.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد. سوغات امید از دیار نصف جهان / شاگردان ساکت گل کاشتند / تاثیرگذاری حضور هوداران نساجی در کسب پیروزی+ ویدئو
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد.(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند. موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است(خبر)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.(ادامه)
تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم/ دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده ....(خبر)
(ادامه)
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق. موضع روسای جمهور فعلی و سابق درباره حمله به اسرائیل چه بود؟
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد. هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
معاون وزیر کشور گفت: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند. دستگیری ۲ پشتیبان تروریست‌ها/ تروریست‌ها ایرانی نیستند
معاون وزیر کشور گفت: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند.(ادامه)
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند. اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌ قالیباف: برای رأی‌دادن به کارنامۀ افراد نگاه کنیم نه به وعده‌‌های آینده‌شان
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌. واکنش مهم فرمانده کل سپاه به تهدیدهای آمریکا / | پیام صریح سردار سلامی به جو بایدن
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌.(ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند! ادعای مضحک نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند!(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد. مهمترین نقش و خدمت شهید سلیمانی، احیای جبهه مقاومت در منطقه بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملا فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است / طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است/ آمریکا فکر نکند که این جنایات در کارنامه‌اش نوشته نشده است .... + فیلم(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است. سردار قاآنی: طوفان الاقصی عملیاتی کاملاً فلسطینی است
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند  و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند .... پنجم دی ماه 82 ؛ روزی که ایران گریست !
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 150 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.