.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس دانشگاه تهران جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور، را به‌عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد. حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
رئیس دانشگاه تهران جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور، را به‌عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.(ادامه)
حسن عابدینی در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است.
در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
حسن عابدینی در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است. (ادامه)
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند. ماجرای حمله به صدیقی با عنوان زمین‌خواری و کمی پس از آن حمله به علم‌الهدی، پروژه حمله به روحانیت انقلابی است / این‌ها سربازی نایب امام زمان را کردند
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند.(ادامه)
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت. بیوگرافی کامل همسر علیرضا قربانی+ علت فوت
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
اسرائیلی‌ها با یکدیگر تسویه حساب داخلی کردند!
(ادامه)
مهدی عابدینی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف یک کشتی دوره صفوی در زیرسطح آب های شهرستان رامسر خبر داد. کشف کَشتی دوره صفوی در زیر آب‌های ‌رامسر‌
مهدی عابدینی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف یک کشتی دوره صفوی در زیرسطح آب های شهرستان رامسر خبر داد.(ادامه)
معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش تاریخی چندانی ندارد و مربوط دوره ای از صفوی است.

سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش بالای تاریخی ندارد
معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش تاریخی چندانی ندارد و مربوط دوره ای از صفوی است. (ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
رمضان کریمی نیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو عصر دیروز در سانحه رانندگی در آمل درگذشت. درگذشت تهیه کننده پیشکسوت رادیو مازندران
رمضان کریمی نیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو عصر دیروز در سانحه رانندگی در آمل درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
کتاب «پهلوان‌ها هرگز نمی‌میرند» فردا شنبه هفدهم دی در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی و معرفی می‌شود. کتاب «پهلوان‌ها هرگز نمی‌میرند» رونمایی می‌شود
کتاب «پهلوان‌ها هرگز نمی‌میرند» فردا شنبه هفدهم دی در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی و معرفی می‌شود.(ادامه)
دانشگاه‌ها فردا ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ساعت ۱۴ دوشنبه ۳۰ آبان خبر داد.(ادامه)
رقابت هراز آمل و ایفا سرام اردکان
تیم لبنیات هراز آمل در بازی معوقه خود از لیگ برتر والیبال امروز به مصاف ایفا سرام اردکان می‌رود.(ادامه)
هشدار وزارت علوم به دانشجویان درباره غیبت های غیرموجه
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شوند و باید درس را حذف کنند.(ادامه)
مهدی عابدینی عراقی به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران منصوب شد. انتصاب سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران
مهدی عابدینی عراقی به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران منصوب شد.(ادامه)
معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده‌اند، گفت: آموزش در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است. 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکردند
معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده‌اند، گفت: آموزش در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است.(ادامه)
غیبت دوباره یزدانی در کمیسیون ورزشکاران
جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود. (ادامه)
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد . کتیبه هزار ساله برج لاجیم را از جا در آوردند و اثر جدیدی خلق کردند ! / برای آیندگان چه بر جای گذاشته ایم؟
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد .(ادامه)
کلاس‌های دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری برگزار می‌شود
معاون آموزشی وزیر علوم از آمادگی برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه از ۱۴ فروردین خبر داد. (ادامه)

معاون سیاسی صداوسیما ۲۹ اسفند در آخرین ساعات سالی که گذشت، سرپرست شبکه خبر، سردبیر جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری، سرپرست قائم‌مقامی در امور محتوا و سردبیر کل جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری معاونت سیاسی و رئیس خبرگزاری صداوسیما را منصوب کرد. سرپرست جدید شبکه خبر معرفی شد | انتصاب‌ات جدید در معاونت سیاسی صداوسیما
معاون سیاسی صداوسیما ۲۹ اسفند در آخرین ساعات سالی که گذشت، سرپرست شبکه خبر، سردبیر جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری، سرپرست قائم‌مقامی در امور محتوا و سردبیر کل جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری معاونت سیاسی و رئیس خبرگزاری صداوسیما را منصوب کرد.(ادامه)
معاون آموزشی وزارت علوم منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر قاسم عمو عابدینی را به عنوان معاون آموزشی وزارت علوم منصوب کرد.(ادامه)
چرا واکسن‌های آسترازنکا و اسپوتنیک برای دز سوم مناسب نیستند؟
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: توصیه می‌شود که اگر افراد جوان در دزهای اول و دوم این نوع واکسن‌ها را دریافت کره اند برای دز سوم از آن‌ها استفاده نکنند.(ادامه)
چهار مازندرانی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک
چهار مازندرانی عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک شدند.(ادامه)
مراسم استقبال از مدال‌آوران المپیک دغدغه جدید کادر درمان
برگزاری مراسم استقبال از ورزشکاران المپیکی مدال آور از دغدغه‌های جدی و جدید کادر درمان است.(ادامه)

دبیر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ با بیان اینکه همچنان بر روی بازوی صعودی بیماری در کشور قرار داریم و هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم، گفت: فکر می‌کنم که در روزهای آینده همچنان هم افزایش تعداد مبتلایان و هم افزایش میزان مرگ و میر را شاهد خواهیم بود.

سفرها و فاجعه کرونایی در مازندران/ خطری جدید به نام «لامبدا»
دبیر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ با بیان اینکه همچنان بر روی بازوی صعودی بیماری در کشور قرار داریم و هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم، گفت: فکر می‌کنم که در روزهای آینده همچنان هم افزایش تعداد مبتلایان و هم افزایش میزان مرگ و میر را شاهد خواهیم بود. (ادامه)
جدیدترین علائم کرونای دلتا
دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹، گفت: به نظر می رسد اگر در نوع جهش یافته دلتا هر چه سریعتر درمان ضد ویروسی را شروع کنیم بتوانیم زودتر بیماری را کنترل کنیم.(ادامه)
عکس/ روزی که سرنوشت عابدزاده تغییر کرد
مصدومیت احمدرضا عابدزاده باعث شد او راهی پرسپولیس شود. این تصویر مربوط به روز ۴ تیر سال ۱۳۷۲ و تقابل تیم ملی ایران با تیم ملی تایوان است. در این بازی، احمدرضا عابدزاده دچار مصدومیتی شد که به‌ واسطه همین مصدومیت و با کمک امیر عابدینی نهایتا سر از پرسپولیس درآورد و سال‌ها با لباس این تیم درخشید. عابدزاده سابقه قهرمانی آسیا با لباس استقلال را هم دارد. (ادامه)
فریدونکناری ها خواستار ابقای امام جمعه خود شدند
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.