.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این دیدار با برتری 2 بر صفر نساجی به پایان رسید و شاگردان الهامی موفق شدند با کسب 3 امتیاز از این دیدار، 25 امتیازی شوند و اندکی از قعر جدول فاصله بگیرند.... ماشین‌سازی صفر - نساجی 2 | نساجی برای ماندن برد
شمال نیوز : این دیدار با برتری 2 بر صفر نساجی به پایان رسید و شاگردان الهامی موفق شدند با کسب 3 امتیاز از این دیدار، 25 امتیازی شوند و اندکی از قعر جدول فاصله بگیرند....(ادامه)
ترکیب والیبال ایران مقابل برزیل مشخص شد
تیم ملی والیبال مردان ایران در دومین روز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه برای برگزاری یازدهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف برزیل می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز:
اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد. اسامى نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامى شهر بابل اعلام شد
شمال نیوز: اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد.(ادامه)
آیا کرونا در ۱۴۰۰ از نفس می افتد؟
ایرانی ها برای رها شدن از پروتکل های سختگیرانه ایام کرونایی، لحظه شماری می کنند. اما هنوز برای رسیدن به چنین روزهایی باید صبر کرد.(ادامه)
۳ مازندرانی عازم لیگ ملت‌های والیبال
۳ بازیکن مازندرانی به همراه تیم ملی، عازم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال شدند.(ادامه)
نشانه‌های درگیری ریه در بیماران کرونایی
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با تاکید بر اینکه همه واکسن‌های کرونا موثر و کارامد هستند، تزریق واکسن برای افراد دارای آلرژی را بلامانع خواند.(ادامه)
عوارض واکسن کرونا را بشناسیم
دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ با اشاره به شعار who، گفت: بهترین واکسن همان است که در دسترس قرار دارد.(ادامه)
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد. پیام تسلیت لاریجانی در وداع با شهدای خان طومان
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد. شهدای مدافع حرم مازندران در خاک وطن آرام گرفتند
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد.(ادامه)
تاریخ باید بداند که دفاع از حرم حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد و بیعت حسینیان زمان بیعتی به رنگ خون است که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند. دلگویه همسر و فرزند شهید مدافع حرم
تاریخ باید بداند که دفاع از حرم حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد و بیعت حسینیان زمان بیعتی به رنگ خون است که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند.(ادامه)
وداع مردم ساری با شهید محمود رادمهر
مردم شهرستان ساری با حضور در تکیه پهنه کلای ساری با پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر وداع کردند. (ادامه)
اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مسیر تشییع شهدای خان طومان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در زمان تشییع پیکر شهدای خان طومان را تشریح کرد.(ادامه)
پیام رییس قوه قضاییه برای شهدای خان‌طومان
رییس قوه قضاییه در آستانه تدفین پیکر‌های شهدای خان‌طومان پیامی صادر کرد.(ادامه)
آیین وداع رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا با شهدای خان طومان
رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا امروز با ۵ تن از شهدای کربلای خان طومان وداع می‌کنند.(ادامه)
عکس/ حال و هوای منزل شهید مدافع حرم «محمود رادمهر»
شهید محمود رادمهر ، یکی از شهدایی است که پیکر او پس از گذشت نزدیک به ۵ سال از منطقه خان‌طومان سوریه به میهن بازگشته است. (ادامه)
عکس/شب وداع با پیکر شهدای مدافع حرم خانطومان
مراسم شب وداع با پیکر شهدای مدافع حرم خان‌طومان شهید حسن رجایی‌فر، محمود رادمهر، محمد بلباسی، رضا حاجی‌زاده و علی عابدینی امشب با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار مرکز استان در بوستان ولایت ساری برگزار شد.(ادامه)
