.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
ملاقات استاندار با 130 نفر از مردم مازندران
(ادامه)
شهردار جدید رامسر معرفی شد
(ادامه)
قناعت: دولت نهم ثمره خون شهداست
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
معجزه در دانشگاه آزاد واحد ساري
(ادامه)
الهام وتكذيب پنهان كاري از سوي دولت
سخنگوي دولت در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص پنهان كاري از سوي دولت گفت: دولت نهم هيچ پنهان كاري در مسائل اقتصادي كشور ندارد. وي دولت در امر شفاف سازی دست همه کسانی که همت می کنند را می فشارد و دولت آمادگی ...(ادامه)
صرفه‌جویی21میلیاردي مصرف بنزین درمازندران
(ادامه)
کاهش 15 درصدی مصرف سوخت در مازندران
(ادامه)
مرداد ماه گزارش عملکرد عمرانی دولت در مازندران
(ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ... برگشت بودجه = بازگشت به خانه
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ...(ادامه)
جابجایی کوه توسط آقای استاندار!
استانداری یک استان شمالی کشور طرح جابجایی یک کوه برای تسهیل در فرود هواپیماها در مرکز این استان را مطرح کرده است. این طرح در ابتدا به صورت یک پیشنهاد از سوی معاون عمرانی این استانداری (ادامه)
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...(ادامه)
25 درصد تصادفات فوتی دانش آموزان ،حاشیه جادهها
شمال نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: 25 درصد تصادفات فوتی ، متاسفانه شامل دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها بوده است.(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
88 حادثه غیرمترقبه برای مازندران در سال85
شمال نیوز -رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران اعلام کرد: سال گذشته 88 مورد حادثه غیرمترقبه در این استان به وقوع پیوست که منجر به خسارت 660 میلیارد ریالی به بخش های مختلف و تاسیسات...(ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.(ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین سالن اجلاس در شمال کشور
بزرگترین سالن اجلاس شمال کشور صبح امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و با نام «غدیر» در استانداری گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در این مراسم استاندار گیلان گفت: وجود چنین مکانی در استان گیلان (ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
ستاندار گلستان گفت : اولین مر حله ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استاندار ی گلستان عملی شد. دکتر "علی محمد شاعری "در جلسه شورای بر نامه ریزی استان افزود :اعتبارات هز ینه ای سال 86 ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی در ذیل اعتبارات هز ینه ای استانداری گلستان لحاظ می شود. ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استانداری گلستان عملی شد
ستاندار گلستان گفت : اولین مر حله ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استاندار ی گلستان عملی شد. دکتر "علی محمد شاعری "در جلسه شورای بر نامه ریزی استان افزود :اعتبارات هز ینه ای سال 86 ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی در ذیل اعتبارات هز ینه ای استانداری گلستان لحاظ می شود.(ادامه)
مرسولات پستی استان مازندران به 36 میلیون خواهد رسید
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.