.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، سهمیه در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری استان را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل اعلام کرد

۴۹ هزار نفر سهمیه ایجاد اشتغال مازندران در سال ۱۴۰۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، سهمیه در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری استان را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل اعلام کرد (ادامه)
بازار صادراتی چین حساسیت‌های زیادی دارد اما مازندران از این ورودی سخت با موفقیت عبور کرد. ورود موفقیت آمیز مازندران به بازار چین
بازار صادراتی چین حساسیت‌های زیادی دارد اما مازندران از این ورودی سخت با موفقیت عبور کرد.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
شمال نیوز: با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود، یاسر قربانی به عنوان شهردار شهر سورک معارفه شد.

یاسر قربانی بر مسند شهرداری سورک تکیه زد
شمال نیوز: با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود، یاسر قربانی به عنوان شهردار شهر سورک معارفه شد. (ادامه)
اهدای ست جراحی مغز و اعصاب توسط ارتش جمهوری اسلامی به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر
(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرهای مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی در حال آماده شدن هستند. شهرهای مازندران مهیای استقبال از مسافران نوروزی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرهای مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی در حال آماده شدن هستند.(ادامه)
بسیاری از متقاضیان بعد از گذشت یک دهه، چشم انتظار تحویل واحدهای مسکن مهر خود هستند که امروز وزیر راه وشهرسازی قول داده است که دولت تمام توان خود را برای تکمیل این واحدها و تحویل آنها به کار خواهد گرفت. چشم انتظاری متقاضیان مسکن مهر کی به پایان می رسد؟
بسیاری از متقاضیان بعد از گذشت یک دهه، چشم انتظار تحویل واحدهای مسکن مهر خود هستند که امروز وزیر راه وشهرسازی قول داده است که دولت تمام توان خود را برای تکمیل این واحدها و تحویل آنها به کار خواهد گرفت.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است. کاستن بار زباله و نخاله از دوش معابر مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
تامین اجتماعی مازندران ۶۸۱ هزار بیمه شده اصلی دارد
شمال نیوز: نشست خبری مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در شهرستان بابلسر برگزار و دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در چهل و چهارمین سال انقلاب تشریح شد.(ادامه)
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد. خبرهای جدید از زلزله تهران/ ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه در پایتخت
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است .... الزامات کشاورزی پایدار در مازندران / تبدیل زمین های کشاورزی به عمرانی خیانت است
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است ....(ادامه)
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد. تشکیل قرارگاه ساماندهی معابر در مازندران
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد.(ادامه)
عملکرد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نمونه‌ی بارز کار جهادی و انقلابی است
شمال نیوز : سرمایه‌گذاری ۷ هزار و سیصد میلیارد تومانی طی یک سال اخیر در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق مازندران که طی ۳ سال نصب و راه اندازی می شوند نوید بخش توسعه صنعت برق در منطقه است .(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
مسائل توسعه روستایی درمازندران (يادداشت)
(ادامه)
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد. ۲۰ پرسش و پاسخ درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد.(ادامه)
"جاده هراز" به مدت یک روز مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده هراز از امشب تا فردا صبح به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.(ادامه)
بیش از ۵۰۰ هزار فقره پرونده موجود در بایگانی راکد دادگستری مازندران امحا شد. امحاء بیش از ۵۰۰ هزارفقره پرونده
بیش از ۵۰۰ هزار فقره پرونده موجود در بایگانی راکد دادگستری مازندران امحا شد.(ادامه)
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران مازندران
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟ (ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
۷ روستای دورافتاده در بخش بندپی شرقی دهه فجر امسال از نعمت گاز بهره مند می‌شوند. گازرسانی به ۷ روستای دورافتاده بابل در دهه فجر
۷ روستای دورافتاده در بخش بندپی شرقی دهه فجر امسال از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری .... « مازندران » بازمانده از توسعه با 3000پروژه نیمه تمام !
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری ....(ادامه)
یکی از مهم‌ترین موانع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ وزارت راه و شهرسازی با ۵ بانک دولتی بخشی از این موانع برداشته می‌شود. موانع بانکی از سر راه طرح نهضت ملی مسکن برداشته می‌شود
یکی از مهم‌ترین موانع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ وزارت راه و شهرسازی با ۵ بانک دولتی بخشی از این موانع برداشته می‌شود.(ادامه)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود / اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند(خبر)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است(ادامه)
شمال نیوز: شورای شهر ساری سه شنبه شب در  جلسه خود با دستور کار انتخاب شهردار ،موفق به انتخاب شهردار جدید نشد. سبحان بخشی با کسب ۶ رای مخالف از گزینه تصدی شهرداری ساری حذف شد
شمال نیوز: شورای شهر ساری سه شنبه شب در جلسه خود با دستور کار انتخاب شهردار ،موفق به انتخاب شهردار جدید نشد.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد.
انسداد محورهای «هراز»، «چالوس»، «آزادراه تهران-شمال»
شمال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد. (ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد.

هجوم مازندرانی‌ها به سمت پمپ بنزین/ ماجرای شایعه‌ای که رکوردها را جابه‌جا کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد. (ادامه)
مصرف بنزین در مازندران دیروز از مصرف سوخت در پیک تعطیلات نوروزی هم بیشتر شده بود. مصرف عجیب بنزین در مازندران
مصرف بنزین در مازندران دیروز از مصرف سوخت در پیک تعطیلات نوروزی هم بیشتر شده بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.