.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
۳ خودرویی که قطعا گران می‌شوند
به دنبال مجوز افزايش قيمت محصولات ايران خودرو؛ برخي از توليدات اين شركت بيش از ۱/۸ درصد افزايش مي يابند. (ادامه)
این سه چیز از مرگ بدتر اند!
گروه معارف قدس آنلاین- آمنه مستقیمی: اگرچه ما بر این باوریم که امری بدتر از مرگ برای انسان وجود ندارد اما به تصریح روایات اهل بیت (ع) هستند اموری که از مرگ بدتر اند و مرگ پیش آنها بهتر قلمداد می شود. (ادامه)
خبر خوش دولت برای 49 ميليون ايرانی
با تصويب لايحه ساماندهي سهام عدالت، پس از ١٠ سال برگه‌ها به پول نقد تبديل مي‌شوند.(ادامه)
مرغ مازندران به قرقيزستان مي رود
استاندار مازندران گفت كه اين استان با داشتن ظرفيت هاي مناسب توليد مواد پروتئيني بخصوص چرخه كامل صنعت طيور ، آماده تامين مرغ مورد نياز كشور قرقيزستان است. (ادامه)
آغاز توزيع مرغ يخ زده
توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید در مازندران آغاز شد.(ادامه)
فروش قسطی آجیل به کارمندان !
برخي از واحدهاي صنفي براي خروج از اين ركود اقدام به فروش آجيل و خشكبار به صورت قسطي به كارمندان، كارگران و افراد مورد اعتماد با چك كرده‌اند. (ادامه)
كورش پرويزيان چالش‌های پیش روی نظام بانکی(يادداشت)
كورش پرويزيان(ادامه)
دفتر محمدرضا پهلوی بعد از سقوط در دست مردم
صبح دوشنبه 23 بهمن سيد محمدتقي حكيم به اتاق افسر نگهبان كاخ نياوران... (ادامه)
كنايه آبدار سريال كيميا به كاسبان تحريم در شب برجام!
شنبه شب سريال كيميا ٢٣سال به جلو رفت. (ادامه)
روند نزولی قیمت نفت ادامه‌دار شد
(ادامه)
مازندران چشم‌انداز معدني ندارد
معادن مازندران طلاخيز است و مواد معدني دارد که قابليت جهاني‌شدن دارند، اما اين ذخاير اسير خام‌فروشي و خرده‌فروشي شده است. (ادامه)
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها،  ميوه و سبزيجات است..... چرا ادعای کاهش تورم قابل باور نیست؟
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها، ميوه و سبزيجات است.....(ادامه)
سناریوهای جدید برای بنزین
(ادامه)
قیمت بلیت قطار از امروز گران می شود
(ادامه)
ابهام در سرنوشت یارانه‌های ۹۵
(ادامه)
زنان ميلياردي پوش‌ ايران +عکس
با يک حساب سر انگشتي، آن‌ها نزديک 1000 ميليارد تومان در سال هزينه براي لباس‌هايشان مي‌دهند. اشتباه نکنيد، اين زنان از شهرهاي پر درآمد ايران نيستند. آنان از خطه سيستان و بلوچستان هستند.(ادامه)
بلیت تهران - مشهد 500 هزار تومان شد‍!
اگر از گران كردن قيمت بليت هواپيما براي زائران عتبات از «بازار سياه بليت اربعين» ياد مي‌شد، با اجراي طرح آزاد‌سازي قيمت بليت هواپيما‌ها كه از هفته گذشته رسما در 170 مسير پروازي كليد خورد، افزايش بي‌سابقه قيمت بليت پرواز تهران – مشهد كاملا قانوني قلمداد مي‌شود. (ادامه)
از فضاي مجازي راهكار بخواهيد نه همسر
ازدواج يكي از مهم‌ترين رويداد‌هاي زندگي انسان تلقي مي‌شود، به طوري كه حاصل آن تشكيل كانون خانواده به عنوان مهم‌ترين و پايدارترين نهاد تربيتي در جامعه است.(ادامه)
میوه‌های سرطانی را بشناسید!
حدود 10 سال پيش بود كه موضوع رنگ كردن ميوه‌ها بر سر زبان‌ها افتاد. در آن زمان فروشنده‌ها ميوه‌هايي مثل انار و هندوانه را از وسط باز كرده و با رنگ كردن داخل آنها در اصل اينگونه براي فروش بقيه اين محصولات تبليغ مي‌كردند اما ... (ادامه)
فروش‌كليه تلگرامي شد!
وارد كانال تلگرامي فروش كليه مي‌شويم. در كانال آگهي‌هاي مختلفي از فروشندگان كليه درج شده است. در اين آگهي‌ها آمده است: «فروش كليه 23 ساله فوري فوري فروشي30 ميليون.»(ادامه)
هشدار پلیس فتا به نحوه استفاده صحيح از دستگاه هاي کارت خوان ( POS)
رئيس پليس فتاي استان مازندران با تکيد بر ضرورت استفاده صحيح از دستگاه هاي کارت خوان ( POS)به تشريح نحوه استفاده صحيح از اين دستگاه هاپرداخت . (ادامه)
قیمت شاسی بلند جدید ایران خودرو
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از مشخص شدن قیمت خودروی شاسی بلند «هايما s۷» خبر داد و گفت: این محصول به زودی به بازار عرضه می شود. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
واکنش سرد بازار به وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو+ قيمت ها
(ادامه)
قيمت پراید به 19 میلیون تومان كاهش يافت
شمال نیوز: در حالی که قیمت کارخانه‌ای پراید 19 میلیون و 920 هزار تومان اعلام شده، هم‌اکنون این خودرو در نمایندگی‌ها 19 میلیون تومان به فروش می‌رسد. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
افزایش حقوق کارگران و کارمندان‌در سال ۹۵
(ادامه)
سرانه پول نقد در ايران، هر نفر ۴۵٠ هزار تومان
در پايان سال ١٣٩٣ كل اسكناس و مسكوك دست اشخاص ٣٥ هزار و ١٦٧ ميليارد تومان گزارش شده كه بر اين اساس ميزان اسكناس و مسكوك دست هر فرد ٤٥٠ هزار و ٨٥٨ تومان محاسبه مي‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : يك كارشناس مسكن معتقد است كه با توجه به آمار دقيقا مشخص شد كه مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نكردند و از قبل هم اين مسئله قابل پيش بيني بود زيرا شرايطش به واسطه‌ي نحوه‌ي بازپرداخت پول نامساعد است و به ويژه در شهرهاي بزرگ اصلا كارايي ندارد؛ به همين خاطر مي‌خواهند اين وام را به مجردها هم بپردازند..... چرا مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نمي‌كنند؟
شمال نیوز : يك كارشناس مسكن معتقد است كه با توجه به آمار دقيقا مشخص شد كه مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نكردند و از قبل هم اين مسئله قابل پيش بيني بود زيرا شرايطش به واسطه‌ي نحوه‌ي بازپرداخت پول نامساعد است و به ويژه در شهرهاي بزرگ اصلا كارايي ندارد؛ به همين خاطر مي‌خواهند اين وام را به مجردها هم بپردازند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.