.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد. ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد.(ادامه)
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است: نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+ جزئیات
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است:(ادامه)
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت. همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
آیین سنتی نوروزخوانی در گیلان
مراسم آئینی عروس گوله و نوروزخوانی با هدف آشنایی دیگر اقوام ایران با آداب و رسوم استان گیلان در روستای تاریخی بی بالان کلاچای برگزار شد(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
عروس و داماد نکایی در انتخابات شرکت کردند +فیلم
زوج جوان نکایی، نخستین روز زندگی مشترک خود را با انداختن آراء در صندوق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آغاز کردند.(ادامه)
زندگی مشترک کارل میلر 93ساله و جویس آلبرز 60ساله که از حدود یک‌ماه پیش شروع شده بود مدت زیادی طول نکشید و با جنایتی هولناک پایان یافت. تازه داماد ۹۳ ساله به دست عروس ۶۰ ساله به قتل رسید
زندگی مشترک کارل میلر 93ساله و جویس آلبرز 60ساله که از حدود یک‌ماه پیش شروع شده بود مدت زیادی طول نکشید و با جنایتی هولناک پایان یافت.(ادامه)
زن میانسال وقتی به خانه دخترش رفت و فهمید او با همدستی دوستش شوهر خود را کشته موضوع را به پلیس گزارش داد. تازه عروس با کمک دوستش شوهر خود را کشت
زن میانسال وقتی به خانه دخترش رفت و فهمید او با همدستی دوستش شوهر خود را کشته موضوع را به پلیس گزارش داد.(ادامه)
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند  و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند .... پنجم دی ماه 82 ؛ روزی که ایران گریست !
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند ....(ادامه)
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود. منظومه‌های مازنی ثبت ملی می‌شود
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود.(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
خواهر شهید مدافع حرم محسن حججی تعریف می‌کند: «فهمیدم محسن و خانمش همدیگر را می‌خواهند. انتخاب همسرش خیلی برایم عجیب بود. توقع داشتم به شیوه سنتی ازدواج کند!» روایت خواهر شهید حججی از شب خواستگاری او: توقع داشتم به شیوه سنتی ازدواج کند
خواهر شهید مدافع حرم محسن حججی تعریف می‌کند: «فهمیدم محسن و خانمش همدیگر را می‌خواهند. انتخاب همسرش خیلی برایم عجیب بود. توقع داشتم به شیوه سنتی ازدواج کند!»(ادامه)
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: قاتل مسلح که عروس خود را در یکی از روستاهای ارومیه به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. قاتل عروس ارومیه‌ای در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: قاتل مسلح که عروس خود را در یکی از روستاهای ارومیه به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.(ادامه)
زن جوان که متهم است با همدستی یک مرد جوان نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده درحالی محاکمه شد که مدعی است دختر ۱۲ ساله‌اش قرص برنج را داخل سوپ پدرش ریخته است استاد دانشگاه قربانی نقشه شوم همسر
زن جوان که متهم است با همدستی یک مرد جوان نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده درحالی محاکمه شد که مدعی است دختر ۱۲ ساله‌اش قرص برنج را داخل سوپ پدرش ریخته است(ادامه)
مرد جوان که مدعی بود همسرش به خاطر درد دل با اطرافیان تمام جزئیات زندگی مشترکشان را برملا کرده است برای درخواست طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به خاطر درددل عروس با دیگران
مرد جوان که مدعی بود همسرش به خاطر درد دل با اطرافیان تمام جزئیات زندگی مشترکشان را برملا کرده است برای درخواست طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
زن میانسال که با همدستی دوست اینترنتی‌اش پس از ریختن دارو در دمنوش شوهرش او را به قتل رسانده بود، بعد از دو سال به جنایتش اعتراف کرد. اعتراف به قتل شوهر با دمنوش‌های مرگبار
زن میانسال که با همدستی دوست اینترنتی‌اش پس از ریختن دارو در دمنوش شوهرش او را به قتل رسانده بود، بعد از دو سال به جنایتش اعتراف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت. انکار زن و مرد بلاگر در جنایت آتشین
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت.(ادامه)
حیدر حیدری ، شاعر عرب اهل رامشیر بر اثر تیراندازی در مراسم تشییع جنازه جان باخت جان باختن شاعر رامشیری بر اثر تیراندازی در مراسم ختم
حیدر حیدری ، شاعر عرب اهل رامشیر بر اثر تیراندازی در مراسم تشییع جنازه جان باخت(ادامه)
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟ واکنش جدید علیرضابیگی به ماجرای شاسی‌بلندها
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟(ادامه)
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند. همدستی عروس و خواهرشوهر برای سرقت
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند.(ادامه)
پارسینه: در ادامه تصویری از مهسا کرامتی در کنار دارا حیایی خواهید دید. استایل جنجالی خانم بازیگر در کنار پسر امین حیایی!+ عکس
پارسینه: در ادامه تصویری از مهسا کرامتی در کنار دارا حیایی خواهید دید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.