.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 که 20 سال پیش از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان مبنای سیاست‌های کلی چهار برنامه پنج ساله آینده ابلاغ شد دارای ویژگی‌ها و محورهای حکیمانه است که در بخشی از آن جامعه ایرانی را در این افق معرفی می‌کند. مفهوم بازدارندگی(يادداشت)
چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 که 20 سال پیش از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان مبنای سیاست‌های کلی چهار برنامه پنج ساله آینده ابلاغ شد دارای ویژگی‌ها و محورهای حکیمانه است که در بخشی از آن جامعه ایرانی را در این افق معرفی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان رامسر سفر خواهد کرد.

«رامسر» مقصد سیزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان رامسر سفر خواهد کرد. (ادامه)
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند. دسترسی مسافران به شمال کشور آسان‌تر می‌شود
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله رئیسی فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه به مازندران سفر می کند. سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان مازندران
شمال نیوز: آیت الله رئیسی فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه به مازندران سفر می کند.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود. (ادامه)
گروه بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل با حضور در زندان به زندانیان آملی خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره‌ای ارائه دادند. خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی آمل به زندانیان
گروه بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل با حضور در زندان به زندانیان آملی خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره‌ای ارائه دادند.(ادامه)
سیمان گران شد/ جدول قیمت جدید
در سال ۱۴۰۲ تقاضا در بازار سیمان اضافه شده که به دلیل سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی و همچنین افزایش ساخت و ساز است و همین امر موجب افزایش قیمت کالا شده است و هم اکنون با عرضه متناسب با نیاز، در حال تامین نیاز بازار هستیم.(ادامه)
شمال نیوز :  شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد . شهردار جدید جویبار انتخاب شد
شمال نیوز : شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد .(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد. ‎ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. رقیب محسنی بندپی و احمدی لاشکی از استانداری مازندران می آید ؟!
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. (ادامه)
نماینده گناباد گفت: با مصوبه مجلس، دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شده و دولت می‌تواند همانند شهرداری‌ها، به دهیاری‌ها هم به صورت قانونی اعتبارات مالی پرداخت کند. دهیاری‌ها تبدیل به دستگاه اجرایی ‌می‌شوند
نماینده گناباد گفت: با مصوبه مجلس، دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شده و دولت می‌تواند همانند شهرداری‌ها، به دهیاری‌ها هم به صورت قانونی اعتبارات مالی پرداخت کند.(ادامه)
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود.

مسافران شمال در این ۳ جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است/ جاده چالوس از دوشنبه آینده مسدود می‌شود؟
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود. (ادامه)
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران شمال که ۲۲ کیلومتر است در تیرماه امسال به بهره برداری می‌رسد. ۲۲ کیلومتر از آزاد راه تهران -شمال کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران شمال که ۲۲ کیلومتر است در تیرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
 شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست  جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد . دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به مازندران تشریح شد
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد .(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند. برای بازگشت به روستای خود در سایت بنیاد برکت ثبت‌نام کنید / بازگشت ۸ هزار خانواده به روستاها
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
 
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام  بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد. رزمنده و مهندس خوشنام بابلی به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند. تهدید فسفات و کربوهیدراته شدن آب شرب چا‌های مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند.(ادامه)
اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نوشهر تجلیل شدند
(ادامه)
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تغییر مدیران ضعیف و انتصاب مدیران تازه نفس و انقلابی در استان‌ها ادامه دارد. معاون اجرایی رئیس جمهور: تغییر مدیران ضعیف در استان‌ها ادامه دارد
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تغییر مدیران ضعیف و انتصاب مدیران تازه نفس و انقلابی در استان‌ها ادامه دارد.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
تهیه طرح جوانی جمعیت در مازندران و ایجاد شهرک‌های سلامت گردشگری متناسب با الگو‌های جهانی دو ماموریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جدید است. دو ماموریت مهم برای دانشگاه علوم پزشکی بابل
تهیه طرح جوانی جمعیت در مازندران و ایجاد شهرک‌های سلامت گردشگری متناسب با الگو‌های جهانی دو ماموریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جدید است.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند ریزش سنگ به «تهدید دائمی» مسافران شمال تبدیل شده است/ جزئیات سه علت احتمالی ریزش‌‌‌های سریالی
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند(ادامه)
دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل متناسب با بسته تحولی که برای امسال ارائه می‌کنند بودجه خواهند گرفت. بسته‌های تحولی، طرح مبتکرانه فرمانداری بابل
دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل متناسب با بسته تحولی که برای امسال ارائه می‌کنند بودجه خواهند گرفت.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.