.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ويلاي غيرقانوني يك قانونگذار تخريب شد
تصاوير يك ويلا، قبل و بعد از تخريب ‌ از تخريب قانوني يك ويلاي غيرقانوني خبر می‌دهد. دليل تخريب اين ويلا آن بوده كه... (ادامه)
۸ میوه و سبزی بنفش؛ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها
يك رژيم سالم، يك رژيم رنگي مي باشد. ميوه ها و سبزيجات، داراي پنج رنگ اصلي هستند: قرمز، نارنجي/زرد، بنفش/آبي، سفيد و سبز. هر كدام از اين رنگ ها در كل نشان دهنده ويتامين، ماده يا آنتي اكسيدان خاصي است.(ادامه)
آقای وزیر! بخشنامه عدم درج قیمت را لغو کنید/ آرامش و سلامت بازار در خطر است (+تصویر بیانیه)
شمال نیوز : انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان طی بیانیه‌ای خواستار لغو بخشنامه اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم الزام تولیدکنندگان نسبت به درج قیمت برخی کالاها شد و آن را خلاف قوانین دانست. (ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
روايتي از فروش اعضاي بدن؛ از كليه تا كبد، براي كمي پول
(ادامه)
گويا منصوريان قبل از باخت به العين با رقم يك ميليارد و 700 با رامين رضاييان توافق كرده بود اما در آن مقطع دست نگه‌داشت تا اينكه قيمت اين بازيكن كه استعداد ياغي‌شدن فوتبالیست جنجالی ساروی استقلالی است اما 2/5 میلیارد می خواهد/ هشدار طارمی به رضاییان؛ این کار را نکن
گويا منصوريان قبل از باخت به العين با رقم يك ميليارد و 700 با رامين رضاييان توافق كرده بود اما در آن مقطع دست نگه‌داشت تا اينكه قيمت اين بازيكن كه استعداد ياغي‌شدن(ادامه)
هرکسي از مادرش قهر مي‌کند نانوايي مي‌زند
(ادامه)
نشاء 37 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران
37 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران نشاكاری شد.(ادامه)
نکات اخلاقی ناب از حضرت آیت الله کوهستانی
(ادامه)
نشاکاری139 هكتار از مزارع مازندران
مدير زراعت سازمان جهاد كشاورزی مازندران افزود: 139 هكتار از شاليزارهای مازندران تاكنون نشا‌كاری شد.(ادامه)
اعلام قيمت انواع برنج مازندران
(ادامه)
اگر تا 2سال قبل اعتراض به وضعيت نامساعد كسب‌وكار در كشور يك مطالبه اقتصادي به شمار مي‌آمد، بايد امروز اين خواسته را يك نياز اجتماعي و عمومي براي كشور قلمداد كرد.
فضای کسب و کار، چگونه اقتصاد ایران را در سال ۹۶ رنج می‌دهد؟(يادداشت)
اگر تا 2سال قبل اعتراض به وضعيت نامساعد كسب‌وكار در كشور يك مطالبه اقتصادي به شمار مي‌آمد، بايد امروز اين خواسته را يك نياز اجتماعي و عمومي براي كشور قلمداد كرد. (ادامه)
اعلام قيمت كالاهای اساسی شب عيد در مازندران
مدير تنظيم بازار محصولات و نهاده‌های كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی مازندران قيمت برخی از كالاهای اساسی شب عيد در استان را اعلام كرد.(ادامه)
تلف شدن یک راس گاو به علت حمله پلنگ + تصاویر
حمله پلنگ به دامداری روستای سنگسرا نوشهر سبب تلف شدن یک راس گاو شد.(ادامه)
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود.... تسهيلات رونق توليد در مازندران به كجا مي رود ؟
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود....(ادامه)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کارتن‌خوابی و موانع مدیریت علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران(يادداشت)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.(ادامه)
