.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پایانه گل و گیاه عباس آباد ؛ دادگاه کشی به جای صادرات
(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
یک وکیل دادگستری با اشاره به فراگیر شدن استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی اظهار کرد: خاطیان به حبس از ۶ ماه تا دو سال محکوم خواهند شد. ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی ۲ سال حبس دارد
یک وکیل دادگستری با اشاره به فراگیر شدن استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی اظهار کرد: خاطیان به حبس از ۶ ماه تا دو سال محکوم خواهند شد.(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد. خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم / تعبیر جالب امام جمعه مازندرانی زاهدان از جوانگرایی/ ائمه جمعه مراکز استان‌ها چند سال دارند؟
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد.(ادامه)
عکس: حضور بدون تشریفات امام جمعه قزوین در بازار
حضور بدون تشریفات آیت‌الله عابدینی، امام جمعه قزوین در بازار و گفتگو با کسبه را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است..... شوخی جنجالی وزیر ورزش با لباس یک ورزشکار مازندرانی !
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است.....(ادامه)
عکس/ امام جمعه قزوین در حال خرید در بازار بدون محافظ
آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین در حال خرید شخصی در بازار سپه این شهر را ببینید.(ادامه)
حضور 4 شمشیرباز مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان
رئیس هیات شمشیربازی مازندران از حضور 4 شمشیرباز مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان خبر داد.(ادامه)
ازبکستان جای ایران را گرفت +جدول
در آخرین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، ایران با ۱۹ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۲۱ برنز در رده ششم قرار گرفت و پنجمی خود را به ازبکستان داد.(ادامه)
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.
یاد و خاطره قاسم افشار در کلام ۵ گوینده خبر
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
سکوی سوم برای شمشیرباز مازندرانی
مجتبی عابدینی به مدال برنز جایزه بزرگ مسابقات مسکو رسید.(ادامه)
می‌بالم به خطه شهید پرور استانم، این مهد شیران نام آفرین، از دریادلان غواص تا مدافعان حریم عشق! همان قهرمانان ایران زمین، همان پهلوانان دلیر، همان مردان نیک روزگار، همان تداعی گران لشکر 25 کربلا! از کدامشان بگویم؟! به کدامشان افتخار کنم؟! زبانم قاصر است. تقدیم به ۱۳ شهید مدافع حرم خان‌‌طومان / به کدامشان افتخار کنم؟!(يادداشت)
می‌بالم به خطه شهید پرور استانم، این مهد شیران نام آفرین، از دریادلان غواص تا مدافعان حریم عشق! همان قهرمانان ایران زمین، همان پهلوانان دلیر، همان مردان نیک روزگار، همان تداعی گران لشکر 25 کربلا! از کدامشان بگویم؟! به کدامشان افتخار کنم؟! زبانم قاصر است.(ادامه)
حضور سه ورزشکار مازندرانی دارای رتبه‌های معتبر جهانی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک می‌تواند نقش مهمی در ورزش استان داشته باشد تا با استفاده از این سه جایگاه که یک‌پنجم این کمیته قاسمی، عابدینی و رضایی مثلث مازندرانی ها در کمیته ملی المپیک
حضور سه ورزشکار مازندرانی دارای رتبه‌های معتبر جهانی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک می‌تواند نقش مهمی در ورزش استان داشته باشد تا با استفاده از این سه جایگاه که یک‌پنجم این کمیته(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتقاد شدید از جولان فرصت طلبان و شیادان سیاسی برای حضور یا استمرار حضور در مناصب به ناحق تصاحب نموده تصریح کرد؛ استاندار مازندران باید نسبت به وضعیت کنونی پاسخگو باشد و با جدیت کامل دستگاههای اجرایی استان .... سهم خواهی و فرصت طلبی کسانی که کمترین نقش را در پیروزی دکتر روحانی داشتند شیادی سیاسی است
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتقاد شدید از جولان فرصت طلبان و شیادان سیاسی برای حضور یا استمرار حضور در مناصب به ناحق تصاحب نموده تصریح کرد؛ استاندار مازندران باید نسبت به وضعیت کنونی پاسخگو باشد و با جدیت کامل دستگاههای اجرایی استان ....(ادامه)
امیر عابدینی برکنار شد
عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال گفت که اعضای هیات رئیسه از عملکرد کمیته بازاریابی و اقتصادی رضایت نداشت و تصمیم به خاتمه همکاری با امیر عابدینی گرفت. (ادامه)
