.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درمان این بیماری‌ها با موز سبز
موز سبز، میوه‌ای استوایی با بسیاری از خواص مفید برای سلامتی، توسط بسیاری از افراد به عنوان درمانی برای برخی بیماری‌ها استفاده می‌شود. در میان آنها، گاستریت و زخم معده به چشم می خورد.(ادامه)
شمال نیوز: محمود نبویان، نماینده مجلس در نشستی تحت عنوان «همایش دفتر ارتباطات فرهنگی» در قم به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخته است و گفت: در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ اقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند. در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ آقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند؛ ما را گیر آوردید؟!
شمال نیوز: محمود نبویان، نماینده مجلس در نشستی تحت عنوان «همایش دفتر ارتباطات فرهنگی» در قم به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخته است و گفت: در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ اقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند.(ادامه)
خواص قابل توجه زردچوبه
زردچوبه به مدت هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده ای از آیووردا، طب سنتی چینی، داروی سیدها و اونانی را تشکیل می دهد.(ادامه)
فواید و عوارض ویتامین A
اولین ویتامین شناخته شده در دنیا ویتامین آ می باشد که در بسیاری از میوه ها و غذاها یافت می شود اما قبل از مصرف این ویتامین به فواید و مضرات آن توجه کنید.(ادامه)
«جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم» که اسامی آنها ذکر نشده، با انتشار بیانیه ای به شدت از امیرعبداللهیان وزیر خارجه دولت رئیسی انتقاد کردند. صحبت هایتان درمورد مذاکره مستقیم با امریکا عجیب و غیرمنطقی بود؛ اصلاحش کنید / قرار بود اشتباه ظریف و روحانی را تکرار نکنید / دارید رسماً پاس گل به آمریکایی ها می دهید(خبر)
«جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم» که اسامی آنها ذکر نشده، با انتشار بیانیه ای به شدت از امیرعبداللهیان وزیر خارجه دولت رئیسی انتقاد کردند.(ادامه)
میوه‌ای خاص که از بینایی محافظت می‌کند
مطالعات جدید نشان می‌دهد که این میوه می‌تواند به محافظت از بینایی افراد کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده تهران در مجلس به شبکه جوانان گفت: خیلی از صاحبان ویلاهای لواسان وابسته به دولت قبل هستند! چطوری به این مال و منال رسیدند. با حقوق یک وزیر چه می شود کرد؟ یک میلیون شکایت از روحانی شده است / خانه من ۲۰۰ متر است / جهانگیری پسر خوبی است
شمال نیوز: نماینده تهران در مجلس به شبکه جوانان گفت: خیلی از صاحبان ویلاهای لواسان وابسته به دولت قبل هستند! چطوری به این مال و منال رسیدند. با حقوق یک وزیر چه می شود کرد؟(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه محرومیت و مشکلات اقتصادی مردم از جمله مسائلی بود که ذهن شهید سلیمانی را مشغول کرده بود گفت: حاج قاسم مخالف دیپلماسی نبود، بلکه مخالف وابستگی و سازش بود و به دولت قبل می‌گفت از این راه به جایی نمی‌رسید ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
تسلیت سید حسن خمینی به ظریف
سید حسن خمینی در پیامی درگذشت خواهر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران را تسلیت گفت.(ادامه)
ظریف عزادار شد
وزیر امور خارجه سابق کشورمان عزادار شد. (ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد. لاریجانی به محض انتخاب رئیسی، از مسئولیت خود در پرونده چین کناره گیری کرده بود / هدف لاریجانی این بود که دست دولت جدید باز باشد
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد.(ادامه)
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی / آینده سیاسی علی لاریجانی چگونه خواهد شد؟
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. (ادامه)
شمال نیوز : مطابق قانون کنونی، هیئت نظارت بدون شکایت فرد خاص، امکان ورود به بررسی موضوع را ندارد. اما در اصلاحیه «دست هیئت نظارت باز شده و منتظر نمی‌ماند تا کسی شکایت کند.».... مسیر تخلف احتمالی نمایندگان ناامن می‌شود / پالایش مجلس برای شناسایی «نماینده متخلف»
