.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در بیشتر کشورهای عربی و اسلامی، عید فطر روز چهارشنبه است. تاریخ عید فطر کشور‌های عربی اعلام شد
در بیشتر کشورهای عربی و اسلامی، عید فطر روز چهارشنبه است.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد+ جزئیات
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است.(ادامه)
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد. تا روز قیامت با عادل فردوسی‌پور قهرم!
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
علیرضا بیرانوند در جریان دیدار برابر تراکتور خواسته‌های نامعقولی از داور داشت. ویدیو/ کنایه سنگین عادل فردوسی‌پور به علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند در جریان دیدار برابر تراکتور خواسته‌های نامعقولی از داور داشت.(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند،گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد.
مُهر تایید حدادعادل بر سرلیستی قالیباف در انتخابات اسفند/ بعید نیست چند لیست بیرون بیاید
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند،گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد. (ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد. سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد
در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد.(ادامه)
تیم ملی امارات یکی از بازیکنان کلیدی اش را برای بازی با ایران از دست داد. شوک به امارات قبل بازی با ایران
تیم ملی امارات یکی از بازیکنان کلیدی اش را برای بازی با ایران از دست داد.(ادامه)
منابع رسانه‌ای خبر می‌دهند که عادل پنجشیری از امیران فراری داعش در تهران مخفی شده است و وزارت اطلاعات از مردم درخواست کرده که او را شناسایی کنند. انتشار تصاویری جدید از تروریستی که در غرب تهران پنهان شده است + عکس
منابع رسانه‌ای خبر می‌دهند که عادل پنجشیری از امیران فراری داعش در تهران مخفی شده است و وزارت اطلاعات از مردم درخواست کرده که او را شناسایی کنند.(ادامه)
شمال نیوز:

در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند. شهادت همسر و دختر برادر معاون رئیس جمهوری در حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند.(ادامه)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است. اهمیت انتخابات مجلس خبرگان(يادداشت)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است.(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده است. در گذشت جمشید هاشم‌پور تکذیب شد
جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده است.(ادامه)
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد. صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد + اسامی ۱۳ ننامزد تایید صلاحیت شده
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد.(ادامه)
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
اسامی 25 نماینده رد صلاحیت شده از سوی هیات‌های اجرایی
25 نماینده فعلی مجلس از سوی هیات‌های اجرایی انتخابات رد صلاحیت شدند.(ادامه)
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است. واشنگتن‌پست: ترامپ درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفت
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است.(ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند. کدام نمایندگان این هفته در صحن مجلس غایب بودند؟ / کیوان مرادیان و محسنی بندپی غایبان مازندرانی خانه ملت
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
حداد عادل: اصلاح‌طلب‌ها قدری ناز می‌کنند، اما در نهایت در انتخابات شرکت خواهند کرد + ویدیو
حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: برخی اصلاح طلب ها قدری سختگیر هستند اما برخی واقع بین تر هستند؛ قدری ناز می‌کنند اما در هر حال در انتخابات شرکت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : من تا جایی که تجربۀ سیاسی میدانی دارم هیچ‌وقت ندیده‌ام که فعالان سیاسی اصولگرا یا انقلابی بروند به شورای نگهبان بگویند که شما رقبای ما را حذف کنید تا ما پیروز بشویم. حداد عادل : جریان اصلاحات خودش را برای شرکت در انتخابات آماده می‌کند/ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در قابل عملکرد نمایندگان فهرست خود متعهد و بر آنان نظارت می کند !
شمال نیوز : من تا جایی که تجربۀ سیاسی میدانی دارم هیچ‌وقت ندیده‌ام که فعالان سیاسی اصولگرا یا انقلابی بروند به شورای نگهبان بگویند که شما رقبای ما را حذف کنید تا ما پیروز بشویم.(ادامه)
با حکم رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام‌ منتظری از دادستانی کنار رفت و رئیس دیوان عالی کشور شد. حجت‌الاسلام موحدی‌آزاد نیز جایگزین او در دادستانی کل کشور شد. حجت‌الاسلام‌ منتظری به دیوان عالی کشور رفت/ حجت‌الاسلام موحدی‌آزاد دادستان کل کشور شد
با حکم رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام‌ منتظری از دادستانی کنار رفت و رئیس دیوان عالی کشور شد. حجت‌الاسلام موحدی‌آزاد نیز جایگزین او در دادستانی کل کشور شد.(ادامه)
افشاگری عادل فردوسی‌پور از اتفاقات ۴ سال گذشته
(ادامه)
شمال نیوز:
 با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی  وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 82 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.