.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همايش بزرگ فرهيختگان مديريت شهر ساري
(ادامه)
جریمه 2 جایگاه سوخت در مازندران
(ادامه)
همايش روز اصناف در گيلان برگزار شد
(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
‪ ۲۴‬كشته در سانحه تصادف جاده‌هاي گيلان
رييس روابط عمومي پليس گيلان از كشته شدن ‪ ۲۴‬نفر در اثر سانحه تصادف در در جاده‌هاي استان در طول هفته جاري خبرداد. (ادامه)
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ... دستور احمدی نژاد برای برکناری مدیرکل محیط زیست گلستان
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ...(ادامه)
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد.
در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ... آموزش و پرورش و تهدید معلمان به انفصال و اخراج
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد. در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ...(ادامه)
پلمپ 2 واحد پذيرايي بين راهي در گيلان
رييس ستاد تسهيلات نوروزي سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي گيلان از پلمپ و تعطيلي دو واحد پذيرايي بين راهي در اين استان خبر داد. (ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
330فروشگاه غیرمجازفرهنگی در مازندران
در استان مازندران 200 فروشگاه مجاز و 330 فروشگاه غيرمجاز محصولات فرهنگي فعاليت مي‌كنند. محمداسماعيل امام‌زاده مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی این استان در نشست كميته فرهنگي مبارزه با تخلفات فرهنگي مازندران در مجتمع فرهنگي ارشاد اظهار داشت: براي پاسخگويي مطلوب به نيازهاي قشر جوان حداقل بايد 700 فيلم سالانه وارد شبكه توزيع كشور شود اما هم اكنون تنها 60 فيلم وارد اين چرخه مي‌شود . بگزارش خبرنگارالبرزوي تعداد فروشگاه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي مجاز در كشور را 7 هزارو 600 فروشگاه و مراكز غير مجاز را 21 هزار فروشگاه بيان كرد. امام‌زاده تصريح كرد: دشمنان نظام و طراحان تهاجم فرهنگي براي جبران اين نياز جامعه سالانه صدها فيلم غيرمجاز و مستهجن را با قيمت بسيار نازل وارد مي‌كنند تا مسخ فكري جوانان اين مرز و بوم را محقق سازند. وي به جايگاه محرم و صفر در زنده نگه داشتن اسلام ناب اشاره كرد و گفت: پس از گذشت 14 قرن همچنان شاهد تداوم حركت و حماسه حسيني هستيم و اين امر بيانگر آن است كه سيدالشهدا قله‌نشين الگو سازي در تاريخ است . مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به ترفندهاي دشمنان براي كم رنگ نمودن اعتقادات مردم به كانون‌هاي هدايت اسلام اشاره كرد و گفت: سست نمودن باورها و اعتقادات پرشور مردم بهترين شيوه براي تحقق اهداف پليد دشمنان اسلام است. امام‌زاده با بيان اينكه در مدت زمان فعاليت دولت نهم در مازندران حتي يك مجوز فرهنگي براي افراد نا اهل صادر نشده است خاطر نشان ساخت: سامان بخشي به فعاليت مراكز فرهنگي در استان در دستور كار اين اداره كل قرار دارد. حسين طالبي رئيس كل دادگستري مازندران نيز در اين جلسه خاطر نشان كرد: پلمپ مراكز غيرمجاز فرهنگي در قالب طرح ضربتي در استان به اجرا درمي‌آيد. (ادامه)
مشكلات مردم غرب مازندران با تفويض اختيار حل ميشود
بزودي با تفويض اختيار مسئولان غرب مازندران مشكلات مردمي به دليل بعد مسافت با مركز استان تا حدودي مرتفع خواهدشد. (ادامه)
انحلال شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران
شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران به دليل تخلفات مالي منحل شد. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايلنا ، جلسه هيات اختلاف و رسيدگي به شكايات شوراي اسلامي استان مازندران به رياست شفقت، استاندار مازندران (ادامه)
۲۸‬پرونده تخلفات انتخاباتي در دادگستري مازندران
رييس كل دادگستري مازندران اعلام كرد: در دوره تبليغات نامزدهاي سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ‪ ۲۸‬پرونده تخلفات تبليغاتي در محاكم قضايي اين استان تشكيل شد.(ادامه)
