.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
قدبلند‌ترین عروس دنیا +عکس
بلند قد‌ترین عروس دنیا به خانه بخت می‌رودقد بلندترین نوجوان برزیل بزودی به بلندترین عروس دنیا تبدیل خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: این روزها تقریبا چهره همه شهرها با ماسک پوشیده شده و با ادامه شیوع ویروس کرونا کم کم شکل‌های متنوع‌تری از ماسک در سطح شهر دیده می‌شود؛ حتی برای عروس‌ها! ماسک‌های لاکچری چه قیمتی دارند؟
شمال نیوز: این روزها تقریبا چهره همه شهرها با ماسک پوشیده شده و با ادامه شیوع ویروس کرونا کم کم شکل‌های متنوع‌تری از ماسک در سطح شهر دیده می‌شود؛ حتی برای عروس‌ها!(ادامه)
ماجرای‌بازداشت‌۴ دامادازمقابل‌آرایشگاه زنانه
(ادامه)
بازداشت ۴ داماد به دلیل نقض مصوبه شورای تامین
دادستان رامشیر از بازداشت چهار داماد که قصد برگزاری مراسم عروسی را داشتند در مقابل یکی از آرایشگاه‌های زنانه این شهر به دلیل نقض محدودیت‌های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.(ادامه)
عروس رهبر معظم انقلاب عزادار شد
خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان روزگذشته در یکی از بیمارستان های تهران به دلیل کرونا درگذشت.(ادامه)
فوتبالیست هایی که سال 98 عروس و داماد شدند + تصاویر
سال 98 با وجود تمام اتفاقات خوب و بدی که داشت، برای فوتبالیست ها سال چندان بدی نبود و تعدادی از آن ها ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند. (ادامه)
مرگ مشکوک عروس و داماد در ویلای اجاره‌ای
عروس و داماد جوانی که قصد داشتند شب را در یک باغ ویلای اجاره‌ای به صبح برسانند، به دلیل نامعلومی در حالی جان باختند که گازگرفتگی یکی از فرضیه‌های احتمالی مرگ آنان است.(ادامه)
صندوق‌های رای حرم رضوی میزبان عروس و دامادهای دانشجو +عکس
صندوق‌های رای حرم مطهر رضوی میزبان عروس و دامادهای دانشجو(ادامه)
آغاز زندگی مشترک زوج جویباری با حضور در انتخابات
زوج جویباری در روز عروسی به پای صندوق‌های رأی رفته و علاوه بر مهر ازدواج، مهر شرکت در انتخابات مجلس را نیز به صفحه شناسنامه خود اضافه کردند.(ادامه)
ماشین عروس زیبای زوج ترکمن +عکس
جشن عروسی در میان ترکمن ‌ها آداب و رسوم خاصی دارد که از گذشته های دور به یادگار مانده است.(ادامه)
عروس و دامادی در کنار آرامگاه سردار سلیمانی +عکس
زوج جوانی با حاضر شدن در گلزار شهدای کرمان به زیارت آرامگاه سردار سلیمانی رفتند.(ادامه)
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است. پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : تاریخ ازدواج این زوج را سوم اردیبهشت سال‌جاری عنوان کرد و گفت: همسر اول زوج در تاریخ یازدهم مهرماه سال ۱۳۹۶ فوت کرده است.
..... پیرزن 65 ساله مازندرانی تسهیلات ازدواج دریافت کرد
شمال نیوز : وی گفت : تاریخ ازدواج این زوج را سوم اردیبهشت سال‌جاری عنوان کرد و گفت: همسر اول زوج در تاریخ یازدهم مهرماه سال ۱۳۹۶ فوت کرده است. .....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
اعدام زنی که شوهرش را به قتل رساند
زنی جوان که شوهرش را با پرتاب چاقو به قتل رسانده بود، پس از طی مراحل قانونی و استیذان رئیس قوه قضائیه به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
زیرساخت های رامسر برای فرودگاه کافی نیست
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه زیرساخت های رامسر برای بهره برداری از فرودگاه کافی نیست گفت: اعتبارات برای تکمیل زیرساخت ها قطره چکانی است.(ادامه)
عکس: راهکار عجیب عروس و داماد برای دیده شدن!