رزمنده مدافع حرم مازندران گفت: واقعا بچه ها مردانه ایستادگی کردند جلوی 2000 نفر. وقتی حاج قاسم آمد و فهمید دویست نفر جلوی دو هزار نفر ایستادگی کردند، گفت مازندران کارش را به خوبی انجام داد. به برکت خون .... نحوه به شهادت رسیدن 13 مدافع حرم مازندرانی در خان طومان
رزمنده مدافع حرم مازندران گفت: واقعا بچه ها مردانه ایستادگی کردند جلوی 2000 نفر. وقتی حاج قاسم آمد و فهمید دویست نفر جلوی دو هزار نفر ایستادگی کردند، گفت مازندران کارش را به خوبی انجام داد. به برکت خون ....(ادامه)
شهدای مدافع حرم نماد استکبار ستیزی در عصر کنونی هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از شهدای مدافع حرم به عنوان نماد استکبار ستیزی و اسطوره های بی بدیل مقاومت در عصر کنونی یاد کرد.(ادامه)
سکوت استانداری مازندران درباره بازگشت شهدای مدافع حرم
با گذشت ساعت ها از اعلام خبر بازگشت پنج شهید مدافع حرم مازندران، هنوز پایگاه اطلاع رسانی استانداری در این زمینه واکنشی نداشته است.(ادامه)
امیدواریم برگشت پیکر شهدای مدافع حرم چشم مسؤولان را باز کند/ ذره‌ای راضی به آمدن شهید نبودم
مادر شهید رادمهر گفت: ذره‌ای راضی به آمدن شهید نبودم چرا که وقتی انسان معامله‌ای با خدا می‌کند اگر قائل به آمدن و برگشت شهید باشد، این نقض معامله با خدا است.(ادامه)
شمال نیوز: پیکر مطهر ۷ تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان ‌طومان سوریه امروز در حرم مطهر رضوی طواف داده شد، این شهدا سپس برای تشییع و تدفین به زادگاهشان منتقل خواهد شد. طواف پیکر شهدای خان طومان گرداگرد حرم رضوی/ عکس
شمال نیوز: پیکر مطهر ۷ تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان ‌طومان سوریه امروز در حرم مطهر رضوی طواف داده شد، این شهدا سپس برای تشییع و تدفین به زادگاهشان منتقل خواهد شد.(ادامه)
پیکر‌های شهدای مدافع حرم امروز به مازندران انتقال می‌یابد
پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه از مشهد به مازندران انتقال داده می‌شود.(ادامه)
نتایج هفته پایانی لیگ برتر/ استقلال نایب قهرمان شد، فولاد آسیایی
8 دیدار همزمان هفته پایانی لیگ برتر نوزدهم برگزار شد. براساس نتایج مسابقات استقلال با پیروزی پرگل مقابل شاهین بوشهر سقوط کرده به رده دوم جدول و عنوان نایب قهرمانی لیگ رسید.(ادامه)
پیروزی سپاهان و برد دراماتیک تراکتور/ فرصت‌سوزی دوباره فولاد
هفته بیست و نهم لیگ برتر با پیروزی تیم‌های فوتبال تراکتور، صنعت نفت و سپاهان، توقف فولاد خوزستان و سقوط شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد.(ادامه)
عروس امام خمینی (ره) مبتلا به کرونا شد +عکس
سید احمد خمینی، پسر سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود، خبر از مبتلاشدن مادربزرگش به کرونا را داد.(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
احتمال بروز مجدد «کرونا» در بهبودیافتگان چقدر است؟
فوق تخصص بیماری‌های ریوی بیمارستان مسیح دانشوری ابتلای مجدد فرد مبتلا به کروناویروس جدید پس از دوره بهبودی را نادر دانست و گفت: این امر بسیار غیرشایع است؛ چراکه بدن فرد مبتلا به عفونت کرونا، آنتی بادی می‌سازد، لذا اگر مجددا آلوده شود، بدن نسبت به آن مقاوم است. (ادامه)
حمله دوباره مدیر سابق فدراسیون به تاج
رییس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است در حال حاضر که کشور با مشکلات تحریم روبه‌رو است، نباید مربی خارجی برای تیم ملی جذب می‌شد.(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیئت مدیره"انجمن ام اس" استان مازندران با حضور نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمانهای مردم نهاد و مسئولین و مدیران استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد انتخابات اعضای هیئت مدیره "انجمن ام اس" شعبه استان مازندران برگزار شد
شمال نیوز: انتخابات هیئت مدیره"انجمن ام اس" استان مازندران با حضور نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمانهای مردم نهاد و مسئولین و مدیران استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.