.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟ واکنش جدید علیرضابیگی به ماجرای شاسی‌بلندها
باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه سیصد دستگاه شاسی بلند در یک فرآیند متقلبانه به نمایندگان، کارکنان و مدیران مجلس داده شده است، گفت: حکم بنده نقض نشده و الان منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستم. این مصونیت پارلمانی چه شد؟ اصل ۸۴ و اصل ۸۶ قانون اساسی چه شد؟(ادامه)
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند. همدستی عروس و خواهرشوهر برای سرقت
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند.(ادامه)
پارسینه: در ادامه تصویری از مهسا کرامتی در کنار دارا حیایی خواهید دید. استایل جنجالی خانم بازیگر در کنار پسر امین حیایی!+ عکس
پارسینه: در ادامه تصویری از مهسا کرامتی در کنار دارا حیایی خواهید دید.(ادامه)
پلیس این بار به سراغ دختر 6 ساله خانواده رفت که وی راز هولناک قتل پدرش را فاش کرد و گفت: مادرم با همدستی باربد پدرم را کشتند. دختر 6 ساله شاهد قتل پدر : مادرم با همدستی دوستش پدرم را کشتند
پلیس این بار به سراغ دختر 6 ساله خانواده رفت که وی راز هولناک قتل پدرش را فاش کرد و گفت: مادرم با همدستی باربد پدرم را کشتند.(ادامه)
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت. عروس افیون با رتبه دو رقمی کنکور
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.(ادامه)
«حلیمه‌جان» کجاست که ان‌قدر از آن تعریف می‌کنند؟
حلیمه‌جان اسم یک روستای زیبا در گیلان است.(ادامه)
حادثه دلخراش برای مرجانه گلچین سر صحنه فیلمبرداری
(ادامه)
چه کسی به عروس اینستاگرام گارانتی حاشیه امن داده است؟!
نکته‌ای که از سال گذشته تا کنون مغفول مانده، عدم برخورد دستگاه امنیتی و قضایی کشور با وی به دلیل ایجاد موج و حاشیه سازی با هدف جذب مخاطب برای سرکرده یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در کشور ترکیه است.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
محمدحسن آغاز باد بِهارون بیَمو(يادداشت)
محمدحسن آغاز (ادامه)
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد. روایت جدید از قتل پسر و عروس پزشک شهیر ایرانی در آمریکا
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.(ادامه)
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است. نامه متفاوت یک شهید مدافع حرم به همسرش
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است.(ادامه)
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود. عروس داعش از بازگشت به انگلیس منع شد
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.(ادامه)
انواع پرندگان زینتی در روستای ریحان آباد شهرستان گلوگاه پرورش داده می‌شود. پرورش انواع پرندگان زینتی در یک روستا
انواع پرندگان زینتی در روستای ریحان آباد شهرستان گلوگاه پرورش داده می‌شود.(ادامه)
مرد جوانی که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده اما از مرگ نجات پیدا کرده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. خفه کردن همسر و خودکشی جلوی چشمان فرزندان!
مرد جوانی که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده اما از مرگ نجات پیدا کرده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد. نمایشنامه «تباه» منتشر شد
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد.(ادامه)
ابوالفضل پورعرب که در برنامه زنده شبکه پنج سیما به مناسبت شب یلدا دعوت شده بود درخواست کرد تا بازداشتی‌ها را عفو عمومی بدهند و ببخشایند تا یک آشتی ملی برقرار شود. درخواست یک سلبریتی : این بچه‌ها را عفو عمومی بدهید
ابوالفضل پورعرب که در برنامه زنده شبکه پنج سیما به مناسبت شب یلدا دعوت شده بود درخواست کرد تا بازداشتی‌ها را عفو عمومی بدهند و ببخشایند تا یک آشتی ملی برقرار شود.(ادامه)
شاگرد طلافروشی، طراح سرقت از طلافروشان کیفی
شاگرد یک طلافروشی که با همدستی اعضای باندی اقدام به سرقت از طلافروشان کیفی می‌کرد، راز سرقت‌ها را فاش کرد.(ادامه)
«هنر سوزن‌دوزی ترکمن» ثبت جهانی شد
هنر سوزن‌دوزی ترکمن به‌عنوان بیستمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان در نشست کمیته بین‌الدولی پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت شد.(ادامه)
او در زمان مشغول ساخت یک مستند داستانی به نام «سگ» بود که پایش به دلیل حادثه‌ای زخمی و درگیر عفونت شد. احتمال جراحی بر روی پای پورعرب وجود دارد اما با توجه به نتیجه آزمایش‌ها شرایط برای جراحی این هفته میسر نیست و احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد. تازه‌ترین خبر از "ابوالفضل پورعرب" در بیمارستان
او در زمان مشغول ساخت یک مستند داستانی به نام «سگ» بود که پایش به دلیل حادثه‌ای زخمی و درگیر عفونت شد. احتمال جراحی بر روی پای پورعرب وجود دارد اما با توجه به نتیجه آزمایش‌ها شرایط برای جراحی این هفته میسر نیست و احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد. (ادامه)
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند. غش کردن داماد ایرانی با دیدن عروس خانم !
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند.(ادامه)
انگشتر برلیان مادر شوهر راز عروس را فاش کرد
عروس کینه‌جو که قصد داشت از پدر و مادر شوهرش انتقام بگیرد، نقشه یک سرقت را طراحی و اجرا کرد، اما انگشتر برلیان مادر شوهر، نقشه او را برملا کرد.(ادامه)
آوار شعار زن زندگی آزادی بر زندگی زوج‌ها!
باید بپذیریم که در پس شعار زن زندگی آزادی، چیز‌هایی نهفته است که بسیاری از مردم ما امروز به سبب فضای احساسی حاکم بر جامعه، آن‌ها را نمی‌بینند.(ادامه)
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است. رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است.(ادامه)
عکسی ناب از یک عروس و داماد در عهد قاجار
تصویری نایاب و جالب از یک عروس و داماد در زمان قاجار را ببینید.(ادامه)
مراسم ازدواج ۱۰ هزار عروس و داماد در یمن
هیئت زکات یمن مراسم بزرگ ازدواج جمعی بیش از ۱۰ هزار عروس و داماد را آغاز کرد.(ادامه)
عروس جوان ایرانی با تاجر ثروتمند قطری که همسن پدرش است ازدواج کرد. ازدواج خانم دکتر زیبای ایرانی با پیرمرد پولدار + عکس
عروس جوان ایرانی با تاجر ثروتمند قطری که همسن پدرش است ازدواج کرد.(ادامه)
این زن زیباترین عروس ایران در جهان شد+عکس
عروس بینا و داماد نابینا زندگی با عشق خود را آغاز کردند سمیه بخاطر دل زیبایش زیباترین عروس دنیا لقب گرفت!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.