.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
برخی منابع خبری از شروع رایزنی‌ها برای استیضاح محمدجواد ظریف در مجلس شورای اسلامی و یا استعفای او خبر می‌دهند. ظریف برکنار می شود؟
برخی منابع خبری از شروع رایزنی‌ها برای استیضاح محمدجواد ظریف در مجلس شورای اسلامی و یا استعفای او خبر می‌دهند.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان عصر یک شنبه مقام معظم رهبری در مورد فایل منتشرشده از صحبت‌های وی مطلبی را منتشر کرد. متاسفم که نظرات شخصی‌ام دستمایه خصومت‌ورزی بدخواهان کشور ، مردم و انقلاب شد
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان عصر یک شنبه مقام معظم رهبری در مورد فایل منتشرشده از صحبت‌های وی مطلبی را منتشر کرد.(ادامه)
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد. لیست اولیه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری+ اسامی
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : عرایض بنده- که هیچ ادعایی جز صداقت بر قطعیت‌ آن ندارم - ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد. ظریف: عرایضم ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی نمی‌کاهد/ در شب احیا همه را بخشیدم/ همه عاشقان سردار به ویژه خانواده بزرگوارش بنده را ببخشند
شمال نیوز : عرایض بنده- که هیچ ادعایی جز صداقت بر قطعیت‌ آن ندارم - ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد.(ادامه)
ظریف بابت «فایل صوتی» عذرخواهی کرد
محمدجواد ظریف طی پستی در صفحه اینستاگرام خود به حواشی اخیر صحبت‌هایش در فایل صوتی درباره سردار سلیمانی واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی درباره انتشار فایل صوتی ظریف نوشت: عزل یا استعفای حسام الدین آشنا کافی نیست. هشدار یک نماینده مجلس در خصوص احتمال فرار عوامل انتشار فایل صوتی ظریف
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی درباره انتشار فایل صوتی ظریف نوشت: عزل یا استعفای حسام الدین آشنا کافی نیست.(ادامه)
رییس جمهور طی حکمی علی ربیعی را به عنوان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد. آشنا از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رفت/ ربیعی از روحانی حکم گرفت / ۱۵ نفر ممنوع الخروج شدند
رییس جمهور طی حکمی علی ربیعی را به عنوان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند. واکنش تند روسیه به افشای فایل صوتی ظریف / ظریف مصاحبه را منتشر کرده است؟
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند.(ادامه)
واکنش معنادار دختر سردار سلیمانی به اظهارات ظریف + تصویر
انتشار یک فایل صوتی از محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به بمب خبری دو روز گذشته تبدیل شده و واکنش‌های فراوانی را از سوی سیاستمداران و فعالان مجازی در پی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور داد که عوامل ربایش فایل صوتی مصاحبه آقای ظریف را شناسایی کنند .... دستور روحانی برای شناسایی ربایندگان فایل مصاحبه ظریف
شمال نیوز : سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور داد که عوامل ربایش فایل صوتی مصاحبه آقای ظریف را شناسایی کنند ....(ادامه)
شمال نیوز : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد. محسن رضایی: اظهارات ظریف درباره دیدار سردار سلیمانی و پوتین با واقعیت انطباق ندارد
شمال نیوز : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد. (ادامه)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. جنجال انتشار فایل صوتی ظریف (يادداشت)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. (ادامه)
دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره فایل صوتی
حسن روحانی طی دستوری به وزیر اطلاعات خواهان بررسی چگونگی انتشار نوار مصاحبه جنجالی ظریف شد.(ادامه)
واکنش قالیباف به انتشار فایل صوتی ظریف
محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توئیتی به سخنان ظریف در فایل صوتی درباره سردار سلیمانی واکنش نشان داد.(ادامه)
نمکی: علمی ترین شیوه مدیریت کرونا را با تحریم ها داشتیم
وزیر بهداشت گفت: علمی ترین شیوه های مدیریت کرونا را با دستان بسته و چشمان باز با وجود همه فشارها و تحریم ها داشتیم.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم. کرباسچی کاندیدای دقیقه نودی کارگزاران است؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم.(ادامه)
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. ظریف رسماً از کاندیداتوری ۱۴۰۰ انصراف داد/ نامه ظریف به رهبری: مذاکرات را به ثمر می‌رسانم
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: از نظر این حزب، آقای دکتر ظریف شاید تنها شخصیتی باشد که نسبت به چهره‌های هم‌عرض خود و یا در سطوحی بالاتر از او که می‌توانند صلاحیت اداره کشور را داشته باشند ....(خبر)
(ادامه)
شروط محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، درباره حضور احتمالی محسن هاشمی در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط اطمینان از احراز صلاحیت و معرفی به عنوان گزینه جبهه اصلاحات را مطرح کرده است. (ادامه)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند. لاریجانی کاندیدای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 / او بی گدار به آب نمی‌زند/ وی خود را خرج دعوا‌های سیاسی نمی‌کند/جبهه اصلاحات فعلا تصمیمی برای حمایت از لاریحانی ندارد/ او اکنون به صورت خزنده حرکت می‌کند(خبر)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند.(ادامه)
اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم/ کسی در این ساختار خروجی بهتر از روحانی نخواهد داشت!/ برجام نبود نمی توانستیم با چین توافق کنیم/ اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم/ از FATF سر در نمی‌آورم ....(خبر)
(ادامه)
رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز که به خارج از کشور فرار کرده، شناسایی شده است. عامل خرابکاری در نطنز شناسایی شد + عکس
رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز که به خارج از کشور فرار کرده، شناسایی شده است.(ادامه)
نامزدی محسن هاشمی جدی شد؟
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: محسن هاشمی گزینه برتر ما است و امکان اجماع اصلاح‌طلبان روی او زیاد است.(ادامه)
نائب رئیس شورای ائتلاف می گوید: من فکر می­‌کنم اگر آقای رئیسی باشند، آقای قالیباف شرکت نمی­‌کند و یا اگر شرکت کند، همان کار دفعه قبل را تکرار می­‌کند. این فکر من است و هیچگونه صحبتی در این زمینه نداشتیم. چمران : احتمال رای آوری ظریف بالاست
نائب رئیس شورای ائتلاف می گوید: من فکر می­‌کنم اگر آقای رئیسی باشند، آقای قالیباف شرکت نمی­‌کند و یا اگر شرکت کند، همان کار دفعه قبل را تکرار می­‌کند. این فکر من است و هیچگونه صحبتی در این زمینه نداشتیم. (ادامه)
علی لاریجانی چند روزی است که تهران را به مقصد ییلاقات آمل ترک کرده است.این سفر پس از تعطیلات نوروزی به سیاق سیاسیون یک حرکت با انگیزه های سیاسی قلمداد می شود. لاریجانی در آمل/ علت سفر به آمل بیماری یا در انتظار سیگنال مثبت؟!
علی لاریجانی چند روزی است که تهران را به مقصد ییلاقات آمل ترک کرده است.این سفر پس از تعطیلات نوروزی به سیاق سیاسیون یک حرکت با انگیزه های سیاسی قلمداد می شود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه بهترین گزینه برای جریان اصلاحات در انتخابات لاریجانی است، گفت: گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات تائید صلاحیت نمی‌شوند. اصلاح‌طلبان بهتر از لاریجانی پیدا نمی‌کنند/ ظریف دولتمرد نیست
شمال نیوز: نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه بهترین گزینه برای جریان اصلاحات در انتخابات لاریجانی است، گفت: گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات تائید صلاحیت نمی‌شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.