.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاهش 24 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درهفته اول تعطيلات نوروزي93
(ادامه)
شمال نیوز: حاجیه خانم سکینه پیوندی مادر رئیس جمهور حجت‌الاسلام حسن روحانی که از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، صبح امروز در سن 86 سالگی درگذشت.
مادر رئیس جمهور درگذشت / تاریخ و زمان مراسم تشییع و تدفین
شمال نیوز: حاجیه خانم سکینه پیوندی مادر رئیس جمهور حجت‌الاسلام حسن روحانی که از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، صبح امروز در سن 86 سالگی درگذشت. (ادامه)
كمك شهرداری به تسريع در اتمام بيمارستان ماهك
(ادامه)
خانم تك‌تيرانداز، جانباز شیمیایی ۷۵ درصد
امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.(ادامه)
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت..... سینه محیط بانان مازندران آماج گلوله های شکارچیان !
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت.....(ادامه)
درتصادف بابل 6 نفر را روانه بيمارستان کرد
(ادامه)
روزشمار انقلاب اسلامي:( 16 بهمن 1357 )
(ادامه)
نحوه دفن فوت شدگان ايراني در مكه +عکس
(ادامه)
تشکیل كميته پايش در بیمارستان امام خميني ساري
(ادامه)
راحله حاجیان * به احترام اين مرد ...(يادداشت)
راحله حاجیان *(ادامه)
بازیگر پیشکسوت بر بستر بیماری
(ادامه)
شلاق معلم، پسر 9 ساله را بستری کرد
(ادامه)
پیام پدر پاشایی خطاب به مردم و مسئولان
ناصر پاشایی پدر زنده‌یاد مرتضى پاشايى در پيامى از مسئولان و مردم برای همراهى‌شان در اين مدت قدردانى كرد.(ادامه)
عيادت بيماران كودك مازندران با اهداي كتاب
(ادامه)
از هر 10 نوزاد ایرانی یکی نارس است!
از هر 10 نوزادي که در کشور متولد مي‌شود، يک نوزاد، نارس است. تولدي که پيش از 37 هفته صورت گيرد، زودهنگام و نارس خواهد بود؛ حاصل چنين تولدهايي به دليل نارسي و برخي مشکلات، به بستري شدن طولاني مدت نوزاد در بيمارستان مي‌انجامد.(ادامه)
طرح«ترويج فرهنگ مطالعه» اجرا می شود
(ادامه)
تصادف در جاده فيروزكوه با 9 كشته ومجروح
(ادامه)
انجام 417ماموريت درايام عزاداري توسط اورژانس 115مازندران
(ادامه)
پشت‌پرده نامه‌نگاری‌های اوباما
(ادامه)
شمال نیوز : او بعدازظهر روز پنجشنبه در حالي که قصد ترخيص از بيمارستان را داشت به دليل عدم پرداخت هزينه هاي عمل اجازه مرخص شدن را نگرفت. طبق نامه نگاري ها و صحبت هاي قبلي قرار بوده که پهلوان مازنی با «ضمانت» از بيمارستان ترخيص شد!
شمال نیوز : او بعدازظهر روز پنجشنبه در حالي که قصد ترخيص از بيمارستان را داشت به دليل عدم پرداخت هزينه هاي عمل اجازه مرخص شدن را نگرفت. طبق نامه نگاري ها و صحبت هاي قبلي قرار بوده که(ادامه)
پيکر پدر شهيدان قائمي در رودسر تشييع شد
پيکر پدر شهيدان محمد و زين‌العابدين قائمي و پنج جانباز سرافراز دفاع مقدس با حضور مردم شهيدپرور و مسؤولان اين شهرستان تشييع شد.(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است.


خیز احمدی نژاد برای مجلس دهم/دیدار با حسن خمینی، یک پیشنهاد به صادق خرازی و رایزنی در جامعه روحانیت
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است. (ادامه)
بیمه سلامت و مشکلات بيمه‌هاي تكميلي
نگاه بيمارستان هاي خصوصي تجاري است. آنها تلاش مي‌كنند درآمد بيشتري كسب كنند. اگر قرار باشد شركت بيمه‌گر را دور بزنند يا بيمار را براي مدت كمتري در بيمارستان بستري كنند، اين اقدام را انجام مي‌دهند. در واقع اقداماتي كه براي كسب سود آنها لازم باشد، انجام مي‌شود. همين حالا در بيمارستان‌هاي خصوصي مختلف هم تعرفه ويزيت پزشكان متفاوت است.(ادامه)
قتل هولناک پايان پنج ماه رابطه نامشروع
(ادامه)
جنایت هولناک زن ۱۷ ساله نوشهری، یک‌ماه پس از ازدواج
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
رئیس جمهور:حال عمومی رهبر انقلاب بسیار خوب است
(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ی عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.

رهبر معظم انقلاب تحت عمل جراحی قرار گرفتند/ بحمدلله عمل با موفقیت به پایان رسید/عیادت رئیس‌جمهور از رهبر انقلاب(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ی عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم. (ادامه)
گلایه های حانواده دستفروش به قتل رسیده
بعد از حدود 10 روز از فوت مرحوم علی چراغی بر اثر ضرب وشتم توسط پیمانکار شهرداری، محمد، برادر علي، از خاطرات آن روزها اين‌گونه ياد مي‌كند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.