.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند. رشیدی کوچی: در مجلس بعدی ریاست قالی باف را نخواهیم داشت
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی از اعلام اسامی فهرست ۲۵۰ نفره انتخاباتی این حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد. فهرست انتخاباتی حزب مؤتلفه اسلامی به‌زودی اعلام می‌شود
رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی از اعلام اسامی فهرست ۲۵۰ نفره انتخاباتی این حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : جواد خانپور گفت : یکی از موضوعات مهمی که هم از جانب شوراها، شهرداران، مدیران شهری و هم پرسنل شهرداری‌های کشور به صورت مکرر برای ما ارسال شد مسئله اصلاح ....

دغدغه ترمیم حقوق کارکنان شهرداریها در بودجه ۱۴۰۳ پیگیری می شود
شمال نیوز : جواد خانپور گفت : یکی از موضوعات مهمی که هم از جانب شوراها، شهرداران، مدیران شهری و هم پرسنل شهرداری‌های کشور به صورت مکرر برای ما ارسال شد مسئله اصلاح .... (ادامه)
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .

خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است . (ادامه)
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت زرودی : تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه‌ها شده است / روشن شدن مشعل گاز در همه روستاهای بخش کجور یکی از اولویت‌های بخش کجور است
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت (ادامه)
یوسفیان ملا،  فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.
سناریوهای انتخابات اسفند؛ اتحاد اجباری پایداری و جلیلی، ائتلاف قالیباف و لاریجانی؟
یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند. (ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت. جلسه علنی آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات .... آلودگی فعلی هوا ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است / متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است / الحمدالله سلاجقه در مناطق خوب ساکن است و خبر از هوای بد ندارد
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات ....(ادامه)
مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند. ۲ ماه کسری خدمت شامل کدام سربازان می‌شود؟
مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت. نیاز به انقلاب اداری داریم/ برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود. (ادامه)
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست. مجمع تشخیص مصلحت «تناسبی شدن انتخابات» را مغایر با سیاست‌های کلی دانست
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.(ادامه)
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از تغییرات اساسی صورت گرفته در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، افزایش فرصت دستگاه های نظارتی به خصوص شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدها بوده که کمک می کند تا حقی از فردی ضایع نشود. آخرین تغییرات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از تغییرات اساسی صورت گرفته در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، افزایش فرصت دستگاه های نظارتی به خصوص شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدها بوده که کمک می کند تا حقی از فردی ضایع نشود.(ادامه)
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند. انتخابات مجلس تناسبی می‌شود؟/ منظور از انتخابات تناسبی چیست؟
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود. انتخابات مجلس در تهران به صورت «تناسبی» برگزار می‌شود / هر داوطلب می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شود / رأی‌دهندگان می‌توانند به نامزد‌های منفرد یا یک «فهرست» رای دهند / تعداد منتخبان هر «فهرست» بر اساس درصد رای آن فهرست تعیین می‌شود(خبر)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود.(ادامه)
اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نوشهر تجلیل شدند
(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است. ممنوعیت بازداشت نامزدهای انتخابات مجلس از زمان ثبت نام تا پایان رای گیری
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است.(ادامه)
دكتر عماد افروغ پس از سالها تحمل رنج بيمارى در سحرگاه بيست و سوم ماه مبارک رمضان ١٤٤٤-٢٥ فروردين ١٤٠٢ در سن ٦٧ سالگى به ملاقات خدا رفت. افروغ؛ پیشتاز نقد درون گفتمانی (يادداشت)
دكتر عماد افروغ پس از سالها تحمل رنج بيمارى در سحرگاه بيست و سوم ماه مبارک رمضان ١٤٤٤-٢٥ فروردين ١٤٠٢ در سن ٦٧ سالگى به ملاقات خدا رفت.(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت. مبنا و دلیل ممنوعیت نام نویسی داوطلبان باتجربه سه دوره نمایندگی چه بود؟
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت. تلاش مجلس و دولت برای ساماندهی تعطیلات به کجا رسید؟
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر  در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است. همه آحاد مردم باید در مدیریت ‌حفظ انفال کوشا باشند / ضرورت مشارکت مردم برای اجرای طرح‌های آبخیزداری
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.505 seconds.