.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:
 با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی  وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند. برخی کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایت معاندان است
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود. تعیین مجازات نباید موجب وهن شود / کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است / تا زمانی که لایحه حجاب تبدیل به قانون شود، باید بر اساس قوانین فعلی عمل کرد(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود.(ادامه)
آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شماره دو  کشور با موافقت وزیر ورزش در رامسر ساخته خواهد شد راه اندازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در رامسر
آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شماره دو کشور با موافقت وزیر ورزش در رامسر ساخته خواهد شد(ادامه)
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست. احسان علیخانی به تلویزیون برمی‌گردد؟
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست.(ادامه)
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شد با حضور رئیس فدراسیون تنیس در بابل بهره برداری شد ساخت بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بابل
بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شد با حضور رئیس فدراسیون تنیس در بابل بهره برداری شد(ادامه)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند. قطار انقلاب کجا می‌رود؟(يادداشت)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.(ادامه)
تمامی اماکن ورزشی برای برگزاری جشن ازدواج در هفته ازدواج به صورت رایگان واگذار می‌شود. برگزاری رایگان مراسم ازدواج در سالن‌های ورزشی
تمامی اماکن ورزشی برای برگزاری جشن ازدواج در هفته ازدواج به صورت رایگان واگذار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۰ خرداد
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و بازدید میدانی رئیس قوه قضاییه از انبار‌های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد. برگزاری آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)

استقلال در آخرین بازی لیگ موفق شد با نتیجه ۷-۱ تراکتور را در استادیوم آزادی شکست دهد. استقلال تراکتور را هفت‌تایی کرد!
استقلال در آخرین بازی لیگ موفق شد با نتیجه ۷-۱ تراکتور را در استادیوم آزادی شکست دهد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند.


فعال سیاسی: شواهدی نمی‌بینم که لاریجانی در انتخابات شرکت کند / در دیدار قالیباف با ناطق نوری، حداد عادل و لاریجانی هیچ توافقی صورت نگرفت
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند. (ادامه)
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی «سروده» حداد عادل به مناسبت روز قدس
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی(ادامه)
هاشم جمشیدپناه در آئینی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل معرفی شد. جمشیدپناه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل
هاشم جمشیدپناه در آئینی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل معرفی شد.(ادامه)
مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد. مازندران میزبان مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور
مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.(ادامه)
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است.


کسب ۳۷۰ مدال جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی طی سال گذشته
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است. (ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
(تصویر) این دختر خارجی بدل «عادل فردوسی پور» است!
یکی از این سوژه‌های جدید این روزها، بدل ایرانی عادل فردوسی‌پور البته در چهره یک دختر است که مشابه مونث گزارشگر معروف ایرانی نامیده شده است./فرارو(ادامه)
شمال نیوز : این روزها حال و روز ورزش مازندران خوب است . خوب تر از همیشه ، به روزهایی نزدیک می شود که باید خیلی زودتر از این ها به آن می رسید . اهالی ورزش هم خوشحالند از این همه اتفاق خوب که نتیجه آن بدون تردید بالندگی و سرافرازی همه اهالی ورزش استان خواهد بود . روزهای طلایی ورزش مازندران(يادداشت)
شمال نیوز : این روزها حال و روز ورزش مازندران خوب است . خوب تر از همیشه ، به روزهایی نزدیک می شود که باید خیلی زودتر از این ها به آن می رسید . اهالی ورزش هم خوشحالند از این همه اتفاق خوب که نتیجه آن بدون تردید بالندگی و سرافرازی همه اهالی ورزش استان خواهد بود .(ادامه)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست. چگونه حسینی باشیم(يادداشت)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست.(ادامه)
خانه بوکس بابلسر با حضور مسئولان افتتاح شد. افتتاح خانه بوکس بابلسر
خانه بوکس بابلسر با حضور مسئولان افتتاح شد.(ادامه)
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن(ادامه)
انتصاب سرپرست بازرسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران
انصار آری به عنوان سرپرست بازرسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.(ادامه)
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به طور رسمی به باشگاه نساجی تحویل داده شد. واگذاری رسمی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به نساجی
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به طور رسمی به باشگاه نساجی تحویل داده شد.(ادامه)
عقیل امامی انقلاب اسلامی تحول آفرین و الهام بخش(يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.