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... انتخابات روزگذشته نشان داد دموكراسي درايران زنده است
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... (ادامه)
56‬شعبه‌رسيدگي به تخلفات انتخاباتي درمازندران
رييس كل دادگستري مازندران از تشكيل ‪ ۵۶‬شعبه ويژه رسيدگي به تخلفات انتخاباتي در حوزه‌هاي قضايي اين استان خبر داد. حجت‌الاسلام" حسين طالبي " روز سه شنبه در حاشيه جلسه معارفه رييس جديد دادگستري چالوس افزود: اين تعداد شعبه رسيدگي به تخلفات، در دادسرا و دادگاههاي ‪ ۲۸‬حوزه قضايي اين استان تشكيل شده است. (ادامه)
بانك اطلاعات انتخابات شكل گرفت
مديركل امور مجلس وزارت كشور و عضو هيات مركزي بازرسي انتخابات از شكل‌گيري بانك اطلاعات انتخابات خبر داد. (ادامه)
۳ عامل مهم در تصادف هاى جاده اى گيلان
رعايت نكردن حق تقدم و فاصله طولى خودروها و انحراف به چپ خودروها از مهم ترين عوامل تصادف هاى جاده اى استان گيلان است. مهندس عليزاده معاون امور عمرانى استاندارى گيلان با بيان اين مطلب گفت: نداشتن شانه خاكى در برخى از جاده ها نيز از عوامل بروز تصادف عابران است (ادامه)
هشدار استاندار مازندران نسبت به آزادسازی سواحل خزر
شهرداران، آزاد‌سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پيگيري كنند . به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، استاندار مازندران با بيان اين كه مي‌خواهم با شهرداران نقادانه صحبت كنم گفت: با توجه به توافق انجام شده با وزارت مسكن و شهرسازي از شهرداران مي‌خواهيم آزاد سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پي‌گيري كنند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت : بزودی شورای ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین دوره شوراهای شهر و روستا در محاکم قضایی این استان تشکیل می‌شود. تشکیل شورای رسیدگی به تخلفات انتخابات در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت : بزودی شورای ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین دوره شوراهای شهر و روستا در محاکم قضایی این استان تشکیل می‌شود.(ادامه)
گلستان مقام نخست كاهش تلفات جاده اي در كشور
فرمانده قرار گاه پليس راه استان با اشاره به كاهش 25 درصدي تلفات جاده اي در تابستان سالجاري اظهار داشت : به علت تخلفات ناشي از عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي 1483 فقره تصادف در تابستان سالجاري در جاده هاي استان بوقوع پيوست كه 169 نفر بر اثر اين تصادفات جان خود را از دست دادند. به گفته وي؛ در سال گذشته آمار تلفات جاده اي استان 213 نفر بوده است كه اين ميزان در سالجاري كاهش يافته است .(ادامه)
هشدار به مراكز فرهنگي فاقد مجوز در مازندران
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مؤسسات و مراكز فرهنگي مازندران تا 30 شهريور فرصت دارند تا نسبت به تعطيلي مراكز غير مجاز اقدام كنند در غير اين صورت علاوه بر پلمپ اين مراكز، صاحبان آنها نيز تحت پيگرد قانوني قرار مي‌گيرند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،محمد اسماعيل امامزاده افزود: اين تصميم فرهنگي شامل آموزسگاه‌هاي فرهنگي، كانون‌هاي تبليغاتي (ادامه)
‪ ۲۹۲‬روستاي ساری فاقد آب شرب بهداشتي است
فرماندار ساري تعداد روستاهاي اين شهرستان را ‪ ۴۴۲‬روستا اعلام كرد و گفت: از اين تعداد ‪ ۲۹۲‬روستا فاقد آب شرب بهداشتي است. (ادامه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر سرسبزي, بلاي جان مازندران (ديدگاه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر (ادامه)
دستگيري2 شكارچي متخلف در استان گلستان
(ادامه)
جريمه ?? ميليون توماني گران‌‏فروشان مازندراني
(ادامه)
سهم صادرات گيلان مطلوب نيست
(ادامه)
کشف 5هزارليتر مشروبات الكلي درگلستان
(ادامه)
هزارواحد صنفي فاقد پروانه كسب درچالوس
(ادامه)
سرنوشت كمك 100ميليوني ساخت مركز نمايشگاهي در مازندران
(ادامه)
تخلف 12واحداقامتي و پذيرايي در استان گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.