.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدانلو متولد ۱۹۶۱ در خانواده‎ای فرهنگی در شهر جویبار مازندران و شهروند آمریکا است که در سن 49 سالگی به زعم وزارت دادگستری امریکا به اتهام نقض تحریم‌های مربوط به ممنوعیت تجارت با ایران و همین طور کمک به ایران برای پرتاب اولین ماهواره‌اش به هشت سال زندان محکوم شده بود..... زندانی مازندرانی‎الاصل آزاد شده توسط امریکا کیست؟
شمال نیوز : مدانلو متولد ۱۹۶۱ در خانواده‎ای فرهنگی در شهر جویبار مازندران و شهروند آمریکا است که در سن 49 سالگی به زعم وزارت دادگستری امریکا به اتهام نقض تحریم‌های مربوط به ممنوعیت تجارت با ایران و همین طور کمک به ایران برای پرتاب اولین ماهواره‌اش به هشت سال زندان محکوم شده بود.....(ادامه)
ادعای دیدار 6 نماینده دموکرات با نماینده ایران
خبرگزاری بلومبرگ از دیدار محرمانه 6 نماینده دموکرات کنگره آمریکا با نماینده ایران در سازمان ملل در ارتباط با مساله تبادل زندانیان خبر داد.(ادامه)
آمریکایی‌های آزاده شده چه کسانی بودند؟ (+ سوابق)
ایران 4 زندانی دو تابعیتی که بنا بر دلایل امنیتی در ایران بازداشت بودند را آزاد کرد.(ادامه)
اوباما دستور آزادی سه ایرانی را صادر کرد
رئیس جمهور آمریکا دستور آزادی سه آمریکایی ایرانی_الاصل را صادر کرد. (ادامه)
جیسون رضاییان و سعید عابدینی آزاد شدند
جیسون رضاییان و سعید عابدینی لحظاتی قبل از زندان آزاد شدند.(ادامه)
عابدینی: فیفا باید فوتبال عربستان را تعلیق کند
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: اگر فیفا اسیر پول شیخ‌های سعودی نباشد باید فوتبال این کشور را تعلیق و اوت کند.(ادامه)
طرفدارنی که نمی دانیم قرمزند یا آبی
بازی استقلال و پرسپولیس است و بد نیست یادی کنیم از روزهای بچگی و نوجوانی فوتبالیست هایی که دست تقدیر آنها را به سمت رنگ مخالف کشاند. (ادامه)
افشاگری تکان دهنده رهبری فر علیه جوادخیابانی!
خیلی با من تماس گرفت که با استقلالی‌ها صحبت کرده‌ام که به آنجا بروی. تو با هاشمی نسب حسابی هماهنگ هستین و حیف است کنار هم نباشین. از این حرف‌ها خیلی به من زد، اما من زیربار حرف‌ها نرفتم. مهدی هم نمی‌خواست به استقلال برود...(ادامه)
حضور احمدی نژاد در مراسم ختم هادی نوروزی+عکس
علی پروین، بهرام افشارزاده، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، علی منصوریان، ضیا عربشاهی، برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان این تیم از اولین حاضران در مراسم هادی نوروزی هستند .(ادامه)
این حاجیان "بشر" نیستند؟!
(ادامه)
تصاویر/ عجیب‌ترین پیراهن‌های تاریخ پرسپولیس
(ادامه)
امامزاده «تنهایی لیلا» کجاست؟
امامزاده‌ای که در سریال «تنهایی لیلا» به آن پرداخته شد، امامزاده محمد بن موسی الکاظم(ع) در روستای بوجان لواسان است که متولی این آستان ناگفته‌های زیبایی از این امامزاده دارد مانند به تبرک بردن خاک محمد!(ادامه)
هجوم به اینستاگرام روحانی؛ پرسپولیس را به قتل رساندند!
شمال نیوز: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با هجوم به صفحه اجتماعی رئیس جمهور به عملکرد وی انتقاداتی را مطرح کردند.(ادامه)
سپانلو اجرای گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور در شامگاه گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فیدبک‌هایی که تاکنون از این گفت‌وگو داشته‌ام خوب بوده است. اما شخصا تا خودم برنامه را نبینم نمی‌توانم قضاوت کنم. چون به هرحال اتفاقاتی که در اجرای برنامه می‌افتد کاملا متفاوت با آن چیزی است که بیننده می‌بیند و احساس می‌کند.