 بارش برف‌هاى پاييزى امسال موجب نابودى مرکبات شمال و پیامد آن ضرر‌هاى مالى شده است. بارش‌هاى بى‌سابقه در اين فصل سال باعٽ تلخ شدن کام باغداران مازندرانى و از بين رفت ۲۵ درصد از محصولات باغ هاى استان شده است. در اين بين برخى سودجويان براى کم کردن ضرر مالى خود اقدام به فروش ميوه‌هاى نارس و آسيب ديده کردند. برخى دلالان نیز از هراس باغداران سو استفاده کرده و ميوه‌هاى سالم را کمتر از يک سوم قيمت خريدارى و به قيمت بيشترى در بازار عرضه کردند. اکٽر باغداران به دليل از بين رفتن محصولاتشان باغ ها را رها و محصولات را نچیده اند. ميانگين آسيب ديدگى‌ در هر روستا بيش از چند صد هکتار است. هجوم سرما به پرتقال شمال(خبر)
بارش برف‌هاى پاييزى امسال موجب نابودى مرکبات شمال و پیامد آن ضرر‌هاى مالى شده است. بارش‌هاى بى‌سابقه در اين فصل سال باعٽ تلخ شدن کام باغداران مازندرانى و از بين رفت ۲۵ درصد از محصولات باغ هاى استان شده است. در اين بين برخى سودجويان براى کم کردن ضرر مالى خود اقدام به فروش ميوه‌هاى نارس و آسيب ديده کردند. برخى دلالان نیز از هراس باغداران سو استفاده کرده و ميوه‌هاى سالم را کمتر از يک سوم قيمت خريدارى و به قيمت بيشترى در بازار عرضه کردند. اکٽر باغداران به دليل از بين رفتن محصولاتشان باغ ها را رها و محصولات را نچیده اند. ميانگين آسيب ديدگى‌ در هر روستا بيش از چند صد هکتار است.(ادامه)
اعضای اوپک در یکصد و هفتاد و یکمین نشست این سازمان برای نخستین بار از سال ٢٠٠٨ میلادی بر سر کاهش تولید نفت خام خود به اجماع رسیدند، از این رو توافق الجزایر اجرایی شد.

پيروزی نفتی ایران در وین/ موافقت با تولید روزانه ۴ میلیون نفت توسط ایران/ پیش بینی ها درباره قيمت نفت(خبر)
اعضای اوپک در یکصد و هفتاد و یکمین نشست این سازمان برای نخستین بار از سال ٢٠٠٨ میلادی بر سر کاهش تولید نفت خام خود به اجماع رسیدند، از این رو توافق الجزایر اجرایی شد. (ادامه)
چهره جایگزین پراید چگونه است؟+ تصاویر
رنو کویید خودرویی که قرار است بازار پراید را بگیرد خودرویی با حجم موتور ۸۰۰ یا ۱۰۰۰ بوده و طبق استانداردهای معتبر بین‌المللی هیچ امتیازی در تست‌های امنیت به دست نیاورده است.(ادامه)
انهدام باند سارقان منزل در بهشهر
جانشين فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف اموال مسروقه دو ميليارد ريالي در شهرستان بهشهر خبر داد .(ادامه)
اما و اگرهای جلسه محرمانه اصلاح طلبان با روحانی/ از خط و نشان تا بی اطلاعی
(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
دستگیری 4 شرور مسلح در محمود آباد
4 شرور مسلحی که با فریب افراد متمول از آنان اخاذی می کردند در عملیات ضربتی ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد دستگیر شدند .(ادامه)
قيمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز
(ادامه)
هشدار پليس فتاي مازندران : مراقب بازاريابي شبکه هاي اجتماعي باشيد
رييس پليس فتا مازندران در خصوص بازار يابي شبكه هاي اجتماعي به شهروندان هشدار داد . (ادامه)
قيمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز
(ادامه)
قيمت امروز ارز و طلا در مازندران
قيمت ارز و طلا در استان مازندران امروز 26 اردیبهشت ماه اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.