.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را مشخص کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه  مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند. اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران معرفی شدند
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند.(ادامه)
مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد/ شورای نگهبان خون بهای ملت است
یوسفیان ملا با بیان این جمله که " مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد" تصریح کرد: اصل93 قانون اساسی می گوید مجلس شورای اسلامی بدون حضور شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد. یعنی مجلس شورای اسلامی در نبود شورای نگهبان اصلا نمی تواند تشکیل شود.(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور با قهرمانی استان مازندران در شهر گرگان به پایان رسید. (ادامه)
هم نامه شورای نگهبان و هم نامه لاریجانی صحت دارد
حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟ آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آن‌ها را بگیرید.»(ادامه)
قضاوت ۶ داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال
۶ داور مازندرانی این فصل در لیگ برتر فوتبال قضاوت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند. اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی منصوب شدند / حکم رهبر معظم انقلاب برای علی لاریجانی
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند.(ادامه)
شمال نیوز: نوار کم لطفی ها در حق تیم ریشه دار نساجی از سوی مسئولان ورزش و فوتبال کشور ادامه دارد و در این مقطع ورود تمام قد مسئولان استانی بویژه نمایندگان مازندران برای احقاق حق فوتبال مازندران را می طلبد .

سرمربی نساجی نقره داغ شد/ محرومیت ۶ جلسه‌ای ساکت الهامی
شمال نیوز: نوار کم لطفی ها در حق تیم ریشه دار نساجی از سوی مسئولان ورزش و فوتبال کشور ادامه دارد و در این مقطع ورود تمام قد مسئولان استانی بویژه نمایندگان مازندران برای احقاق حق فوتبال مازندران را می طلبد . (ادامه)
درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران شد
رحیم درزی خلردی به عنوان رئیس هیات فوتبال مازندران انتخاب شد.(ادامه)
مدیرعامل جدید رایکا منصوب شد
مالکان رایکا بابل مدیرعامل جدید این باشگاه را منصوب کردند.(ادامه)
اظهارنظر رییس جدید صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور
رییس سازمان صدا و سیما گفت: از نظر ما برای فعالیت عادل فردوسی‌پور منعی وجود ندارد و می‌تواند به تلویزیون بازگردد. (ادامه)
مدیرعامل رایکا منصوب شد
عادل عالیشان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه رایکا بابل منصوب شد.(ادامه)
تلویزیون تماشا کردن عجیب عادل فردوسی‌پور +عکس
عادل فردوسی پور را همه به خوبی می شناسند. مجری توانمند و محبوب فوتبال که علاقه بسیار زیادی به این رشته ورزشی دارد و بیشترین زمانش را در روز برای تماشای این بازی جذاب می گذارد. او هنگام بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به صورت همزمان بازی تیم ملی فوتسال و تراکتور را هم دنبال می کرد. (ادامه)
اعزام قایقران و مربی بابلسری به مسابقات جهانی دانمارک
رضایی و پورعزیز قایقران و مربی بابلسری به مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی بزرگسالان جهان در دانمارک اعزام شدند.(ادامه)
شمال نیوز:  نماینده ولی فقیه در استان از دولت خواست تا مدیران جهادی، مردمی، عادل، دردآشنا به مسائل استان را در سمت استاندار و مدیران کل به کارگیری کند. فردی جهادی، مردمی و درد آشنا را به عنوان استاندار مازندران منصوب کنید
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان از دولت خواست تا مدیران جهادی، مردمی، عادل، دردآشنا به مسائل استان را در سمت استاندار و مدیران کل به کارگیری کند.(ادامه)
آیت الله لائینی :کشتار و غارت اموال نتیجه حضور آمریکا در افغانستان است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عملیات فرار آمریکا از افغانستان، غارت اموال، گسترش مواد مخدر و کشتار را نتیجه حضور ۲۰ ساله دانست.(ادامه)
