.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد. حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت. دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.(ادامه)
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت. واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت.(ادامه)
ایرانیان در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در راستای جمعه‌های خشم و انزجار فردا راهپیمایی می‌کنند. ایرانیان فردا در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند
ایرانیان در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در راستای جمعه‌های خشم و انزجار فردا راهپیمایی می‌کنند.(ادامه)
ایرانیان در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در راستای جمعه‌های خشم و انزجار فردا راهپیمایی می‌کنند. ایرانیان فردا در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند
ایرانیان در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در راستای جمعه‌های خشم و انزجار فردا راهپیمایی می‌کنند.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران نشان داد که صادق الوعده است؛ علی‌رغم توصیه‌ها، تهدید‌ها و ارعاب کشورهای غربی، با صبر، درایت و در نهایت اقتدار به جنایت اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری ایران پاسخ حساب شده داد و نشان داد که هیچ عاملی سد راه جمهوری‌اسلامی برای تامین منافع کشور نخواهد بود. این صدای اقتدار ایران است ...(يادداشت)
جمهوری اسلامی ایران نشان داد که صادق الوعده است؛ علی‌رغم توصیه‌ها، تهدید‌ها و ارعاب کشورهای غربی، با صبر، درایت و در نهایت اقتدار به جنایت اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری ایران پاسخ حساب شده داد و نشان داد که هیچ عاملی سد راه جمهوری‌اسلامی برای تامین منافع کشور نخواهد بود.(ادامه)
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم. عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم.(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟ آیا «سیزده‌ به‌در» واقعا نحس است؟
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند! ۱۴۰۳؛ سال نهنگ است یا اژدها؟
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند!(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند.
تلاش برای بازگرداندن معین به ایران
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند. (ادامه)
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد. هیچ ایرانی برای ورود به کشور مانعی ندارد
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
عقیل امامی * انتخابات شگفتی ساز؛ ایرانیان در کانون توجه جهانیان(يادداشت)
عقیل امامی *(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد. برای این «رأی» رنج دوران برده‌ایم
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات است ....(خبر)
(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند. چگونه به دهک بندی یارانه اعتراض کنیم؟
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد. شناسنامه نوزادان به صورت تماما الکترونیکی صادر خواهد شد
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد.(ادامه)
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: فهرست «صدای ملت» فرداشب به احتمال زیاد بسته می‌شود و احتمال این که برای کل کشور فهرست دهیم وجود دارد. علی مطهری: برای کل کشور فهرست انتخاباتی می‌دهیم
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: فهرست «صدای ملت» فرداشب به احتمال زیاد بسته می‌شود و احتمال این که برای کل کشور فهرست دهیم وجود دارد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 105 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.