.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند. ۳ عضو شورای شهر سلب عضویت قطعی شدند
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند / ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند .... گروه پیگیری نیاز نیست ؛ ساختار اداری مازندران درست شود !
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند ....(ادامه)
تاریخ واریز عیدی کارمندان دولت اعلام شد
معاون رئیس‌جمهوری در مراسمی گفت: خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
عضو شورای شهر هچیرود گفت: جعفر ردایی شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت.

بازگشت به کار شهردار هچیرود مازندران با حکم دیوان عدالت اداری
عضو شورای شهر هچیرود گفت: جعفر ردایی شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت. (ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
شمال نیوز : بخشی از زمین‌هایی که جهاددانشگاهی در سکوت خبری از نحوه هزینه کرد منابع حاصل از مولد سازی اقدام به فروش آن کرده ، اراضی کشاورزی در چپکرود واقع در شهرستان جویبار است، زمین‌های 6، 17 و 80 هکتاری که تاکنون با تصدی‌گری جهاد دانشگاهی مازندران، به اقدامات کشاورزی و پژوهشی اختصاص داشت که نگرانی ها از احتمال  خروج منابع حاصله از استان و هزینه کرد در دیگر استان‌های وجود دارد .... آقای استاندار ! حواستان به فروش زمین های جهاد دانشگاهی باشد ! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : بخشی از زمین‌هایی که جهاددانشگاهی در سکوت خبری از نحوه هزینه کرد منابع حاصل از مولد سازی اقدام به فروش آن کرده ، اراضی کشاورزی در چپکرود واقع در شهرستان جویبار است، زمین‌های 6، 17 و 80 هکتاری که تاکنون با تصدی‌گری جهاد دانشگاهی مازندران، به اقدامات کشاورزی و پژوهشی اختصاص داشت که نگرانی ها از احتمال خروج منابع حاصله از استان و هزینه کرد در دیگر استان‌های وجود دارد ....(ادامه)
رییس جمهور دقایقی قبل به منظور بازدید میدانی از برخی پروژه‌های مهم عمرانی دماوند وارد این شهرستان شد. رییس جمهور وارد دماوند شد
رییس جمهور دقایقی قبل به منظور بازدید میدانی از برخی پروژه‌های مهم عمرانی دماوند وارد این شهرستان شد.(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ... فهرست تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه آمل اعلام شد
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ...(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد . مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران معارفه شد
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .(ادامه)
محسن گرجی مجمع نمایندگان، ظرفیتی فراموش‌شده (يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است جناب خان با جام آرزوها به آنتن شبکه نسیم برگشت
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است(ادامه)
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی ما رشد متوسط ۱۸درصدی حقوق کارمندان شاغل دولت است. رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان در سال آینده اعلام شد/ اعلام جزییات
شمال نیوز : رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی ما رشد متوسط ۱۸درصدی حقوق کارمندان شاغل دولت است.(ادامه)
 مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد . ترکیب هیات مدیره هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران مشخص شد
مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود .... تاکنون ۱۸ درصد از اعتبارات عمرانی امسال مازندران جذب شده است !/ اعتبارات جذب نشده مازندران به استان های دیگر تخصیص می یابد / طرح های مدیریت بحران استان به کندی پیش می روند/ لایروبی آب بندان های استان عملیاتی نشد / کمتر از 5 درصد از طرح های پژوهشی نیاز اساسی استان تصویب شد !
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود ....(ادامه)
در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند. جزئیات دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران پرند
در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 138 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.