل کنسولگری ایران در مزار شریف است، من محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران هستم، گروه طالبان چند ساعت پیش وارد مزار شریف شدند. خبر فوری، فوری. مزار شریف به دست طالبان سقوط کرد، عده‌ای از افراد طالبان در محوطه کنسولگری دیده می‌شوند...»(ادامه)
«مشايی» بازداشتش را تكذيب نمی كند
روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: شايد دهمين بار بود كه شماره تلفن همراهش را مي‌گرفتم. شماره كسي را كه شايعه بازداشتش يك ماهي است دهان به دهان در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها مي‌چرخيد.(ادامه)
كمين كابوي ها براي شكار گاو هاي روستاي جنگلي
کابوي ها با شکار گاو هاي رها در سطح مناطق جنگلي آنها را سلاخي کرده و به فروش مي رساندند.(ادامه)
قدرت خرید یارانه نقدی 18 هزار تومان شد
قدرت خريد يارانه نقدی 45 هزار و 500 توماني سال 1389 در بهار امسال به 18 هزار و 200 تومان رسيده است. اين محاسبه را حسن سبحاني، اقتصاددان در حالي ارايه مي‌دهد كه معتقد است بهتر است به جاي شناسايي افراد ثروتمند و حذف آنها از ليست دريافت‌كننده يارانه به سمت واسپاري يارانه‌ها به اقشار نيازمند برويم.(ادامه)
قیمت یک کیلو خاویار صادراتی چند؟
(ادامه)
شمال نیوز: مراجع تقلید با قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر میزان زکات فطره و کفاره روزه را اعلام کردند.
مقدار فطریه برای روزه داران و مبلغ کفاره برای کسانی که روزه نگرفته اند
شمال نیوز: مراجع تقلید با قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر میزان زکات فطره و کفاره روزه را اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز: آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و موسوی اردبیلی نظر خود را پیرامون میزان زکات فطره در سال جاری اعلام کردند. میزان زکات فطره از سوی مراجع تقلید اعلام شد
شمال نیوز: آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و موسوی اردبیلی نظر خود را پیرامون میزان زکات فطره در سال جاری اعلام کردند.(ادامه)
٥٠٠ ميليارد هزينه‌ دولت دهم به باد رفت
(ادامه)
آقازاده ها چه ماشینی سوار می‌شوند+عکس
پسران مسئولان ورزش بیشتر از اینکه به خاطر فعالیت‌های اقتصادی یا اجتماعی‌شان شناخته‌شده باشند، با ماشین‌‌هایی که سوار می‌شوند مورد توجه هستند.(ادامه)
مُدي كه سرطان‌زاست
ناتاشا كه مراحل درماني سرطان پوست را پشت سر گذاشته و مشغول شيمي‌درماني بود، بعد از ريختن موها و ابروهايش براي ما از تمايل به زيباترشدني گفت كه به قيمت از دست رفتن سلامتي‌اش تمام شد.(ادامه)
مقاوم‌سازي اقتصاد با حرف و عمل(يادداشت)
(ادامه)
سقوط آزاد مجدد قیمت‌ خودرو در بازار
گرمای تابستان، این روزها بسیاری از خریداران و فروشندگان خودرو را به چالش کشیده، اما خنکای رکود ناشی از معاملات همچنان بر بازار حاکم است و فعالان بازار خودرو از برابری نرخ کارخانه و بازار خبر می‌دهند. (ادامه)
برنج جهان را دلال ايرانی گران مي‌كند!
(ادامه)
کدام بانک بیشتر سود می‌دهد؟
کدام بانک و مؤسسه اعتباری نرخ سود بیشتر به سپــرده‌های روزشمار می‌دهد. این سؤالی است که اکثریت مردم ایران درصدد یافتن پاسخ هستند. (ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های سه شنبه ۱۹ خرداد
(ادامه)
سپرده‌گذاران میزان،چگونه پولشان را پس می‌گیرند
هيئت 3 نفره اي در شعبه مرکزي اين شرکت در مشهد مستقر شده است و همه مديران، کارمندان و کارکنان اين شرکت منحل شده، به همکاري با اين هيئت موظف هستند.(ادامه)
چند نکته گردشگري در حادثه جاده شمال
جاده‌هاي نا امن، هتل‌ها و مسافرخانه‌هايي که فرسخ‌ها با استانداردهاي جهاني که سهل است حتي با معيارهاي کشورهاي حاشيه خليج‌فارس نيز فاصله دارند، بيکاري و بلاتکليفي متخصصان اين عرصه، مديريت‌هاي کارنابلد و...و ده‌ها مشکل ديگر از اين دست، زخم‌هايي است که سال‌هاست پيکر حوزه گردشگري کشور را پوشانده است(ادامه)
پرداخت وام ۸۰ ميليوني از سه‌شنبه
با اين وام و بدون احتساب اصل سپرده، بين 5/ 28 درصد تا 40 درصد هزينه خريد مسكن خانه‌اولي‌ها بر حسب انتخاب آپارتمان‌هايي با مساحت حداكثر 70مترمربع و حداقل 50 مترمربع، پوشش داده مي‌شود. (ادامه)
آغاز ثبت اینترنتی اعتراض‌های یارانه‌ای
(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های دوشنبه ۴ خرداد
(ادامه)
روحاني سياست‌هاي غلط احمدي‌نژاد را اصلاح نكرد
شعار دولت نهم و دهم كه عدالت‌گستري بود. حالا ببينيد آمار به ما چه مي‌گويد؟ حتي عدد و رقم‌هاي رسمي‌اي كه در دولت قبلي منتشر شد، نشان داد كه شاخص فلاكت، كه مجموع نرخ تورم و بيكاري است، در ماه‌هاي پاياني احمدي‌نژاد دو برابر ماه‌هاي اول فعاليت اين دولت بود. يعني هزار ميليارد دلار بر باد دادند، چيز چنداني به ظرفيت‌هاي توليد و اشتغال نيفزودند و «فلاكت» را هم به جاي «عدالت» نشاندند(ادامه)
نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن ابلاغ احکام مالياتي قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور، نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور را اعلام کرد.(ادامه)
علی پورمحمدی برندسازی؛ کلید گمشده توسعه تولید داخل(ديدگاه)
علی پورمحمدی(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
فاصله هزينه ثروتمندترين و فقيرترين دهک
احتمالا شما هم از اختلاف طبقاتي بيزاريد و از ديدن صحنه هاي فقر کودکان و زنان رنج مي بريد. احتمالا شما هم با ديدن مستندهاي اختلاف طبقاتي در آمريکا ناراحت مي شويد و از شنيدن برابري ثروت يک درصد مرفه جامعه آمريکا با 99 درصد بقيه جامعه خشمگين مي شويد.(ادامه)
یارانه نقدی شما هم حذف شده؟
از فروردین‌ماه امسال یارانه نقدی ۵گروه‌ درآمدی به تشخیص دولت حذف شده و در ماه‌های آینده احتمال حذف تعداد بیشتری از یارانه‌نقدی‌بگیران با درآمد بالا وجود دارد. (ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
يارانه نقدي گروه‌هاي پنج‌گانه شامل پزشكان، مالكان خودروهاي گران قيمت لوكس، صاحبان صرافي‌ها، اعضاي هيات مديره بانك‌ها و هيات مديره شركت‌هاي خصوصي و افراد مقيم خارج از كشور قطع شده است(ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.