.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با اشراف اطلاعاتی ضارب پزشک اورژانس بيمارستان امام خمينی(ره) شهر نور دستگیر و روانه دادسرا شد. دستگیری ضارب پزشک اورژانس در نور / پلیس اجازه جولان به افراد فرصت طلب و هنجارشکنان را نمی‌دهد
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با اشراف اطلاعاتی ضارب پزشک اورژانس بيمارستان امام خمينی(ره) شهر نور دستگیر و روانه دادسرا شد.(ادامه)
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د. خلبان شهید کشوری ؛ از کوچه پس کوچه های کیاکلا تا اوج آسمان
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د.(ادامه)
فوت دو پرسنل ديگر از كادر درمان در رشت
زهتاب و سيد آل حسيني از پرسنل و كادر درمان بيمارستان گلسار بر اثر ابتلا به كرونا فوت کردند. (ادامه)
دکتر فرزاد گوهردهی* همه چیز درباره آنفلوآنزا (يادداشت)
دکتر فرزاد گوهردهی*(ادامه)
مدير كل پزشكي قانوني استان تعداد فوتی های ناشی از تصادف در هفته نخست تعطیلات را 13نفر اعلام کرد. 13نفر بر اثر تصادف در تعطیلات هفته نخست امسال فوت کردند
مدير كل پزشكي قانوني استان تعداد فوتی های ناشی از تصادف در هفته نخست تعطیلات را 13نفر اعلام کرد.(ادامه)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود.

چمران؛ بزرگ‌مرد علم و جهاد(يادداشت)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود. (ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
قتل همسر؛ پس از درخواست طلاق
مردی که مقابل خانه، همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها انگیزه خود را درخواست طلاق از سوی همسرش عنوان کرد. (ادامه)
سقوط مرگبار از آبشار سنگ نو
سقوط از ارتفاعات آبشار سنگ نو بهشهر جان جوان بهشهری را گرفت.(ادامه)
اقدام کثیف دو برادر با دامادشان برای دلخوشی خواهر !
دو برادر كه داماد خانواده را به هواخواهي خواهرشان ربوده و پس از بيهوش كردن به رودخانه انداخته بودند، محاكمه مي‌شوند. (ادامه)
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در ديدار با جانباز هفتاد درصد منصور حاجيان گفت: جانبازان عزيز انسانهايي فداكار و با غيرت هستند
ديدار مدير كل بنياد شهيد مازندران با جانباز منصور حاجيان
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در ديدار با جانباز هفتاد درصد منصور حاجيان گفت: جانبازان عزيز انسانهايي فداكار و با غيرت هستند (ادامه)
بهره برداری ۱۰۰ مرکز روستایی تا پایان هفته دولت
۱۰۰ مرکز روستایی تا پایان هفته دولت در مازندران بهره برداری می شود.(ادامه)
یک مصدوم در واژگونی پراید
واژگونی پرايد در بلوار دريا یک مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
زنده ماندن عجیب مردی که قبرش کنده شده بود
«قبرش را آماده کنید تا پس از قتل، جسدش را در بیابان دفن کنیم» این دستور مرد کینه‌جو به قاتلان اجیره شده بود تا نقشه قتل مردی جوان را عملی کنند. (ادامه)
شمال نیوز :  اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود..... تقدير دولت و ملت بروندي در آفریقا از تلاش پزشك مازني+ تصاویر
شمال نیوز : اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود.....(ادامه)
دستگیری ضاربان نقابدار در کمتر از 24 ساعت در ساری
ضاربان نقابدار در کمتر از 24 ساعت در ساری دستگیر و روانه زندان شدند.(ادامه)
حادثه خونين در روستای امره ساری
چاقو به دستان، نقاب به سر ٣عضو يک خانواده در روستای امره ساری را راهی بيمارستان كردند. (ادامه)
فرمانده کل سپاه از 4 طرح حمله به مراکز حساس
(ادامه)
پست اینستاگرامی رضا يزدانی پس از مرخص شدن از بیمارستان + تصویر
رضا يزدانی آزادكار وزن ٩٧ كيلوگرم كشتی آزاد در پست اینستاگرامی خود از مرخص شدن پيش از موعودش از بيمارستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: این بازیگر که به علت بیماری و عارضه کبدی در بخش آی سی یو بستری بود به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. حسن جوهرچی بازیگر تلویزیون و سینما درگذشت
شمال نیوز: این بازیگر که به علت بیماری و عارضه کبدی در بخش آی سی یو بستری بود به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
دفتر زندگی پرافتخار روحانی شهید؛ یونس یونسی
(ادامه)
بستری شدن سرمربی بابلسری لیگ برتر والیبال
سرمربی بابلسری تيم لیگ برتری والیبال پارسه تهران در بيمارستان قلب تهران بستری شد.(ادامه)
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ... سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...(ادامه)
تقدير فرمانده كل سپاه از استاندار مازندران
شمال نیوز: سرلشكر پاسدار محمد علي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از تلاش هاي دكتر ربيع فلاح در ساخت بيمارستان ولايت سپاه كربلاي استان مازندران، اولين بيمارستان نيروهاي مسلح در شمال كشور با اهدا لوح تقدير، قدرداني نمود. (ادامه)
عکس/ گوینده شبکه خبر بستری شد
گوینده شبکه خبری به علت عارضه قلبی و ریوی راهی بیمارستان شد.(ادامه)
تصادف شدید ۲۰۶ در بلواز خزر ساری+تصاویر
تصادف در بلوار دریا ساری سبب زخمی شدن یک نفر شد.(ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
خبر مرگ احسان علیخانی، مادرش را راهی بیمارستان کرد
احسان علیخانی به خبر كذب تلويزيون درباره فوتش واکنش نشان داد و گفت: مادرم در بيمارستان بستري شد.(ادامه)
رضایت بخش بودن وضعیت عمومی رئيس ايستگاه 6 آتش نشانی ساری
سخنگوی آتش نشانی ساری وضعیت جسمانی و روند بهبود رضایت بخش اعلام کرد.(ادامه)
حادثه براي رئيس ايستگاه 6 آتش نشاني ساري
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.