.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان  در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است .... دولت شرکت شهرک‌های صنعتی را از نظر اعتباری تقریباً رها کرده است
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است ....(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود. ۲۱ بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می‌آورد
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
انجمن بلاکچین با صدور اطلاعیه‌ای از امن نبودن کیف پول تلگرام برای ایرانیان خبر داد. انجمن بلاکچین هشدار داد: کیف پول تلگرام برای ایرانیان امن نیست
انجمن بلاکچین با صدور اطلاعیه‌ای از امن نبودن کیف پول تلگرام برای ایرانیان خبر داد.(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
محسن گرجی مراکز ترک ؛ قانونی و غیراستاندارد !(يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
پس از نهضت عاشورا قیام هایی به خونخواهی از نهضت سرخ ابا عبدالله رخ داد از جمله قیام توابین و قیام مختار در عراق و قیام یحیی بن عبدالله نواده امام حسن(ع) در طبرستان همزمان با حضور امام رضا(ع) در ایران. روز مازندران بازگشت به خویشن و هویت ایرانی_شیعی(يادداشت)
پس از نهضت عاشورا قیام هایی به خونخواهی از نهضت سرخ ابا عبدالله رخ داد از جمله قیام توابین و قیام مختار در عراق و قیام یحیی بن عبدالله نواده امام حسن(ع) در طبرستان همزمان با حضور امام رضا(ع) در ایران.(ادامه)
مهدی قاسمی ضرورت بازخوانی 13 آبان برای نسل جدید(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات الحاق دو دهک ۶ و ۷ به فرآیند افزایش یارانه کالابرگی را تشریح کرد. جزئیات دهک‌بندی افراد برای کالابرگ الکترونیکی اعلام شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات الحاق دو دهک ۶ و ۷ به فرآیند افزایش یارانه کالابرگی را تشریح کرد.(ادامه)
مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد. بروزرسانی دهک‌‌بندی‌ها با اطلاعات جدید/ چگونه به دهک‌بندی خود اعتراض کنیم؟
مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد.(ادامه)
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست. علیرضا شجاع‌پور سراینده شعر معروف «وطن» درگذشت
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست.(ادامه)
معاون وزارت رفاه گفت: برنامه‌ای برای حذف دهک‌ها در دولت وجود ندارد و همه کسانی که یارانه می‌گیرند، همچنان مشمول دریافت یارانه‌اند. یارانه کسی حذف نمی‌شود/ دهک بندی‌ها تغییر می‌کنند
معاون وزارت رفاه گفت: برنامه‌ای برای حذف دهک‌ها در دولت وجود ندارد و همه کسانی که یارانه می‌گیرند، همچنان مشمول دریافت یارانه‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌ای برای حذف دهک‌ها در دولت وجود ندارد و همه کسانی که یارانه می‌گیرند، همچنان مشمول دریافت یارانه اند اما به زودی تغییراتی در دهک‌ بندی خانوارها انجام می‌شود. به زودی دهک‌بندی خانوارها تغییر می‌کند / یارانه کسی حذف نمی‌شود
شمال نیوز : معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌ای برای حذف دهک‌ها در دولت وجود ندارد و همه کسانی که یارانه می‌گیرند، همچنان مشمول دریافت یارانه اند اما به زودی تغییراتی در دهک‌ بندی خانوارها انجام می‌شود.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد. چرا کارت‌های ملی هوشمند صادر شده به دست متقاضیان نمی‌رسد؟
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. عصر جدید تورم خوراکی؛ تغییر الگوی غذایی خانوارها / کاهش فاصله طبقه متوسط با خط فقر !
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند.(ادامه)
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در فضای مجازی نوشت که رئیس جمهور پس از سفر نیویورک در بدو ورود به تهران خبری خوش و غرورانگیز برای ایرانیان عزیز را اعلام خواهند کرد. خبر خوش و غرورانگیز رئیسی در تهران اعلام می‌شود
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در فضای مجازی نوشت که رئیس جمهور پس از سفر نیویورک در بدو ورود به تهران خبری خوش و غرورانگیز برای ایرانیان عزیز را اعلام خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید. درآمد هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران چقدر است؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.(ادامه)
 /  زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود رئیس جمهور عازم نیویورک شد
/ زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود(ادامه)
رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد امشب عازم نیویورک خواهد شد. رئیسی امشب به نیویورک می‌رود
رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد امشب عازم نیویورک خواهد شد.(ادامه)
سخنرانی در مجمع عمومی و ایرانیان مقیم، دیدار با سران کشور‌ها از جمله برنامه‌های رئیسی در نیویورک خواهد بود. رئیسی امشب یکشنبه به نیویورک می‌رود
سخنرانی در مجمع عمومی و ایرانیان مقیم، دیدار با سران کشور‌ها از جمله برنامه‌های رئیسی در نیویورک خواهد بود.(ادامه)
دیگه مثل قبل نمیگن فردا سقوط میکنه؛ میگن دیر یا زود!
(ادامه)

به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم .... فردی که ازدواج ایرانی‌ها با دختران سوری را توصیه کرد که بود؟ / حزب‌اللهی قلابی برانداز از کار درآمد!
به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم ....(ادامه)
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد. (ادامه)
دولت آمریکا مجموعه‌ای با ماموریت بحران‌سازی در ایران درست کرده؛ این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!/ قدرت استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ضعیف شده و ضعیف‌تر خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.