.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادستان یکی از شهر‌های مازندران در جهت مقابله همه جانبه با فساد در دستگاه قضائی دستگیر شد. دستگیری دادستان یکی از شهر‌های استان
دادستان یکی از شهر‌های مازندران در جهت مقابله همه جانبه با فساد در دستگاه قضائی دستگیر شد.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از پلمب یک واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در این شهرستان خبر داد. پلمب نانوایی متخلف در فریدونکنار
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از پلمب یک واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود. (ادامه)
سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در مازندران به راحتی تخلفات زمین خواری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز را شناسایی می‌کند. سامانه‌ای برای مقابله با زمین خواری
سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در مازندران به راحتی تخلفات زمین خواری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز را شناسایی می‌کند.(ادامه)
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد. عسگری: ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت پیگیری می‌شود
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد.(ادامه)
کمیسیون اصل نود مجلس به منظور بررسی تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و صمت برگزار می‌کند. نشست مشترک مجلس ، وزارت اطلاعات و صمت درباره تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی
کمیسیون اصل نود مجلس به منظور بررسی تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و صمت برگزار می‌کند.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
۸ نفر از مدیران شهرداری و شورای شهر بازداشت شدند
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد. ساپینتو 4 ماه محروم شد
با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع بازداشت شدند. بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع بازداشت شدند.(ادامه)
یک عضو دیگر از شورای ششم شهر کم شد
با استعفای یکی از اعضای شورای شهر شیراز، یک عضو دیگر از شورای شهر شیراز کم شد.(ادامه)
 رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به واگذاری‌های بی‌ضابطه اراضی ملی ‌در شمال گفت: مدیران مازندرانی از تخلفات و تغییر کاربری‌ها خبر ندارند. بی‌اطلاعی مدیران از تغییر کاربری‌ اراضی ملی / واگذاری‌های بی‌ضابطه اراضی ملی ‌در شمال
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به واگذاری‌های بی‌ضابطه اراضی ملی ‌در شمال گفت: مدیران مازندرانی از تخلفات و تغییر کاربری‌ها خبر ندارند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
معاون دادستان مرکز فارس اعلام کرد که در راستای مبارزه قاطع دادگستری فارس با مفاسد اقتصادی دو عضو کنونی شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند. ۲ عضو شورا و معاون سابق یک شهرداری بازداشت شدند
معاون دادستان مرکز فارس اعلام کرد که در راستای مبارزه قاطع دادگستری فارس با مفاسد اقتصادی دو عضو کنونی شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.(ادامه)
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد. افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی!
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد.(ادامه)
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است. اعلام لباس‌های ممنوعه برای آقایان در «ادارات» و «معابر عمومی»
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.(ادامه)
با توجه به اینکه از زمان آغازبکار مجلس یازدهم، «شفافیت» همواره یکی از پربسامدترین کلیدواژه‌های نمایندگان بوده، انتظار می‌رود که مسئولان مجلس در روزهای آتی اسامی نمایندگانی که بدون ضوابط قانونی خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌اند را اعلام کنند. نمایندگانی که شاسی بلند گرفتند، معرفی می‌شوند؟
با توجه به اینکه از زمان آغازبکار مجلس یازدهم، «شفافیت» همواره یکی از پربسامدترین کلیدواژه‌های نمایندگان بوده، انتظار می‌رود که مسئولان مجلس در روزهای آتی اسامی نمایندگانی که بدون ضوابط قانونی خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌اند را اعلام کنند.(ادامه)
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند. ضربه وزارت اطلاعات به ۲۳ شبکه از عوامل اخلالگر بازار ارز
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
طرح عفاف و حجاب پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که همه دستگاه‌های متولی امر باید پای کار بیایند. طرح عفاف و حجاب، مطالبه مردمی
طرح عفاف و حجاب پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که همه دستگاه‌های متولی امر باید پای کار بیایند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد. تایید واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی بازرس ویژه رئیسی!
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
رئیس پلیس فتای فراجا نسبت به پیامد‌های اجازه کارت‌های بانکی هشدار داد. هشدار پلیس فتا درباره اجاره کارت‌های بانکی
رئیس پلیس فتای فراجا نسبت به پیامد‌های اجازه کارت‌های بانکی هشدار داد.(ادامه)
نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ فقره آزار جنسی در بیمارستان‌های این کشور ثبت شده است. فساد جنسی و فحشا در بیمارستان‌های انگلیس
نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ فقره آزار جنسی در بیمارستان‌های این کشور ثبت شده است.(ادامه)
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد. برخورد با عوامل سریال پوست شیر/ برکناری مدیر سینما لوتوس
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که .... دانشگاه مازندران چالش‌هایی جدی در حوزه تضییع حقوق برخی اساتید ایجاد کرده است
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که ....(ادامه)
تداخل در بحث عزل و نصب مدیران موضوعی شبهه برانگیز است و بارها نسبت به ورود مستقیم تعدادی از نمایندگان مجلس تذکراتی داده شده است. معرفی گزینه و اصرار بر‌ انتصاب وی توسط یک نماینده مصداق مداخله در امور اجرایی‌ است/ تخلفات نمایندگان به شورای نگهبان ارسال می‌شود
تداخل در بحث عزل و نصب مدیران موضوعی شبهه برانگیز است و بارها نسبت به ورود مستقیم تعدادی از نمایندگان مجلس تذکراتی داده شده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است. ممنوعیت بازداشت نامزدهای انتخابات مجلس از زمان ثبت نام تا پایان رای گیری
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.