.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد. محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.(ادامه)
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: باید سامانه سوت زنی برای شناسایی تخلفات و جلوگیری از انعقاد قرارداد برای اتباع غیر مجاز راه اندازی شود. راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: باید سامانه سوت زنی برای شناسایی تخلفات و جلوگیری از انعقاد قرارداد برای اتباع غیر مجاز راه اندازی شود.(ادامه)
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است. کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست. علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
  رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد. بازداشت کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی قائمشهر به اتهام تخلفات مالی
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.(ادامه)
 پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی را اعلام کرد. پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج برابری برخی از جرایم رانندگی اعلام کرد: «جرایم رانندگی هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس، وزارت دادگستری و تصویب هیات وزیران قابل تعدیل است.» اطلاعیه جدید درباره افزایش ۵ برابری جریمه رانندگی
پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی را اعلام کرد. پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج برابری برخی از جرایم رانندگی اعلام کرد: «جرایم رانندگی هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس، وزارت دادگستری و تصویب هیات وزیران قابل تعدیل است.»(ادامه)
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد. هشدار به کنکوری‌ها درباره عضویت در گروه‌های مجازی مدعی تقلب
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد.(ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد. مالک خودروی بنز ,۳۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد.(ادامه)
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد. مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور بازداشت شد
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد.(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ... دستگیری مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور / ماجرا چیست؟
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ...(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
شمال نیوز: علی فروغی رئیس شبکه۳ سیما در یادداشتی به دفاع از حجت الاسلام کاظم صدیقی پرداخت. اطلاعات حوزه علمیه آقای صدیقی از درون مجموعه اش لو رفته/ می خواستند روحانیت انقلابی را بدنام کنند
شمال نیوز: علی فروغی رئیس شبکه۳ سیما در یادداشتی به دفاع از حجت الاسلام کاظم صدیقی پرداخت.(ادامه)
سرپرست اداره امور داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو فعالیت داروخانه‌ها بدون حضور مسئول فنی را غیرمجاز عنوان کرد. از این داروخانه ها دارو نخرید!
سرپرست اداره امور داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو فعالیت داروخانه‌ها بدون حضور مسئول فنی را غیرمجاز عنوان کرد.(ادامه)
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی ۱۱۵۶ مورد بازرسی از صنوف انجام شد. ۱۱۵۶ مورد بازرسی نوروزی از صنوف مازندران
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی ۱۱۵۶ مورد بازرسی از صنوف انجام شد.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد. مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز ۴ تا ۵ برابر می‌شود / جریمه سرعت غیرمجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان / رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روانگردان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان(خبر)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود. تاکید دادستان مرکز استان بر جبران خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال در نور/لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود.(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است. از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند. بازداشت شهردار و یک‌ عضو شورای این شهر + جزئیات تخلفات
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند.(ادامه)
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد. مختاری تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های کشتی تعلیق شد
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد.(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 129 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.