.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر می‌خواهید جوان‌تر از سنتان به نظر برسید، باید همیشه لباس‌های متناسب با اندامتان و سازگار با رنگ پوستتان را بر تن کنید. انتخاب رنگ لباس مناسب ظاهر شما را شیک‌تر جلوه داده و استایلی متناسب با مد روز برایتان به ارمغان می‌آورد. ۵ رنگ لباس‌ که شما را پیرتر از سن واقعی‌تان نشان می‌دهد
اگر می‌خواهید جوان‌تر از سنتان به نظر برسید، باید همیشه لباس‌های متناسب با اندامتان و سازگار با رنگ پوستتان را بر تن کنید. انتخاب رنگ لباس مناسب ظاهر شما را شیک‌تر جلوه داده و استایلی متناسب با مد روز برایتان به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند. وظیفه خطیر لیدرهای سیاسی / همه با هم برای تحقق مشارکتی حداکثری
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
تلاش بی‌سابقه انگلیس برای ایجاد بحران میان ایران و پاکستان
(ادامه)
عکس / خاتمی، روحانی، ناطق، سید حسن خمینی و ظریف در مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی
هفتمین مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه شماره دو جماران برگزار شد.(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
خنده‌های روحانی، ظریف و جهانگیری در عکس جدید
جلسه دوره‌ای وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم چندی پیش برگزار شد که خنده‌های روحانی، جهانگیری، ظریف و دیگر دولتمردان پیشین قابل توجه شد.(ادامه)
در میان علائم سکته مغزی یک دلیل عجیب نیز به چشم می خورد که در این خبر می خوانید. دلیل اصلی سکته در افراد بالای ۴۰ سال چیست؟
در میان علائم سکته مغزی یک دلیل عجیب نیز به چشم می خورد که در این خبر می خوانید.(ادامه)
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
عکس / گریه‌های بی امان ظریف و لاریجانی
دومین روز از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در روز هشتم محرم‌الحرام در دفتر حسن روحانی برگزار شد.. عکسی از ظریف و لاریجانی در یک قاب در این مراسم منتشر شده است.(ادامه)
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش ....

فلاحت پیشه: لاریجانی نامزد نمی‌شود و برای ورود همفکرانش تلاش می‌کند/ ایمانی:کنار نمی‌نشیند لیست انتخاباتی می‌دهد/یوسفیان: از نامزدهای مناسب حمایت می‌کند
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش .... (ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
والله که برنامه انتخاباتی ندارم. قصد این کار را هم ندارم. نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و آمادگی اش را دارم نه به کارهای جدی‌تر علاقه ای دارم ظریف: والله که برنامه انتخاباتی ندارم؛ نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و نه برای کار‌های جدی‌تر آمادگی دارم
والله که برنامه انتخاباتی ندارم. قصد این کار را هم ندارم. نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و آمادگی اش را دارم نه به کارهای جدی‌تر علاقه ای دارم(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند. یوسفیان ملا: هدف ظریف انتخابات ریاست‌جمهوری است
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند.(ادامه)

حسن روحانی در کانال تلگرامی‌اش به گفته‌های دیشب ظریف واکنش نشان داد.


ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، ر واکنش جنجالی روحانی به صحبت های طریف در کلاب هاوس + عکس
حسن روحانی در کانال تلگرامی‌اش به گفته‌های دیشب ظریف واکنش نشان داد. ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، ر(ادامه)

ظریف در کلاب هاوس گفت : ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه نداشتم او را ببینم. ظریف : ترامپ می خواست من را در فرانسه ببیند
ظریف در کلاب هاوس گفت : ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه نداشتم او را ببینم.(ادامه)
ذبیح الله مجاهد گفت: نیرو‌های ما به‌ویژه نیرو‌هایی که در مناطق مرزی فعالیت می‌کنند، بسیار آموزش دیده‌اند، متأسفانه این حوادثی که بار‌ها رخ می‌دهد و چندبار تکرار شده، دلیل‌اش آن نیست که نیرو‌های ما بی‌توجهی کرده و یا آموزش دیده نیستند. طالبان: ایران باید روی نیرو‌های خود تمرکز کند، مرزبانان ما آموزش‌دیده هستند
ذبیح الله مجاهد گفت: نیرو‌های ما به‌ویژه نیرو‌هایی که در مناطق مرزی فعالیت می‌کنند، بسیار آموزش دیده‌اند، متأسفانه این حوادثی که بار‌ها رخ می‌دهد و چندبار تکرار شده، دلیل‌اش آن نیست که نیرو‌های ما بی‌توجهی کرده و یا آموزش دیده نیستند.(ادامه)
کنایه آمنه سادات ذبیح‌پور به ظریف
آمنه سادات ذبیح پور در باره یادداشت اخیر محمدجواد ظریف توییتی منتشر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود. لاریجانی و روحانی وارد انتخابات مجلس نمی‌شوند ، مگر اینکه...
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود.(ادامه)
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد. فراموشی دلاری به سبک حسن روحانی!
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد.(ادامه)
عکس/ ظاهر عجیب محمدجواد ظریف
(ادامه)
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت  دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند . همت همگانی برای کاشت درخت و مازندرانی سبزترو آبادتر
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند .(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 78 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.209 seconds.