.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
دولت هند اعلام کرده است که بزودی لایحه‌ای برای تغییر رسمی نام این کشور به «بهارات» به پارلمان ارائه خواهد کرد. بهارات؛ همگرایی یا واگرایی؟
دولت هند اعلام کرده است که بزودی لایحه‌ای برای تغییر رسمی نام این کشور به «بهارات» به پارلمان ارائه خواهد کرد.(ادامه)
بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد: خدمات جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد. راه‌اندازی خدمات جدید بزرگ‌ترین بانک روسیه در ایران
بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد: خدمات جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد.(ادامه)
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟! برای تلویزیون، شهبازی را انتخاب کنید؛ رشیدپور فتنه گر را راه ندهید
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟!(ادامه)
ماجرای کودتای 28 مرداد به نهضت ملی شدن نفت و نجات منابع ملی ایران از استعمار انگلیس باز میگردد که در نتیجه آن سال 1329، نفت در سرار کشور ملی اعلام شد. چرا واقعه 28 مرداد، کودتا بود؟(يادداشت)
ماجرای کودتای 28 مرداد به نهضت ملی شدن نفت و نجات منابع ملی ایران از استعمار انگلیس باز میگردد که در نتیجه آن سال 1329، نفت در سرار کشور ملی اعلام شد.(ادامه)
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود. ایران در حال تشکیل مجمع منطقه‌ای برای حذف آمریکا و اسرائیل است
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
هیأت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد. هزینه درمان دهک‌های یک تا سه رایگان شد
هیأت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.(ادامه)
بیانیه وزارت خارجه در مورد آزادسازی منابع توقیف شده ایرانی و آزادی زندانیان/ معاون سیاسی رئیس جمهور: تا زمان انتقال کامل پول‌ها، زندانیان مدنظر آمریکا همچنان در ایران باقی می‌مانند(خبر)
(ادامه)
وزیر امورخارجه آمریکا آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران را گامی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آن‌ها به زودی به خانه بازمی‌گردند. به اعمال تحریم‌های خود علیه ایران ادامه می‌دهیم
وزیر امورخارجه آمریکا آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران را گامی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آن‌ها به زودی به خانه بازمی‌گردند.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است آخرین خبر‌های مجلس از تصمیمات بنزینی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است(ادامه)
اسماعیلی وزیر ارشاد در مراسمی با عنوان «جشنواره مد و لباس فجر» گفت: «با حمایت مجلس نیاز‌های جامعه جوان در مقوله پوشش را تعیین خواهیم کرد تا در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به زیبایی و تنوع برسند.» وزیر ارشاد : برای جوانان پوشش شرعی معین می‌کنیم
اسماعیلی وزیر ارشاد در مراسمی با عنوان «جشنواره مد و لباس فجر» گفت: «با حمایت مجلس نیاز‌های جامعه جوان در مقوله پوشش را تعیین خواهیم کرد تا در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به زیبایی و تنوع برسند.»(ادامه)
شمال نیوز: واکنش‌های پدر کشتی گیر مازندرانی هنگام کشتی پسرش، لحظات جالبی را خلق کرد.

شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر پدر یک کشتی گیر مازندرانی در حین مسابقه کشتی فرزندش در رامسر+ فیلم
شمال نیوز: واکنش‌های پدر کشتی گیر مازندرانی هنگام کشتی پسرش، لحظات جالبی را خلق کرد. (ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
ادبیات قدرتمند و بدون تعارف ایران با روسیه!
(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است. دزدی بزرگ ۲۰۰ میلیاردی از جیب ملت/ وطن فروشی کن، مواجب بگیر
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.(ادامه)
سعید محمد برای خود چیزی نمی‌خواست؛ برگزاری انتخاباتی گرم و پرشور را تکلیف دانست و هیچ شرط و پیش‌شرطی هم نداشت! شرط سعید محمد برای کناره‌گیری از انتخابات به نفع رئیسی چه بود؟
سعید محمد برای خود چیزی نمی‌خواست؛ برگزاری انتخاباتی گرم و پرشور را تکلیف دانست و هیچ شرط و پیش‌شرطی هم نداشت!(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
روایت یک برده داری نوین
(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد. این روحانی در ایران پرطرفدار شد!
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد.(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
اهتزاز پرچم ایران در عربستان + عکس
پرچم جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در عربستان به اهتزاز در آمد.(ادامه)
کنسولگری ایران در جده عربستان امروز در مراسمی بازگشایی شد. بازگشایی کنسولگری ایران در جده
کنسولگری ایران در جده عربستان امروز در مراسمی بازگشایی شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۳ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سالروز رحلت امام خمینی (ره) و وضعیت ذخایر آبی در کشور پرداخته اند.(ادامه)
حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، گفت: وزارت خارجه برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد و نشاط‌آفرینی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است. وزیر اطلاعات: دشمن قطعا به دنبال براندازی است؛ کوتاه هم نخواهد آمد
حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، گفت: وزارت خارجه برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد و نشاط‌آفرینی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.(ادامه)
10 شرکت دولتی دارای بیش‌ترین نیروی انسانی
بانک‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی دارای بیش‌ترین نیروی انسانی در بین شرکت‌های دولتی هستند.(ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.