.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه‌شنبه ۲۵ آذر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
کار جالب همسر علی پروین برای عروس و دادماد‌ها+عکس
اسطوره قرمز‌ها همیشه حرف‌های جالبی درباره خانواده‌اش می‌زند.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه شنبه ۲۷ آبان
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
عدم رعایت قرنطینه موجب ایجاد موج‌های مختلف کرونا شده است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: توصیه می‌شود حتی‌الامکان در این دورهمی‌های خانوادگی شرکت نکنند و اگر در مواردی مجبور به حضور در این دورهمی‌ها شدند در فضای بسته نباشد و تهویه مناسب داشته باشند.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی چهارشنبه ۱۴ آبان
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
بازیگر نقش «ابن ملجم» به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت
«کریم اکبری مبارکه» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ساعاتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. سریال‌هایی همچون «امام علی (ع)»، ولایت عشق، مختارنامه و بچه مهندس از جمله آثاری هستند که مبارکه در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود. (ادامه)
فاکتور جهیزیه عروس در سال ۸۹
‏فاکتور جهیزیه عروس در سال ۸۹ /جمع کل: ۳,۳۲۵,۰۰۰ تومان(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست .... شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران/ پانزدهمین شهید مدافع سلامت در استان + پیام ها
شمال نیوز : شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست ....(ادامه)
طلاق‌های سینمایی در ایران + تصاویر
طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم. (ادامه)
عکس/ عروس اتومبیل‌های جهان را بشناسید
فیات به عنوان عروس اتومبیل‌های جهان در سال ۱۳۳۹ شناخته می‌شد. این عنوان در سال ۱۳۳۹ در مجله کاوش منتشر شده است.(ادامه)
دختر پهلوی، عروس آل سعود می‌شود؟ +عکس
یکی از فعالان اپوزیسیون در فضای مجازی، از پیوند میان خاندان پهلوی با خاندان آل سعود خبر داد!(ادامه)
کوچ جشن‌های عروسی به شهرک‌های خصوصی مازندران
طبق دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای برگزاری پیوند ازدواج محدودیت وجود ندارد ، اما مراسمی همچون عروسی و عزاداری به دلیل تسریع در انتقال ویروس حداقل در استان مازندران کاملا لغو شد. (ادامه)
عکس/ کارت عروسی جالب و خاص در روز‌های کرونایی
یکی از تصاویری که به تازگی در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، تصویری از کارت عروسی یک عروس و داماد اهل مشهد است که ترجیح دادند در روز‌های کرونایی بدون برگزای مراسم عروسی و دعوت اقوام زیر یک سقف بروند.(ادامه)
داماد عروس را با اسید سوزاند
داماد اهل تهران در مازندران همسرش را با اسید سوزاند. (ادامه)
عجیب ترین مهریه ایران/ بیت کوین مهریه عروس خانم ایرانی شد + عکس
در اتفاقی عجیب مهریه دختر نو عروس ایرانی به جای طلا تبدیل به بیت کوین شد.(ادامه)
شمال ذنیوز : از جمله آثار این کارگردان می‌توان به جزیره رنگین، کویر خون، مثل یک قصه، گفتگو با سایه، عروس آتش، کوچه پاییز، هیولای درون، زنده باد و تهران امروز اشاره کرد .... درگذشت خسرو سینایی، هنرمند و فیلمساز سرشناس مازندرانی
شمال ذنیوز : از جمله آثار این کارگردان می‌توان به جزیره رنگین، کویر خون، مثل یک قصه، گفتگو با سایه، عروس آتش، کوچه پاییز، هیولای درون، زنده باد و تهران امروز اشاره کرد ....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
حال وخیم کارگردان معروف بر اثر ابتلا به کرونا
خسرو سینایی به علت عفونت ریه و مبتلا شدن به کرونا در بیمارستان بیستری است.(ادامه)
انسداد راه‌های ورودی محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا
فرماندار محمودآباد گفت:انسداد راه‌های ورودی شهرستان محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا است.(ادامه)
عکس/ ماسک طلا برای عروس خانم‌ها!
یک طلافروشی در جنوب ترکیه در بحبوحه شیوع ویروس کرونا اقدام به ساخت ماسک طلا برای عروس ها کرده است. طبق بخشنامه صادر شده از سوی وزارت کشور ترکیه، ماسک زدن عروس ها در مراسم جشن ازدواج ضروری است.(ادامه)
کرونا عروسی را عزا کرد؛ پدر و مادر عروس و داماد فوت کردند!
در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، این در حالی است که بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده متاسفانه مردم کرونا را جدی نگرفته اند.(ادامه)
پنجمین بیمارستان کرونایی آمل فعال شد/ تهدید عروسی های زیرزمینی
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: به علت افزایش تعداد بیماران مشکوک به کرونا و تداوم وضعیت، شمار بیمارستان‌های آمل برای پذیرش بیماران کرونایی، به ۵ بیمارستان افزایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور"  در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان  از دیگر موقوفه‌های من هست .... تأسف یک واقف بزرگ برای عدم بهره برداری از یک کتابخانه وقف شده در مازندران
شمال نیوز : مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور" در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان از دیگر موقوفه‌های من هست ....(ادامه)
سیدحسن خمینی در بخش کرونایی بیمارستان +عکس
سید احمد خمینی، پسر حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، با انتشار عکسی از پدر در بیمارستان مسیح دانشوری از آخرین وضعیت عروس امام خمینی(ره) خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: یک زن مستمری‌بگیر می‌گوید: مدام اعلام می‌کنند حداقل حقوق بازنشستگان، 2 میلیون و 800 هزار تومان است؛ الان حقوق من با افزایش حقوق ... چرا می‌گویند کف حقوق بازنشستگان 2 میلیون و 800 است؟
شمال نیوز: یک زن مستمری‌بگیر می‌گوید: مدام اعلام می‌کنند حداقل حقوق بازنشستگان، 2 میلیون و 800 هزار تومان است؛ الان حقوق من با افزایش حقوق ...(ادامه)
عروس امام خمینی (ره) مبتلا به کرونا شد +عکس
سید احمد خمینی، پسر سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود، خبر از مبتلاشدن مادربزرگش به کرونا را داد.(ادامه)
زیباترین کارت عروسی یک عروس و داماد در روزهای کرونایی +عکس
کارت عروسی که به تازگی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، تحسین بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت که بیش از ۳۲۰ هزارنفر از جمعیت معادل ۱۰ درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات حمایتی مستمری می گیرند..... ۱۰ درصد مازندرانی ها زیر خط فقر هستند
شمال نیوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت که بیش از ۳۲۰ هزارنفر از جمعیت معادل ۱۰ درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات حمایتی مستمری می گیرند.....(ادامه)
شوک داماد در شب عروسی / عروس خانم مرد بود !
مرد اندونزیایی دو روز پس از مراسم عروسی متوجه شد که همسرش یک مرد است.(ادامه)
ماسک مخصوص عروس و دامادها
یک مزون عروسی در ترکیه اقدام به طراحی ماسک جالب مخصوص عروس و دامادها کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.805 seconds.