.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فردوسی پور مهمان سفره دانشجویان دانشگاه شریف شد
عادل فردوسی‌پور امروز میان دانشجویان آمد تا پس از بسته شدن سلف دانشگاه شریف با آن‌ها کنار یک سفره ناهار خود را صرف کند. (ادامه)
روزنامه جوان: کاش علی دایی به حرف آیت الله بهجت گوش می کرد
(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برنامه ای برای ذخیره‌سازی آبهای کشور نداریم، اظهار کرد: ما سدهایی در کشور داریم که ساخت آن  ۲۳ سال پیش آغاز شده است اما هنوز تمام نشده است غافل از اینکه ۲۳ سال از عمر این سدها گذشته است؛ یعنی ۲۳ سال را از دست دادیم بدون اینکه از آن بهره برداری کنیم. مهاجرت به شمال کشور افزایش می‌یابد / استان‌های مرکزی از جمعیت خالی می‌شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برنامه ای برای ذخیره‌سازی آبهای کشور نداریم، اظهار کرد: ما سدهایی در کشور داریم که ساخت آن ۲۳ سال پیش آغاز شده است اما هنوز تمام نشده است غافل از اینکه ۲۳ سال از عمر این سدها گذشته است؛ یعنی ۲۳ سال را از دست دادیم بدون اینکه از آن بهره برداری کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم تشییع این ملی پوش افتخارآفرین  ، در حالی در ساری برگزار شد که مسئولان ورزش استان در این تشییع حضور نداشتند . ملی پوش نامدار هندبال ایران درگذشت / مسئولان ورزشی استان کجا بودند ؟
شمال نیوز : مراسم تشییع این ملی پوش افتخارآفرین ، در حالی در ساری برگزار شد که مسئولان ورزش استان در این تشییع حضور نداشتند .(ادامه)
از مغالطه تا تحریک به خشونت
رسانه‌های غربی در اغتشاشات اخیر با بکارگیری ده‌ها تکنیک جنگ نرم در ۳ سطح مسیر، راه و روش وارد عملیات شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان بابت رتبه‌بندی پرداخت می‌شود، گفت: این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و .... چرا افزایش حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان انجام نشد ؟
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ماهانه یک میلیون تومان علی الحساب به حساب معلمان بابت رتبه‌بندی پرداخت می‌شود، گفت: این مبلغ تا زمان صدور احکام جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و ....(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
استاندار مازندران: جذب سرمایه‌گذار برای ساختن مازندران
استاندار مازندران گفت: برای ساختن مازندران راهی جز ورود سرمایه‌گذار به پروژه‌های مهم نداریم.(ادامه)
گلایه حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان
ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته به بچه‌ها پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع برطرف شود.(ادامه)
اعلام زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد
اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.(ادامه)
باشگاه نساجی از ساکت الهامی و دستیارش شکایت می‌کند. نساجی لیست اقدامات غیراخلاقی ساکت الهامی را منتشر کرد
باشگاه نساجی از ساکت الهامی و دستیارش شکایت می‌کند.(ادامه)
رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران دار فانی را وداع گفت. دکتر عادل آذر درگذشت
رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه حاشیه‌ساز و با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد. کتک کاری شدید ساکت الهامی با مطهری در ترکیه / نساجی به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه حاشیه‌ساز و با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد.(ادامه)
حدادعادل:ضرورت جهاد تبیین علیه جنگ ادراکی دشمن/برای جوانان فرصت سازی کنیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور جهاد کنونی را در عرصه تبیین دانست و گفت: جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ادراکی دشمن لازم است.(ادامه)
با پادرمیانی عادل فردوسی‌پور، سیاوش یزدانی به تمرینات ملوان باز خواهد گشت. پادرمیانی عادل فردوسی‌پور برای بازیکن استقلالی
با پادرمیانی عادل فردوسی‌پور، سیاوش یزدانی به تمرینات ملوان باز خواهد گشت.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند .... نوبخت : با هیچ کس تعارف ندارم / برخی طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است !
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند ....(ادامه)
شمال نیوز : دفتر نمایندگی سازمان توسعه استعدادیابی ورزشی کشور(استیدو) در مازندران آغز بکار کرد و مدیر استانی این سازمان منصوب شد. مدیر استانی سازمان توسعه استعدادیابی ورزشی کشور(استیدو) منصوب شد
شمال نیوز : دفتر نمایندگی سازمان توسعه استعدادیابی ورزشی کشور(استیدو) در مازندران آغز بکار کرد و مدیر استانی این سازمان منصوب شد.(ادامه)
صداوسیمایی را تحویل گرفتیم که چندین رییس داشت/ دل ما هم از تبلیغات بازرگانی خون است/ سند تحول صداوسیما را خرداد منتشر می‌کنیم/ برخی مجری‌ها حقوق زیادی می‌خواهند/ واکنش به بازگشت فردوسی‌پور ....(خبر)
(ادامه)
اسامی داوران هفته ۲۹ لیگ برتر
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد.(ادامه)
جریمه سنگین برای نساجی مازندران
کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال نساجی مازندران را ۲۱۴ میلیون تومان جریمه کرد.(ادامه)
داور بازی حساس سپاهان و استقلال مشخص شد
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
صعود علیزاده به فینال مسابقات کشتی فرنگی آسیا
ناصر علیزاده کشتی گیر چسمتانی به فینال پیکار‌های کشتی فرنگی آسیا صعود کرد.(ادامه)
در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را هم هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خوردند. بابت آن نقشی که من بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، من پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت زیادی کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی. یک بازیگر زن: هرگز مهران مدیری را نمی‌بخشم
در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را هم هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خوردند. بابت آن نقشی که من بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، من پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت زیادی کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی.(ادامه)
علی دایی و ۷ اسطوره دیگر قرعه‌کشی جام جهانی را انجام می‌دهند
فیفا اعلام کرد که ۸ اسطوره فوتبال جهان قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهند داد.(ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)
رئیس جمهور طی احکام جداگانه ای 2 عضو حقیقی ستاد راهبری تحول دولت را منصوب کرد. صدور 2 حکم جدید توسط رئیس‌جمهور
رئیس جمهور طی احکام جداگانه ای 2 عضو حقیقی ستاد راهبری تحول دولت را منصوب کرد.(ادامه)
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مسافران خواست تا اطلاع ثانوی از محورهای هراز، چالوس و تهران-شمال تردد نکرده و برای تردد از محور فیروزکوه استفاده کنند. مسافران به محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران شمال نروند
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مسافران خواست تا اطلاع ثانوی از محورهای هراز، چالوس و تهران-شمال تردد نکرده و برای تردد از محور فیروزکوه استفاده کنند.(ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.(ادامه)
شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انتخاب شدند
اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسین جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با رای اعضای مجمع عمومی از سرتاسر کشور منتخب شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.