.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس سرویس امنیت داخلی این کشور اوکراین را مسئول حمله تروریستی مسکو اعلام کردند. روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس سرویس امنیت داخلی این کشور اوکراین را مسئول حمله تروریستی مسکو اعلام کردند.(ادامه)
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند. حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند.(ادامه)
با گسترش گروه‌های تبهکار، مردم عادی در سوئد به پوشیدن جلیقه ضدگلوله روی آورده‌اند که واکنش منفی پلیس این کشور را به دنبال داشته است. روی آوردن مردم سوئد به پوشیدن جلیقه‌های ضدگلوله در سطح شهر‌ها
با گسترش گروه‌های تبهکار، مردم عادی در سوئد به پوشیدن جلیقه ضدگلوله روی آورده‌اند که واکنش منفی پلیس این کشور را به دنبال داشته است.(ادامه)
لیست‌‌های انتخاباتی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای انتخابات مجلس در حال انتشار است و در فاصله اندک باقی‌مانده، نفرات مختلف در فهرست‌های متفاوتی برای راهیابی به خانه ملت گرد هم می‌آیند. ضعف بزرگ لیست‌های انتخاباتی(يادداشت)
لیست‌‌های انتخاباتی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای انتخابات مجلس در حال انتشار است و در فاصله اندک باقی‌مانده، نفرات مختلف در فهرست‌های متفاوتی برای راهیابی به خانه ملت گرد هم می‌آیند.(ادامه)
یک بررسی تاریخی ساده نشان می دهد که اساسا اکنون اتباع چینی صهیونیست وجود ندارند یا بسیار اندک و حتی انگشت شمار هستند. آیا در ارتش اسرائیل سرباز چینی هم وجود دارد؟
یک بررسی تاریخی ساده نشان می دهد که اساسا اکنون اتباع چینی صهیونیست وجود ندارند یا بسیار اندک و حتی انگشت شمار هستند.(ادامه)
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود. مقتول همسر باردارم را کتک زد، بچه سقط شد
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود.(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
از آنجائیکه نخبگان ،  صاحبان علم ، خرد  و همچنین دارای قدرت  و استنباط و تحلیل  هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰ انتخابات و نقش نخبگان سیاسی و دینی(يادداشت)
از آنجائیکه نخبگان ، صاحبان علم ، خرد و همچنین دارای قدرت و استنباط و تحلیل هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰(ادامه)
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد. متهم به قتل: پسرم رفتار و آرایش زنانه داشت او را کشتم
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد.(ادامه)
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد. پروژه دوقطبی‌سازی حادثه تروریستی کرمان شکست خورد
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند. واکنش وحیدی به ارسال پیامک یک گروه برای تایید صلاحیت‌شده‌ها
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند.(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. رونالدو نام پرسپولیس را جهانی کرد/ شیطنت عربستانی‌ها به ضررشان شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟! نمایندگان مداخله گر در عزل و نصب ها در دوراهی تائید یا رد صلاحیت !
شمال نیوز : نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟!(ادامه)
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود. تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
انفجار مواد محترقه در دستان مرد معتاد به مرگ وی منجر شد. مرد زندانی پس از آزادی منفجر شد
انفجار مواد محترقه در دستان مرد معتاد به مرگ وی منجر شد.(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
دانشمندان رباتی را طراحی کرده اند که می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان سینه کمک کند. ساخت رباتی برای تشخیص زودهنگام سرطان در بانوان
دانشمندان رباتی را طراحی کرده اند که می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان سینه کمک کند.(ادامه)
کارگر کارگاه مبل‌سازی در کُری‌خوانی فوتبالی با ۳ نفر از دوستانش، به قتل رسید. قتل کارگر کارگاه مبل‌سازی در کُری‌خوانی فوتبالی
کارگر کارگاه مبل‌سازی در کُری‌خوانی فوتبالی با ۳ نفر از دوستانش، به قتل رسید.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد. چرا کارت‌های ملی هوشمند صادر شده به دست متقاضیان نمی‌رسد؟
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد.(ادامه)
دولت آمریکا مجموعه‌ای با ماموریت بحران‌سازی در ایران درست کرده؛ این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!/ قدرت استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ضعیف شده و ضعیف‌تر خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.