.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. باقرزاده: ستاد ملی کرونا هم فساد دارد و هم سوء مدیریت / طرح تحقیق و تفح از ستاد ملی در مجلس مطرح می شود
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : افشاگری هایی که آقایان کردند، مصداق جنگ نرمی است که دشمن به دنبال آن است. البته پی بردن به تمام سوء مدیریت ها و فسادهای موجود در ستاد ملی کرونا، مستلزم ارائه طرح تحقیق و تفحص از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و ما قطعا در این کمیسیون این طرح را مطرح خواهیم کرد. (ادامه)
اعطای حکم درجه سرتیپی و نشان رشادت سردار شهید رمضانعلی صحرایی رستمی
(ادامه)
جدیدترین اخبار از مهمانان تحلیف رییس جمهور سیزدهم
ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۷ امروز؛ پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ با ادای سوگند در مجلس، رسما کار خود را در قوه مجریه آغاز خواهد کرد. (ادامه)
جانشین ظریف مشخص شد؟/ عکس
(ادامه)
راه اندازی مرکز بستری موقت در بابل
مرکز بستری موقت بیماران کرونایی در بابل راه اندازی شد.(ادامه)
ظریف: عوامل بیرون دولت و کشور مانع از رفع تحریم ها شدند
وزیر خارجه ایران گفت: ما تلاش خود را برای رفع تحریم‌ها کردیم اما عوامل بیرون دولت و کشور مانع از این شد که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم. (ادامه)
آخرین نامه ظریف به دبیرکل سازمان ملل در ۲۰۰ صفحه: اجرای درست برجام می توانست به اعتماد بینجامد و سیاسیون دلواپس را متقاعد کند که جلوگیری از بحران، کاهش تنش و برخورد با چالش ها نیازمند رفاقت و صمیمت نیست....(خبر)
(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه دولت مردمی با مدل وین مذاکرات را ادامه نخواهد داد، افزود: مدل وین تکرار بدتر برجام بود و از چاله درآمدن و در چاه افتادن بود. برگشت آمریکا به برجام برای این کشور آورده‌ای دارد که باید هزینه بپردازد ....(خبر)
(ادامه)
محمدجواد ظریف نوشت: پس از دو سال مذاکرۀ فشرده و طاقت فرسا برای دستیابی به یک توافقِ قابل قبول، نیز ۶ سال کوشش نفس گیر برای حراست از حقوق ملّت شریف ایران و جلوگیری از متلاشی شدن توافق همراه با هشت سال ناسزا شنیدن ....(خبر)
(ادامه)
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. صادق لاریجانی جایگرین احتمالی آیت‌الله جنتی/ اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. (ادامه)
سعید نمکی: جزو ۶ کشور سازنده واکسن کرونا هستیم
وزیر بهداشت گفت: در حوزه واکسن ششمین کشور مطرح دنیا قلمداد می‌شویم که خودمان می‌توانیم از نقطه صفر واکسن کووید بسازیم.(ادامه)
وزیر خارجه همتی مشخص شد!
