.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد. برای این «رأی» رنج دوران برده‌ایم
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات است ....(خبر)
(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند. چگونه به دهک بندی یارانه اعتراض کنیم؟
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد. شناسنامه نوزادان به صورت تماما الکترونیکی صادر خواهد شد
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد.(ادامه)
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: فهرست «صدای ملت» فرداشب به احتمال زیاد بسته می‌شود و احتمال این که برای کل کشور فهرست دهیم وجود دارد. علی مطهری: برای کل کشور فهرست انتخاباتی می‌دهیم
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: فهرست «صدای ملت» فرداشب به احتمال زیاد بسته می‌شود و احتمال این که برای کل کشور فهرست دهیم وجود دارد.(ادامه)
محمدی با اشاره به بروز رسانی اطلاعات جدید اقتصادی خانواده‌ها پس از دو سال گفت: یارانه هیچ خانواده‌ای حذف نشده، فقط دهک بندی‌ها تغییر کرده است. یارانه خانواده‌ای حذف نشده؛ دهک بندی‌ها تغییر کرده است
محمدی با اشاره به بروز رسانی اطلاعات جدید اقتصادی خانواده‌ها پس از دو سال گفت: یارانه هیچ خانواده‌ای حذف نشده، فقط دهک بندی‌ها تغییر کرده است.(ادامه)
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است. ماموریت علی مطهری برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.(ادامه)
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد .... انقلاب اسلامی ؛ پیشتاز و تمدن ساز
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد ....(ادامه)
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد. آموزش صفر تا صد پایتون
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد. من‌وتو رسما تعطیل شد
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد.(ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
نمایندگان خانه ملت شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین و ایثارگران را مشخص کردند. شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین مشخص شد
نمایندگان خانه ملت شرایط ارائه وام قرض‌الحسنه مسکن محرومین و ایثارگران را مشخص کردند.(ادامه)
از سال ۹۶ تا امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ به هر جنایتی پاسخ مناسب داده خواهد شد/ انتقام سخت از آمریکایی‌ها، همچنان به قوت خود باقی است/ در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصر مؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند ....(خبر)
(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست. عطوان: حملات ایران به تروریست‌ها پیامی به واشنگتن و تل‌آویو است
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست.(ادامه)
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. سخنگوی کمیسیون تلفیق: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد است/ بنزین گران نمی‌شود
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است. تراکنش‌های بانکی و دارایی‌های افراد زیر ذره‌بین / تکلیف خانوارهای معترض به «دهک‌بندی» مشخص شد / دسته‌بندی خانوارها از «دهک» به «صدک»
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت. مشکل سفر عمره‌گزاران ایرانی به زودی حل می‌شود
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.