.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد. مهمترین نقش و خدمت شهید سلیمانی، احیای جبهه مقاومت در منطقه بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملا فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است / طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است/ آمریکا فکر نکند که این جنایات در کارنامه‌اش نوشته نشده است .... + فیلم(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است. سردار قاآنی: طوفان الاقصی عملیاتی کاملاً فلسطینی است
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند  و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند .... پنجم دی ماه 82 ؛ روزی که ایران گریست !
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند ....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
محسن گرجی مجمع نمایندگان، ظرفیتی فراموش‌شده (يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
مهدی قاسمی از سرما رَکَب نخوریم !(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد. اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟ افزایش سن بازنشستگی ؛ پاشیدن بذر یأس در جامعه ایرانی !
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود.

پیشرو معادن بهانه است ؛ البرز مرکزی نشانه‌ است !
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود. (ادامه)
معاون اجرایی پلیس راهور گفت: سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده است و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود. سامانه صدور گواهینامه تا ۲ هفته آینده عملیاتی می‌شود
معاون اجرایی پلیس راهور گفت: سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده است و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند. شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
عطاءالله مهاجرانی، در واکنش به بازگشت لوح‌های هخامنشی توسط ریاست جمهوری، در صفحه شخصی خود نوشت: بدیهى است که ارزش این لوح‌هاى هخامنشى فراتر از عدد و رقم است. البته جزو گنجینه فرهنگ و تمدن ایران است. که با تدبیر به خانه بازگشت. ارزش لوح‌های هخامنشی فراتر از عدد و رقم است
عطاءالله مهاجرانی، در واکنش به بازگشت لوح‌های هخامنشی توسط ریاست جمهوری، در صفحه شخصی خود نوشت: بدیهى است که ارزش این لوح‌هاى هخامنشى فراتر از عدد و رقم است. البته جزو گنجینه فرهنگ و تمدن ایران است. که با تدبیر به خانه بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود. آیت الله معلمی : احداث پتروشیمی خواسته عموم به ویژه نسل جوان است و نباید این فرصت اشتغال از این استان گرفته شود / نباید به بهانه محیط زیست زمینه جلوگیری از صنایع اشتغال آفرین فراهم شود + ویدئو
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود.(ادامه)
خنده‌های روحانی، ظریف و جهانگیری در عکس جدید
جلسه دوره‌ای وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم چندی پیش برگزار شد که خنده‌های روحانی، جهانگیری، ظریف و دیگر دولتمردان پیشین قابل توجه شد.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
لکنت زبان در گرانیگاه اطلاع‌رسانی (يادداشت)
(ادامه)
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد. عذرخواهی صداوسیما از پخش مطلب ناشایست علیه وزیر اسبق بهداشت
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند. حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.