.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وحید احمدی آرا با چشمانی کاملاً بسته / سخنی با استاندار(ديدگاه)
وحید احمدی آرا (ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... (ادامه)
احمد مظفری و ساختمان 30 میلیاردی
(ادامه)
دیدارمهندس شفقت ازماهنامه صنعت,تولید,مصرف
(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله  رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد.
از مشکل زباله تا اسکان متکدیان
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.