(ادامه)
 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام که از جمهوریت حفاظت کنم؛ من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد. ‏بنده در صحنه آمدم، ‎اصلاح طلبان حضور داشته باشند و کمکم کنند. من در انتخابات تنها مقابل یک مجموعه‌ای هستم. من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد /به هیچ کسی باج نمی دهم
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام که از جمهوریت حفاظت کنم؛ من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد. ‏بنده در صحنه آمدم، ‎اصلاح طلبان حضور داشته باشند و کمکم کنند. من در انتخابات تنها مقابل یک مجموعه‌ای هستم.(ادامه)
شهر آلاشت واقع در سوادکوه استان مازندران به عنوان شهر ملی جاجیم شناخته می شود.جاجیم گونه‌ای زیرانداز دستباف و دو رویه است که از نخ‌های رنگین و ظریف پشمی یا پنبه‌ای یا آمیزه ای از این دو بافته می‌شود، دسته بافته هنرمندانه‌ای که از پارچه کلفت‌تر و شبیه به پِلاس و نازک‌تر از آن است.جاجیم‌بافی یکی از قدیمی ترین و کهن‌ترین صنایع دستی مردم مازندران است.“جاجیم آلاشت” یکی از معروف‌ترین صنایع دستی البرزنشینان بوده است که نه تنها روزگاری از بلندای البرز به خانه‌هایی در دورترین نقاط جهان می‌رفت، بلکه با خود، فرهنگ و آداب و رسومی را زنده نگاه می‌داشت که امروز تقریباً اثری از آن باقی نمانده است. کارگاه جاجیم بافی در آلاشت سوادکوه(خبر)
شهر آلاشت واقع در سوادکوه استان مازندران به عنوان شهر ملی جاجیم شناخته می شود.جاجیم گونه‌ای زیرانداز دستباف و دو رویه است که از نخ‌های رنگین و ظریف پشمی یا پنبه‌ای یا آمیزه ای از این دو بافته می‌شود، دسته بافته هنرمندانه‌ای که از پارچه کلفت‌تر و شبیه به پِلاس و نازک‌تر از آن است.جاجیم‌بافی یکی از قدیمی ترین و کهن‌ترین صنایع دستی مردم مازندران است.“جاجیم آلاشت” یکی از معروف‌ترین صنایع دستی البرزنشینان بوده است که نه تنها روزگاری از بلندای البرز به خانه‌هایی در دورترین نقاط جهان می‌رفت، بلکه با خود، فرهنگ و آداب و رسومی را زنده نگاه می‌داشت که امروز تقریباً اثری از آن باقی نمانده است.(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود. لاریجانی-رضایی-رئیسی؟ سه‌ضلعی به جای دو‌قطبی؟
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود.(ادامه)
آذری‌جهرمی: می‌توان محبوبیت «ظریف» را به کاندیدای دیگری منتقل کرد
وزیر ارتباطات دولت روحانی گفت: محبوبیت ظریف، به نامزد دیگری، قابل انتقال است و او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد.(ادامه)
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد. زیباکلام: کاش خاتمی جسارت احمدی نژاد را داشت
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد.(ادامه)
وزیر امورخارجه گفت: از همه افراد، گروه‌هایی که در روزهای سخت گذشته خواستار نامزدی بنده در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۴۰۰ شده‌اند، سپاسگزارم و از اینکه نتوانستم پاسخی درخور بدهم، شرمسارم. ظریف: کاندیدای انتخابات نمی‌شوم
وزیر امورخارجه گفت: از همه افراد، گروه‌هایی که در روزهای سخت گذشته خواستار نامزدی بنده در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۴۰۰ شده‌اند، سپاسگزارم و از اینکه نتوانستم پاسخی درخور بدهم، شرمسارم.(ادامه)
ظریف راهی سوریه شد
وزیرخارجه کشورمان در پی جنایت اسرائیل علیه فلسطین و نوار غزه ساعتی پیش راهی سوریه شد.(ادامه)
جام حذفی کاندیداهای اصلاح‌طلب / کدام نامزدها رد می‌شوند، کدام‌ کاندیداها تایید خواهند شد؟
روزنامه "سازندگی" بر اساس مصوبه جدید شورای نگهبان وضعیت نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلبان را بررسی کرده است.(ادامه)
فواید شگفت‌انگیز آب برنج
برنج یکی از غلات کامل باستانی و ماده غذایی خوشمزه، مغذی و قابل استفاده در غذاهای مختلف است. اما آیا می‌دانستید که آب برنج نیز می‌تواند فواید خاص خود را ارائه کند؟(ادامه)
بر اساس اخبار رسمی و غیر رسمی به نظر می‌رسد که نه اصلاح‌طلبان از حمایت ظریف دست برداشته‌اند و نه خودش مثل قبل به عدم کاندیداتوری اصرار دارد. محمدجواد ظریف نامزد انتخابات می‌شود
بر اساس اخبار رسمی و غیر رسمی به نظر می‌رسد که نه اصلاح‌طلبان از حمایت ظریف دست برداشته‌اند و نه خودش مثل قبل به عدم کاندیداتوری اصرار دارد.(ادامه)
کدام کاندیدا‌های اصلاح‌طلب وضع بهتری دارند؟
در میان نامزدهای اصلاح‌طلب، اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، محسن هاشمی و محمدرضا عارف، شرایط مطلوب‌تری نسبت به بقیه دارند.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)


دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت. نخستین کاندیدای زن برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حضور کرد
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.