.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فضائلی نوشت: همانگونه که نباید گذاشت حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس فراموش شوند باید هم از حماسه‌هایی که پس از دفاع مقدس و با الهام از آن‌ها خلق شده و می‌شود و هم از خالقان آن حماسه‌ها نیز پاسداری کنیم. نگذارید این‌ها کهنه شود!(يادداشت)
فضائلی نوشت: همانگونه که نباید گذاشت حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس فراموش شوند باید هم از حماسه‌هایی که پس از دفاع مقدس و با الهام از آن‌ها خلق شده و می‌شود و هم از خالقان آن حماسه‌ها نیز پاسداری کنیم.(ادامه)
به دلیل ورود افراد بدون حجاب به حافظیه، مدیرکل میراث فرهنگی فارس از ورود به محل کار خود منع شد منع ورود مدیرکل میراث فرهنگی به محل کار با دستور قضائی
به دلیل ورود افراد بدون حجاب به حافظیه، مدیرکل میراث فرهنگی فارس از ورود به محل کار خود منع شد(ادامه)
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت  ... لایحۀ حجابِ قوه قضائیه کافی نیست لایحۀ جدا بدهند
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت ...(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲ خرداد
حکم رهبر معظم انقلاب برای علی اکبر احمدیان و همچنین علی شمخانی بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز کشورمان است.(ادامه)
وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تیم تروریستی ‌مرتبط با رژیم صهیونیستی در مرزهای غربی ‌گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم‌تکرار آن باشیم / دشمن عادی‌سازی هنجارشکنی را دنبال می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند. شهادت ۶ مرزبان در سراوان
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
در دستگاه قضائی از نقاط مختلف بویژه از ناحیه معاندین و افراد غافل مستمراً مورد هجمه قرار می‌گیریم / برخی ناهنجاری‌ها و ولنگاری‌ها، فسادی بالاتر از کشف حجاب است / توصیه به مسئولان قضائی : نگران فضاسازی‌ها نباشید ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای مازندران با تنش آبی روبه‌رو هستیم، تدبیر مدنظر برای کنترل کم‌آبی را حفر ۲۰ حلقه چاه جدید در سطح استان اعلام کرد. تنش آبی در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای مازندران/حفر ۲۰ چاه جدید برای کنترل بی‌آبی!
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای مازندران با تنش آبی روبه‌رو هستیم، تدبیر مدنظر برای کنترل کم‌آبی را حفر ۲۰ حلقه چاه جدید در سطح استان اعلام کرد.(ادامه)
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مقوله عفت در آقایان گفت: همان‌طور که برای خانم‌هایی که کشف حجاب کرده‌اند قوانینی تدبیر شده باید برای آقایانی که آزاررسان بانوان هستند هم تدابیری در نظر گرفته شود. علاوه بر خانم‌ها، برای بدحجابی آقایان نیز جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته شود!
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مقوله عفت در آقایان گفت: همان‌طور که برای خانم‌هایی که کشف حجاب کرده‌اند قوانینی تدبیر شده باید برای آقایانی که آزاررسان بانوان هستند هم تدابیری در نظر گرفته شود.(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند. وزیر دولت اصلاحات: مردم به لیست روحانی رأی نخواهند داد/ عمر دولت روحانی با بدنامی تمام شد
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند.(ادامه)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
راه روشن انقلاب را با جدیت دنبال کنید/ کشور نیازمند آرمانخواهی،امید وعقلانیت است/ کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ / کشور، بحمدالله در حال پیشرفت است/ توقع بنده از خصوصی‌سازی، تا حالا برآورده نشده(خبر)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ (ادامه)
پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
(ادامه)
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. حسن روحانی عزم بازگشت به قدرت کرده است/ برآمدن از خاکستر اعتدال... ممکن است؟
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. (ادامه)
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است. به‌زودی رئیس جمهوری و هیات دولت به غرب مازندران سفر می‌کنند
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است.(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود. ارکان عدالت حضرت علی (ع) در دوران زمامداری مسلمین
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری عامل اصلی تیراندازی در این شهرستان خبر داد. دستگیری عامل اصلی تیراندازی در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری عامل اصلی تیراندازی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود. موضع رسمی «محسنی‌اژه‌ای» درباره عفاف و حجاب
رئیس قوه قضاییه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد. برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.(ادامه)
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند. نامه مهم سازمان نظام پزشکی کشور به رئیسی
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند. اظهارات قالیباف درباره قدرت خرید مردم در سال آینده / دستور رهبر انقلاب درباره اصلاح قانون سربازی / قیمت ارز مقطوع نیست اما نباید لجام‌گسیخته باشد
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند.(ادامه)
روح‌الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین‌المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» خبر داد. او گفته است: «وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تصاویر بازیگر زن (لیلا حاتمی) با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده بود.» تصویر سر تراشیده لیلا حاتمی را تنها خارجی‌ها حق دارند ببینند!
روح‌الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین‌المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» خبر داد. او گفته است: «وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تصاویر بازیگر زن (لیلا حاتمی) با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده بود.»(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی گفت: اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. نان یعنی اقتصاد مملکت، اگر اقتصاد صحیح نباشد خبری از دین نخواهد بود!

اگر نان نباشد، دین هم نیست/ مسئولین درست عمل نکنند مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود
آیت‌الله جوادی آملی گفت: اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. نان یعنی اقتصاد مملکت، اگر اقتصاد صحیح نباشد خبری از دین نخواهد بود! (ادامه)
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند. از« مدیریت کلنگی » تا « تحمیل هزینه بر مردم » !
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند.(ادامه)
در پی عفو و تخفیف مجازات تعداد کثیری از متهمان و محکومان حوادث اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، کلیات عفو عمومی دانشگاهیان با دستور وزیر علوم به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد کلیات عفو عمومی دانشگاهیان به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد
در پی عفو و تخفیف مجازات تعداد کثیری از متهمان و محکومان حوادث اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، کلیات عفو عمومی دانشگاهیان با دستور وزیر علوم به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند. واکنش ضرغامی به فرمان عفو رهبری / در خانه اگر کس است، یک حرف بس است
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.