.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برای پیشکسوت استقلال دعا کنید
(ادامه)
مرگ مغزی در اثر مشاهده سقوط هواپیما
(ادامه)
خانواده‌اي که هفت شهيد در راه وطن داده است
پدري با شجاعت و صبر و متنانتي مثال زدني که در جنگ هم فرزندانش و همسرش را از دست داد. خانه‌اش در اثر اصابت موشک با خاک يکسان شد و خود نيز با 8 سال حضور مستمر در جبهه‌ها سلامتي‌اش را به نظام اسلامي تقديم کرد(ادامه)
بیانیه آیت‌الله مکارم درباره جنایات علیه غزه
حضرت آيت الله مكارم شيرازى با صدور بیانیه ای با اشاره به وظیفه مسلمانان در قبال جنایت علیه مردم غزه تصریح کردند: اكنون بر همه مسلمين و انسان‌هاى باوجدان از هر مذهب و مسلك ـ نه دولت‌هاى بى اراده دست نشانده ـ لازم است كه وظائف خود را در برابر اين فاجعه انجام دهند. (ادامه)
مربي جوان واليبال ايران درگذشت
(ادامه)
پاسخ روابط عمومي شوراي شهرساري به خبر منتشره درخصوص بيمارستان نيمه شعبان
(ادامه)
بزرگترين جنجال فوتبالي قرن/ قهرماني را به آلمان فروختند
شبکه ورزشي گلوبو اسپورت برزيل اعلام کرد باخت سنگين تيم ملي برزيل در برابر آلمان در بازي نيمه نهايي جام جهاني 2014 يک توطئه برنامه ريزي شده بود.(ادامه)
دسیسه هولناک یک زن به قتل‌عام خانواده‌اش
عامل مرگ کودک ۲ ساله که پس از خوردن غذای مسموم جانش را از دست داده بود، کسی نبود جز مادرش.(ادامه)
فرد شرور و دو نفر از همدستانش پس از اطلاع از حضور پليس و محاصره نيروي انتظامي در اطراف مخفيگاهشان مبادرت به تير اندازي به سمت ماموران كردند كه ماموران نيز با رعايت قانون بكارگيري سلاح اقدام به تيراندازي و دستگيري شرور كردند.
عامل تيراندازي كمربندي نوشهر دستگیر شد
فرد شرور و دو نفر از همدستانش پس از اطلاع از حضور پليس و محاصره نيروي انتظامي در اطراف مخفيگاهشان مبادرت به تير اندازي به سمت ماموران كردند كه ماموران نيز با رعايت قانون بكارگيري سلاح اقدام به تيراندازي و دستگيري شرور كردند. (ادامه)
زمان تشییع پیکر آیت الله محمدی گیلانی
(ادامه)
شمال نیوز:این مخترع مازندرانی در شهريور سال‌گذشته پس از تصادف در محور دماوند - فيروزکوه به حالت کما رفت و هم‌اکنون پس از يک‌سال مداوا با هزينه‌هاي شخصي خانواده خود در حالت نيمه‌بيهوشي در شهرستان نکا است. یک سال از کماي دانشجوي نخبه مازندرانی گذشت
شمال نیوز:این مخترع مازندرانی در شهريور سال‌گذشته پس از تصادف در محور دماوند - فيروزکوه به حالت کما رفت و هم‌اکنون پس از يک‌سال مداوا با هزينه‌هاي شخصي خانواده خود در حالت نيمه‌بيهوشي در شهرستان نکا است. (ادامه)
زهرا اشراقی: زنان خودشان دست به کار شوند
(ادامه)
دعوا بر سر جای پارک، جان کودک دو ساله را گرفت
(ادامه)
اجرای حکم پرونده موسوم به «خاله شادونه»
(ادامه)
قربانیان توفان: کسی از ما یاد نکرد
هيچكس پيگير ماجراي ما نشده و حتي يك پيام تسليت نيز به دستمان نرسيده، در واقع تمام اطلاعات ما از اين ماجرا همان‌قدري است كه در رسانه‌ها خوانده و ديده‌ايم(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
شمال نیوز: پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورای شهر ساری و شهردار مرکز استان و اصحاب رسانه بصورت علنی برگزار شد. آیا مدیریت ارشد استان میتواند ساری را ویترین استان معرفی کند؟
شمال نیوز: پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورای شهر ساری و شهردار مرکز استان و اصحاب رسانه بصورت علنی برگزار شد.(ادامه)
جرئیات جلسه تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی
(ادامه)
گلچینی از بیانات رهبري به مناسبت روز جانباز(يادداشت)
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
چهره برتر رسانه مازندران انتخاب شد
سعيدي كياسري چهره برتر رسانه در جشن ارديبهشت تئاتر مازندران انتخاب شد(ادامه)
نبايد به تالاسمي نگاه حقارت گونه داشت
(ادامه)
شمال نیوز: اين كنفرانس قرار است روزهاي 27 و 28 مردادماه سالجاري با حضور بيش از 60 مهمان خارجي در مازندران برگزار گردد. مازندران میزبان اجلاس گردشگري سلامت كشورهاي عضو اكو
شمال نیوز: اين كنفرانس قرار است روزهاي 27 و 28 مردادماه سالجاري با حضور بيش از 60 مهمان خارجي در مازندران برگزار گردد.(ادامه)
انتقاد فاطمه هاشمي از وضعيت نظام سلامت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مرگبارترين لحظه زندگي علي دايي/عکس
علي دايي در زندگي اش بارها با حوادث گوناگوني روبرو شده است اما اين يکي از همه بدتر است. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
شمال نيوز: اکنون با فعالیت شبانه روزی ربیع فلاح و تیم مدیریت استان، آرامش نسبی سیاسی و اقتصادی در مازندران ایجاد شده و مشخص نیست چرا برخی در پی برهم زدن این آرامش اند. البته ایرادها و مشکلات کم نیست و حتی گاه همفكران وهمراهان دولت روحاني نیز نقدهایي جدی بر عملکردها دارند، آقاي عليپور " بهار را حس نكرديد " !
شمال نيوز: اکنون با فعالیت شبانه روزی ربیع فلاح و تیم مدیریت استان، آرامش نسبی سیاسی و اقتصادی در مازندران ایجاد شده و مشخص نیست چرا برخی در پی برهم زدن این آرامش اند. البته ایرادها و مشکلات کم نیست و حتی گاه همفكران وهمراهان دولت روحاني نیز نقدهایي جدی بر عملکردها دارند، (ادامه)
مهدي رفيعي در غم از دست دادن پدر خود داغدار شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.