حضور مجتبی عابدینی شمشیرباز مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا
دبیر هیأت شمشیربازی مازندران گفت: مجتبی عابدینی ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور هنگ‌کنگ اعزام می‌شود.(ادامه)
بی توجهی صداوسیمای مازندران به بیماران صعب العلاج
رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران از بی توجهی صداوسیمای استان به بیماران صعب العلاج انتقاد کرد.(ادامه)
حمایت 5000 فعال عرصه سلامت مازندران از روحانی
(ادامه)
سال گذشته همین موقع و پیش از آزادسازی کامل حلب، وضعیت پیچیده ای را در این شهر شاهد بودیم. در آن زمان درگیری شدیدی میان ارتش سوریه و محور مقاومت با تروریست های النصره و داعش در جریان بود. در میان .... شهدای مازندرانی خان طومان چگونه زمینه آزادسازی حلب را به وجود آوردند؟
سال گذشته همین موقع و پیش از آزادسازی کامل حلب، وضعیت پیچیده ای را در این شهر شاهد بودیم. در آن زمان درگیری شدیدی میان ارتش سوریه و محور مقاومت با تروریست های النصره و داعش در جریان بود. در میان ....(ادامه)
هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
برنامه نود هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 23:01 روی آنتن رفت.(ادامه)
آمار خیره کننده ورزشکاران مازندرانی
ورزشکاران مازندرانی با رکورد 410 مدال در یک سال، خیره کننده ترین سال ورزشی را ساختند اگر چه برخی از آنها غربتی جانکاه داشتند.(ادامه)
مهمانی ناطق در لواسان به تعویق افتاد
مهمانی شام ناطق نوری برای جمعی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به تعویق افتاد. (ادامه)
از هر جناحی هم به این مهمانی دعوت هستند و «نه» به میزبان در کار آنها نیست. مهمانی امشب هم یادآوری اخلاق است، هم اندوه، و شاید برخی از مهمانان هنوز جامه سیاه بر تن داشته باشند.


اصلاح طلب و اصولگرا بر سر سفره ناطق نوری می نشینند/ امشب؛ ضیافت ناطق نوری در لواسان(خبر)
از هر جناحی هم به این مهمانی دعوت هستند و «نه» به میزبان در کار آنها نیست. مهمانی امشب هم یادآوری اخلاق است، هم اندوه، و شاید برخی از مهمانان هنوز جامه سیاه بر تن داشته باشند. (ادامه)
عکس/ حرکت زیبای قهرمان شمشیرباز ایرانی
مجتبی عابدینی که با انگشت شکسته نایب قهرمان شمشیربازی جهان شد، با پرچم آتش نشانی روی سکو حاضر شد.(ادامه)
شمال نیوز : مجتبی عابدینی که در مسابقات جام جهانی ایتالیا نایب قهرمان شده بود با انگشت شکسته به این عنوان دست یافت..... مجتبی عابدینی با انگشت شکسته نایب قهرمان جهان شد + عکس
شمال نیوز : مجتبی عابدینی که در مسابقات جام جهانی ایتالیا نایب قهرمان شده بود با انگشت شکسته به این عنوان دست یافت.....(ادامه)
حالا که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رحلت کرده است راستگرایان سنتی یک وظیفه مهم برای خود حس می‌کنند. آنها باید جای هاشمی را پر کنند و آرایش سیاسی کشور را بالانس کنند، شاید در همین مسیر بهترین راه ادامه ریاست جمهوری حسن روحانی باشد.


نسبت اصولگرایان سنتی با حسن روحانی در انتخابات ۹۶/ روحانی خود را تبدیل به «نیاز جامعه امروز» کرد | ذات محافظه‌کاری مخالف تغییر وضع موجود است(خبر)
حالا که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رحلت کرده است راستگرایان سنتی یک وظیفه مهم برای خود حس می‌کنند. آنها باید جای هاشمی را پر کنند و آرایش سیاسی کشور را بالانس کنند، شاید در همین مسیر بهترین راه ادامه ریاست جمهوری حسن روحانی باشد. (ادامه)
باخت پدیده المپیک در مکزیک
مجتبی عابدینی به مقامی بهتر از مقام نوزدهم نرسید.(ادامه)
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازنی که به تازگی از سقر سیستان و بلوچستان بازگشته است در برنامه تلویزیونی ماه دل ارا که امشب ساعت 21 از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش خواهد شد حضور خواهد یافت ..... « پزشک بدون مرز مازنی » مهمان برنامه « ماه دل آرا » شبکه تبرستان
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازنی که به تازگی از سقر سیستان و بلوچستان بازگشته است در برنامه تلویزیونی ماه دل ارا که امشب ساعت 21 از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش خواهد شد حضور خواهد یافت .....(ادامه)
پیشنهاد غیراخلاقی به علی کریمی
مدیر برنامه های کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس روایت های جالبی از پشت پرده زندگی ورزشی علی کریمی بیان کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.