.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد. مختاری تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های کشتی تعلیق شد
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد.(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد. زنگ نامزدهای معترض به نتایج انتخابات در مازندران به صدا در آمد!/ ثبت اولین شکایت در حوزه انتخابیه بابل
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تخلفات برخی فروشگاه‌ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک اعلام کرد: در صورتی که مردم تخلف یا گران‌فروشی را در فروشگاه‌ها مشاهده کردند یا فروشگاه‌ها مردم را مجبور کردند از برند و یا محصول خاصی خریداری کنند، به وزارت صمت یا تعزیرات شکایت کنند. تخلفات فروشگاه‌ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ را گزارش دهید
مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تخلفات برخی فروشگاه‌ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک اعلام کرد: در صورتی که مردم تخلف یا گران‌فروشی را در فروشگاه‌ها مشاهده کردند یا فروشگاه‌ها مردم را مجبور کردند از برند و یا محصول خاصی خریداری کنند، به وزارت صمت یا تعزیرات شکایت کنند.(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد. ممنوعیت فیلمبرداری معلم بلاگرها از دانش آموزان/ خانواده‌ها حق شکایت دارند
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
محسنی اژه‌ای گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته اموال بابک زنجانی، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود. اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد
محسنی اژه‌ای گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته اموال بابک زنجانی، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
در صد و سی‌ و سومین روز جنگ غزه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند. شهادت ۳ بیمار بر اثر قطع اکسیژن در مجتمع پزشکی ناصر
در صد و سی‌ و سومین روز جنگ غزه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند.(ادامه)
وزیر ارتباطات درباره نحوه نظارت بر سکوهای آنلاین داخلی مانند دیجی‌کالا توضیحاتی را بیان کرد واکنش وزیر ارتباطات به بازداشت مدیرعامل دیجی‌کالا
وزیر ارتباطات درباره نحوه نظارت بر سکوهای آنلاین داخلی مانند دیجی‌کالا توضیحاتی را بیان کرد(ادامه)
همزمان با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند. فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی
همزمان با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند.(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است / الزام ایران‌خودرو به عرضه ۱۰ هزار خودرو دپو شده
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.(ادامه)
بسیاری از مردم درحالی از عدم ارائه دستگاه‌های پوز توسط پزشکان در مطب‌ها گله‌مند هستند که سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده است که ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی توسط پزشکان صورت می‌گیرد. پزشکان ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی را از آن خود کردند
بسیاری از مردم درحالی از عدم ارائه دستگاه‌های پوز توسط پزشکان در مطب‌ها گله‌مند هستند که سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده است که ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی توسط پزشکان صورت می‌گیرد.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
انتقاد تند دادستان کل کشور از تصمیمات « علی سلاجقه » در رابطه با پتروشیمی مازندران
شمال نیوز : آیت الله موحدی آزاد دادستان کل کشور از تصمیمات متعارض و متناقض در سازمان حفاظت محیط زیست انتقاد کرد . (ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
کمیته انضباطی رای خود را درباره شکایت‌های باشگاه استقلال تهران علیه باشگاه پرسپولیس تهران را صادر کرد. شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
کمیته انضباطی رای خود را درباره شکایت‌های باشگاه استقلال تهران علیه باشگاه پرسپولیس تهران را صادر کرد.(ادامه)
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد. محرومیت ۴ ساله یک فوتبالیست به دلیل دوپینگ
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد.(ادامه)
شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمب آن را صادر کرد. پلمب فروشگاه یک بیمارستان
شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمب آن را صادر کرد.(ادامه)
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست. دستور وزارت صمت برای تعجیل در برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست.(ادامه)
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: حکم قطعی پرونده فساد در شهرداری سابق ارومیه صادر شد. شهردار سابق ارومیه به ۲۰ سال حبس محکوم شد
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: حکم قطعی پرونده فساد در شهرداری سابق ارومیه صادر شد.(ادامه)
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد. واکنش فرانسه به ترور «صالح العاروری»
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.