.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فروش‌كليه تلگرامي شد!
وارد كانال تلگرامي فروش كليه مي‌شويم. در كانال آگهي‌هاي مختلفي از فروشندگان كليه درج شده است. در اين آگهي‌ها آمده است: «فروش كليه 23 ساله فوري فوري فروشي30 ميليون.»(ادامه)
ماجرای شورش اسرای عراقی در گرگان چه بود؟
ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوم فروردین سال 59 که اولین سرباز عراقی اسیر می شود تا پایان سال 82 در یک دوره زمانی بیست و چهار ساله، مسئولیت نگهداری اسرای عراقی را عهده دار بود.(ادامه)
قربانیان اسیدپاشی چگونه زندگی می کنند؟/ عکس
آنچه روایت می‌شود ترسیمی است واقعی از داستان تلخ زنان و مردانی قربانی که سوزش قلب، درد هر شبشان است و رنجش همیشگی ناشی از ترسِ نگاه های اطرافیان زخم زندگیشان ...(ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
پشت پرده تصادف مرگبار حسام نواب صفوی+ عکس
حسام نواب صفوی که دچار سانحه رانندگی شد با انتشار عکسی در اینستاگرام خود درباره تصادف مرگبارش نوشت.(ادامه)
گلایه وزیر بهداشت از پول ندادن بیمه ها
(ادامه)
خودکشی ناکام داماد پس ازقتل عروس ۱۶ ساله
(ادامه)
شمال نیوز: حمزه خوشرو رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در شهرستان نكا ، دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت .
حمزه خوشرو از يادگاران دفاع مقدس به ديار حق شتافت
شمال نیوز: حمزه خوشرو رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در شهرستان نكا ، دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت . (ادامه)
شمال نیوز : سفير كشور سنگال آقاي باباكار با هيات همراه منجمله دختر ايشان كه نماينده سازمان بهداشت جهاني در كشور آفريقايي ميباشد از بيمارستان ولي عصر و مركز قلب بازديد نمودند ..... بازدید سفیرسنگال از یکی از بیمارستانهای مازندران
شمال نیوز : سفير كشور سنگال آقاي باباكار با هيات همراه منجمله دختر ايشان كه نماينده سازمان بهداشت جهاني در كشور آفريقايي ميباشد از بيمارستان ولي عصر و مركز قلب بازديد نمودند .....(ادامه)
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. هادي نوروزي در زادگاه خود بابل به خاک سپرده مي شود/ زمان مراسم تشييع
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.(ادامه)
تعداد جانباختگان و مفقودان ایرانی اهل سنت در فاجعه منا
مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری گفت: 60 نفر از زائران اهل سنت همچنان مفقود هستند. (ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
عيادت خبري تلويزيون از استاد شجريان
تلویزیون شب گذشته با اشاره به بیماری محمد رضا شجریان پس از مدت ها تصویر وی را از رسانه ی ملی پخش کرد. (ادامه)
سرنوشت تلخ نوجوان 12 ساله محمودآبادی
(ادامه)
بازديد وزير بهداشت ازبيمارستان بوعلي ساري
وزير بهداشت در ابتدای ورود به ساري از بيمارستان بوعلي و از پروژه ساخت مركز ماهك (مركز درماني سرطان كودكان)خيرساز بازديد كرد.(ادامه)
جاماندن قیچی 28 سانتی در شکم بیمار!
زن ميانسالي با مراجعه به دستگاه قضايي و تسليم شکوائيه اي به دادسراي مشهد مدعي شد: در حالي که درد مي کشيدم بنا به دستور پزشکان به راديولوژي رفتم و عکسي از محل درد تهيه کردم. اين جا بود که يکي از پزشکان تشخيص داد يک عدد قيچي در شکم من جا مانده است.(ادامه)
کودکان کارتن خواب زیر نیسان له شدند
راننده يک وانت نيسان وقتي از روي يک کارتن که در گوشه خيابان افتاده بود عبور کرد صداي گريه و فرياد هاي کودکي توجهش را جلب کرد و بلافاصله پا روي ترمز گذاشت و خودرواش را متوقف کرد. (ادامه)
مهدی قاسمی روحانی امیر کبیر دیگر(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
فرمانده شهیدی که با نارنجک، 25 تانک دشمن را در عملیات رمضان منهدم کرد(يادداشت)
(ادامه)
تعرض به دختر ١٩ساله در پاتوق شيشه‌اي
«لكه‌هاي خون روي تار برداشته شده از جسد و خون روي آلت قتاله - كارد آشپزخانه - از نوع A بوده و خون مقتول است. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف و علت آن را «تلاش مقتول براي تعرض به خود» اعلام كرده است.» (ادامه)
مهدي زارع
25 سال بعد از زلزله منجيل(يادداشت)
مهدي زارع (ادامه)
پايان خونين اختلاف ملكي در جویبار
(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد..
عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از پدر شهیدان طوسی
نماینده ولی فقیه در مازندران در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد.. (ادامه)
واکنش وزیر به منتقدان تعرفه های پزشکی
وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت نظارت بر تعرفه ها اضافه کرد: در دوره های گذشته وضعیت تعرفه بسیار تأسف آور بود به صورتی که سیاستمداران واقعیت ها را نمی دیدند و با وجود رشد ۳۰ درصدی تورم، تعرفه ها تنها ۱۰ تا ۱۲ درصد رشد می کرد و پرداخت به بیمه ها نیز با ۱۲ ماه تأخیر صورت می گرفت که این عوامل باعث سرکوب تعرفه در بخش دولتی می شد.(ادامه)
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد. جراحي همزمان مفاصل هر دو زانو در مازندران
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد.(ادامه)
دلیل حضور رهبری در بيمارستان خاتم‌ الانبياء
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای روایتی از عیادت ایشان از والدین شهدا در بخش آی.سی.یو بیمارستان خاتم الانبیا(ص) را منتشر کرد. (ادامه)
برنامه هاي حضور هيئت اقتصادي و تجاري قرقيزستان در مازندران اعلام شد
(ادامه)
امیری که صیاد دلها شد(يادداشت)
(ادامه)
مرگ پسر دوساله نتیجه ارتباط نامشروع مادر!
(ادامه)
اقامت بيش از 10 ميليون گردشگر در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.