توضیحات مجری خانم درباره گفتگوی تلویزیونی روحانی
سپانلو اجرای گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور در شامگاه گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فیدبک‌هایی که تاکنون از این گفت‌وگو داشته‌ام خوب بوده است. اما شخصا تا خودم برنامه را نبینم نمی‌توانم قضاوت کنم. چون به هرحال اتفاقاتی که در اجرای برنامه می‌افتد کاملا متفاوت با آن چیزی است که بیننده می‌بیند و احساس می‌کند. (ادامه)
رییس جمهور کشورمان در مورد انطباق نتیجه برجام با وعده‌های خود اظهار کرد: بدون اغراق می گویم که دستاورد امروز بیش از تصورات دیروز است و آنچه که امروز به ... دستاورد مذاکرات بیش از تصورات ما بود/ در توافق هسته‌ای به هر سه هدف مهم دست یافتیم/ قدرت نظامی کاسته نمی‌شود(خبر)
رییس جمهور کشورمان در مورد انطباق نتیجه برجام با وعده‌های خود اظهار کرد: بدون اغراق می گویم که دستاورد امروز بیش از تصورات دیروز است و آنچه که امروز به ...(ادامه)
اعلام اسامی ۵ نفر از فوتی‌های سیلاب
سازمان پزشکی قانونی اسامی ۵ نفر از فوتی‌های سیلاب و طوفان را اعلام کرد.(ادامه)
حکم عزل رئیس شورای شهر صادر شد
شمال نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای گفت: حکم عزل «مرتضی علی‌عسکری» رئیس سابق شورای اسلامی شهر کلاچای صادر و عضو علی‌البدل جایگزین وی در شورا شد. (ادامه)
محمد رویانیان می گوید برخوردهای شخصی بدنه تصمیم ساز وزارت ورزش با گزینه های لایق برای مدیریت پرسپولیس و استقلال تنها باعث ناامیدی هواداران دو تیم می شود.
انتقاد شدید رویانیان از بی تدبیری در انتخاب هیات مدیره پرسپولیس
محمد رویانیان می گوید برخوردهای شخصی بدنه تصمیم ساز وزارت ورزش با گزینه های لایق برای مدیریت پرسپولیس و استقلال تنها باعث ناامیدی هواداران دو تیم می شود. (ادامه)
جدیدترین تصاویر سریال پایتخت
تصویربرداری سریال «پایتخت ۴» برای پخش در ماه مبارک رمضان در شیرگاه مازندران ادامه دارد. (ادامه)
امروزه حقوق کارگران جوابگوی نیازهای موجود نیست
امروزه حقوق کارگران جوابگوی نیازهای موجود نیست و هزینه ها بالاست و فشار برتولید وتولید کننده است که موجب می شود حقوق کارگر به تعویق بیفتد.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
کفاشیان: مشکل مالیات کی روش امروز برطرف می شود/ قهرمانی لیگ چهاردهم به نفت تهران رسید (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برنامه نود شب گذشته محل جدال لفظی دو مدیری است که خودشان را فرد شماره یک پرسپولیس می‌دانند. محمدحسین نژاد فلاح، قائم‌مقامی که در دوران بازداشت سیاسی زمام امور را به دست گرفته و حمیدرضا سیاسی که تازه بعد از آزادی به‌دنبال پس گرفتن صندلی خود از نژادفلاح است. (ادامه)
در جلسه روز یکشنبه در وزارت خارجه چه گذشت؟ +اسامی مدعوین
(ادامه)
اسطوره های پرسپولیس و استقلال روی برنامه 90 اسم جدیدی گذاشتند و آن را برنامه نبرد!() نامیدند.
اسم برنامه ۹۰ تغییر کرد
اسطوره های پرسپولیس و استقلال روی برنامه 90 اسم جدیدی گذاشتند و آن را برنامه نبرد!() نامیدند. (ادامه)
دیدار جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با سید حسن خمینی/ تصاویر
(ادامه)
استيضاح کفاشيان کليد خورد
گويا برخي از روساي هيات‌ها در تلاشند تا زمان برگزاري جلسه مجمع امضاهاي جمع شده براي استيضاح رئيس فدراسيون را به حد نصاب برسانند. در مجموع به نظر مي‌رسد اين جلسه مجمع فدراسيون براي علي کفاشيان ديگر مانند ساير مجامع نيست.(ادامه)
ابهامات جدید مالی در فدراسیون فوتبال
سخنگوی کمیته رفع ابهام صورتهای مالی فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز دوشنبه این کمیته و اینکه آیا ابهامات تا برگزاری مجمع آتی فدراسیون فوتبال برطرف خواهد شد یا خیر گفت: ممکن نیست تا برگزاری جلسه مجمع ابهامات موجود برطرف شود و انباشتگی‌ها و ابهامات زیادی در این جلسه به وجود آمد.(ادامه)
مدیرعامل انجمن ام اس مازندران انتخاب شد
(ادامه)
تشيع پيکر مادر شهيد عباس بابايی+تصاوير
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:21 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.