زوج نسبتا جوان روسی برای دیده شدن با کمباین تزئیت شده به خانه بخت رفتند.(ادامه)
عکس: پیکانی که ماشین عروس شد
پیکانی که با آذین بندی متفاوت ماشین عروس یک زوج ایرانی شد.(ادامه)
عروس ۱۲ساله با دیدن داماد از وحشت لال شد
این دختر دوازده ساله که در “نکاح بدل” به مردی بزرگسال داده شده بود، در نخستین دیدار با شوهرش شدیدا شوکه شده و حالا حرف نمی‌زند.(ادامه)
ماشین عروسی متفاوت در زرند +عکس
زوج زرندی در مراسم جشن ازدواجشان ماشین عروس را با عکس شهدای مدافع حرم تزیین کردند.(ادامه)
ماشین عروس لاکچری دو دهه قبل +عکس
(ادامه)
با‌زداشت خواهر ابوبکر البغدادی +عکس
یک مقام ترکیه به خبرگزاری رویترز گفت که بازداشت خواهر بزرگتر بغدادی ممکن است به درک کارکرد‌های داخلی داعش کمک کند. یک مقام ترکیه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که خانم عواد در یک سرپناه موقتی با شوهر، عروس و پنج فرزندش زندگی می‌کرد و به ظن مشارکت در فعالیت‌های داعش تحت بازجویی است.(ادامه)
«کندوج» رامسر ثبت ملی می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر گفت: برنامه ثبت ملی کندوج در شهرستان به عنوان یک فضای معماری و نشانه فرهنگی به زودی انجام می شود.(ادامه)


«ستایش» به زعم سازندگان آن برای تکریم خانواده ساخته شد و قصه زنی را روایت کرد که برای حفظ خانواده خود همه تلاش و ایثارش را به پای خانواده‌اش ریخت. در بطن داستان، اما پیامی که به ناخودآگاه مخاطب القا می‌شود، نه تکریم که اتفاقاً گذر از خانواده است. گذر «ستایش» از خانواده(يادداشت)
«ستایش» به زعم سازندگان آن برای تکریم خانواده ساخته شد و قصه زنی را روایت کرد که برای حفظ خانواده خود همه تلاش و ایثارش را به پای خانواده‌اش ریخت. در بطن داستان، اما پیامی که به ناخودآگاه مخاطب القا می‌شود، نه تکریم که اتفاقاً گذر از خانواده است.(ادامه)
 یک روانشناس درباره رابطه جشن‌های تولد لاکچری با ممانعت زوجین از فرزندآوری توضیحاتی داد. رابطه جشن های تولد لاکچری و بچه دار نشدن عروس و داماد های جوان !
یک روانشناس درباره رابطه جشن‌های تولد لاکچری با ممانعت زوجین از فرزندآوری توضیحاتی داد.(ادامه)
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ...
کاندیداتوری مجلس چقدر خرج دارد ؟ / هرکه پولش بیش رایش بیشتر !
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ... (ادامه)
ردپای عروس در مرگ مرموز مادرشوهرش
عروس خانم در ماجرای مرگ مرموز مادرشوهر پیرش تحت بازجویی‌های جنایی قرار گرفت.(ادامه)
۱۰ بازیگر مردی که در شمایل زن به ایفای نقش پرداختند+تصاویر
در طول این سال‌ها بازیگران مرد زیادی در نقش زن ظاهر شدند، تعداد بازیگرانی زنی که نقش مرد را بازی کردند اما به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد اما بعید نیست این روند درباره زنان بازیگر و ایفای نقش مرد توسط آنها هم ادامه‌دار باشد.(ادامه)
ماشین عروس متفاوت زوج عراقی سوژه شد! +تصاویر
یک زوج جوان در شهر سلیمانیه عراق شروع زندگی خود را با کشت نهال آغاز کردند.این زوج با هدف توجه عمومی به محیط زیست و حفاظت از طبیعت به جای ماشین عروس از یک دوچرخه استفاده کردند.ده‌ها دوچرخه سوار نیز این زوج جوان را در خیابان‌های سلیمانیه دنبال کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.