شمال نیوز : مطابق قانون کنونی، هیئت نظارت بدون شکایت فرد خاص، امکان ورود به بررسی موضوع را ندارد. اما در اصلاحیه «دست هیئت نظارت باز شده و منتظر نمی‌ماند تا کسی شکایت کند.»....(ادامه)
۱۱ بلایی که نخوردن آب کافی بر سرتان می‌آورد
دریافت روزانه آب کافی برای حفظ سلامتی و تناسب اندام و جلوگیری از کم آبی بدن ضروری است.(ادامه)
برج رسکت بنایی متعلقبه سدهٔ ۵ ه‍.ق که در شهرستان ساری، بخش دودانگه، روستای رسکت واقع شده است.این اثر در تاریخ ۹ مرداد ۱۳۱۲ با شمارهٔ ثبت ۱۹۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.از ویژگی های شاخص این بنای یادمانی می توان به گچبری ها ی ظریف ، آجرکاری و کتیبه گچی به دو زبان کوشی و پهلوی باستان اشاره نمود .این اثر از دهه پنجاه شمسی تا کنون بارها مورد حفاظت و مرمت و پژوهش های علمی بسیاری بر روی آن صورت گرفته است.این برج هزار ساله در کنار برج لاجیم از کهن نرین و شاخص ترین آثار تاریخی استان مازندران می باشد برج رسکت ساری(خبر)
برج رسکت بنایی متعلقبه سدهٔ ۵ ه‍.ق که در شهرستان ساری، بخش دودانگه، روستای رسکت واقع شده است.این اثر در تاریخ ۹ مرداد ۱۳۱۲ با شمارهٔ ثبت ۱۹۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.از ویژگی های شاخص این بنای یادمانی می توان به گچبری ها ی ظریف ، آجرکاری و کتیبه گچی به دو زبان کوشی و پهلوی باستان اشاره نمود .این اثر از دهه پنجاه شمسی تا کنون بارها مورد حفاظت و مرمت و پژوهش های علمی بسیاری بر روی آن صورت گرفته است.این برج هزار ساله در کنار برج لاجیم از کهن نرین و شاخص ترین آثار تاریخی استان مازندران می باشد(ادامه)
به هیچ‌وجه از مذاکره دور نخواهیم شد/ سه کشور اروپایی باید از بی عملی در اجرای برجام فاصله بگیرند/ گفتگو با کشورهای همسایه را یک اصل می‌دانیم/ اولویت همسایگان به معنای نادیده گرفتن دیگر کشورها نیست....(خبر)
(ادامه)
چند نکته درباره کرونا و میزان شیوع آن
اقدامات جهانی برای مهار و کاهش شیوع کرونا در جریان است و گزینه‎های مختلفی برای مبارزه با این ویروس مطرح شده است.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
واکنش جالب ظریف به پایان حضور نظامی آمریکا در افغانستان
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان گفت: زمان آن فرا رسیده است که آمریکا مغالطه «همه گزینه‌ها روی میز» را کنار بگذارد.(ادامه)
نظر وزیر امور خارجه جدید درباره ظریف
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید کشورمان محمدجواد ظریف را از سرمایه‌های بزرگ در دستگاه دیپلماسی کشور خواند و گفت: از آقای ظریف خواهش کردم که دستگاه دیپلماسی را از دانش، تجربه و توانمندی خودشان محروم نکنند. (ادامه)
نخستین واکنش ظریف به انتخاب امیرعبدالهیان
محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین ایران در واکنش به رای اعتماد مجلس به حسین امیرعبدالهیان عکسی از خود و وزیر خارجه جدید ایران در توئیتر و اینستاگرام منتشر کرد. (ادامه)
مرا ببخشید ولی برای پاسداری از منافع ملی، همیشه نمی‌توانستم آن گونه که دوست داشتم سخن بگویم و حتی از عملکردم دفاع کنم / تاریخ در مورد ارزش دستاوردهای ما و علل ناکامی‌های ما قضاوت خواهد کرد....(خبر)
(ادامه)
معرفی ۱۰ چهره اصلی طالبان به عنوان حُکام جدید افغانستان
با تسلط مجدد طالبان بر اغلب مناطق افغانستان، این گروه برای بار دوم، پس از ۲۰ سال، قدرت را در این کشور به دست گرفت. اما چهره‌های اصلی این گروه که سکان اداره افغانستان را به دست گرفته‌اند، کدامند؟ (ادامه)
 وزیر امور خارجه در پیامی ویدیوئی با قدردانی از بزرگواری‌ها و بنده نوازی‌های‌ سخاوتمندانه‌’ ملت ایران و عذرخواهی بخاطر تمامی نارسایی‌ها و کاستی‌ها، از مردم خداحافظی کرد. ظریف خداحافظی کرد
وزیر امور خارجه در پیامی ویدیوئی با قدردانی از بزرگواری‌ها و بنده نوازی‌های‌ سخاوتمندانه‌’ ملت ایران و عذرخواهی بخاطر تمامی نارسایی‌ها و کاستی‌ها، از مردم خداحافظی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.