با توجه به حضور محمد اسلامی وزیر دولت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در دیدار امروز هئیت دولت با رهبر انقلاب برخی شنیده حاکی از انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی می باشد. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی می شود
با توجه به حضور محمد اسلامی وزیر دولت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در دیدار امروز هئیت دولت با رهبر انقلاب برخی شنیده حاکی از انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی می باشد.(ادامه)
حضور کشتی گیران مازندرانی در رقابت‌های بین المللی ایوانوویچ
ارسلان و یوسفی در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام ایوانوویچ صربستان، مبارزه می‌کنند.(ادامه)
تحویل کپسول اکسیژن به مراکز درمانی بابل
۲۰ عدد کپسول اکسیژن از طرف اعضای خیریه سلامت بابل به بیمارستان‌های شهید بهشتی و شهید یحیی‌نژاد تحویل شد.(ادامه)
شمال نیوز :  دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد. حداد عادل: ملاک آیت‌الله رئیسی برای دادن مسئولیت لیاقت افراد است، نه فعالیت انتخاباتی / ما به‌عنوان شورای ائتلاف حقی برای خودمان قائل نیستیم که مثلاً استاندار را ما معرفی کنیم/ شوراهای ائتلاف استان‌ها، ارزیابی و نظارتی از عملکرد نمایندگان مجلسی که به مردم معرفی کرده‌اند داشته باشند(خبر)
شمال نیوز : دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.(ادامه)
عکس | دیدار عادل فردوسی‌پور از مادر زنده‌یاد حمیدرضا صدر
عادل فردوسی پور که رابطه خوب و صمیمانه‌ای با حمیدرضا صدر داشت، پس از درگذشت او به دیدار مادر دکتر صدر رفت و به او تسلیت گفت. دکتر حمیدرضا صدر، نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال در اثر ابتلا به بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت. منبع: شهرآرا(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه ساری گفت: مشکل مهم در مازندران حمله قاچاقچیان چوب به جنگل‌های هیرکانی است که کسی در این بخش پاسخگو نیست. کسی پاسخگوی قاچاق چوب در جنگل‌های هیرکانی نیست
شمال نیوز : امام جمعه ساری گفت: مشکل مهم در مازندران حمله قاچاقچیان چوب به جنگل‌های هیرکانی است که کسی در این بخش پاسخگو نیست. (ادامه)
پیام تبریک و تقدیر رئیس کمیته ورزشکاران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران
(ادامه)
اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر بهشهر، خلیل‌شهر و رستمکلا مشخص شدند
فرماندار بهشهر گفت: اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر بهشهر، خلیل‌شهر و رستمکلا در انتخابات ۱۴۰۰ به صورت رسمی منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد. خبر حداد عادل از انصراف برخی کاندیداهای اصولگرا
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد.(ادامه)
عکس/ تیپ عادل فردوسی‌پور در کلاس مجازی دانشگاه
آخرین جلسه این ترم تحصیلی زبان تخصصی صنایع دانشگاه شریف با حضور فردوسی پور و شاگردانش برگزار شد. نکته جالب تیپ فردوسی پور است که با تیشرت نیوبالانس در کلاس حاضر شده است.(ادامه)
عکس/ عادل فردوسی‌پور، میثاقی و مندیتا
ستاره‌های زیادی در برنامه عادل حاضر شدند. عادل فردوسی پور ترجیح می‌داد برای بازی های بین المللی مهم از ستاره های فوتبال جهان دعوت کند. مثلا او برای بازی ایران و اسپانیا، کارلوس پویول را به تهران آورد، هر چند که اصلا این ستاره روی آنتن نرفت. گائیسگا مندیا ستاره سابق فوتبال اسپانیا و تیم والنسیا هم از جمله ستاره هایی بود که با عادل دیدار داشت. در این تصویر محمدحسین میثاقی هم دیده می شود.(ادامه)
عکس/ تصویر زیرخاکی از دوران کودکی عادل فردوسی‌پور
تصویری دیده نشده از دوران کودکی عادل فردوسی پور که مربوط به دهه پنجاه است را تماشا کنید.(ادامه)
روحانی به «حداد عادل»، «پارسانیا» و «اعرافی» حکم داد
رئیس جمهور در احکام جداگانه‌ای حداد عادل، حجج اسلام پارسانیا و اعرافی را به عضویت در هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.(ادامه)
به قلم : عادل عالیشان رضایت مندی شهروندان ، اولویت مدیریت شهری(يادداشت)
به قلم : عادل عالیشان(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.