.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اختلاف علنی کمیته‌های انضباطی و استیناف؛ تبرئه متخلفان بازی جنجالی!
این اتفاق در پی شکسته شدن رای اولیه کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی سه بر صفر سایپا توسط کمیته استیناف رخ داد. (ادامه)
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری تا پیش از ظهر شنبه اعلام می‌شود
جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور درباره زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر شعبه ای نیاز به بازبینی و بازشماری آرا نباشد، تا پیش از ظهر شنبه نتیجه ریاست جمهوری اعلام می شود. وی همچنین درباره زمان پایان اخذ رای اظهار کرد: انتخابات تا ساعت ۱۲ ادامه دارد و در موارد خاص تا ساعت ۲ بامداد تمدید می شود.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم. اعلام دلایل رد صلاحیت به چهار کاندیدا/ بازبینی فیلم جلسه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.(ادامه)
حضور ۲۵۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای مازندران
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور ۲۵۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای استان خبر داد.(ادامه)
تعیین صندوق‌های سیار برای اخذ رای بیماران کرونایی/۲۱۸ هزار دُز واکسن در مازندران تزریق شد
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مهم‌ترین پروتکل‌های بهداشتی در زمان انتخابات، ممنوعیت اخذ اثر انگشت در فرایندهای مختلف انتخابات و ضرورت استفاده رای دهندگان از خودکار شخصی است.(ادامه)
تمهیدات کرونایی در روز رای گیری
رئیس ستاد انتخابات مازندران از ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی ویژه روز رای گیری خبر داد.(ادامه)
منع سفر در ایام تعطیلات ١۴ و ١۵ خرداد
احتمال منع سفر در ایام تعطیلات ١۴ و ١۵ خرداد/ استفاده از صندوق سیار رای‌گیری برای افراد مبتلا به کرونا در انتخابات(ادامه)
شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسرش
پدر بابک خرمدین در خصوص قتل پسرش احساس رضایت می کند و پس از اعتراف به انگیزه اش برای قتل فرزندش شکرگزاری کرد.(ادامه)
این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است . انتفاضه ی واقعی؛ از سنگ تا موشک(يادداشت)
این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است .(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات ۱۴۰۰، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱ میلیون ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند. بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار نفر واجد شرایط رای داریم
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات ۱۴۰۰، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱ میلیون ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند. (ادامه)
واکنش خطیب‌زاده به حمله علیه کشتی ایرانی در دریای مدیترانه: جایی که حمله رخ داده، اولین انگشت اتهام را متوجه اسرائیل می‌کند
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره حملات به کشتی‌های ایرانی و همچنین کشتی کانتیرنر بر ایرانی در دریای مدیترانه نیز گفت:‌ جایی که این اقدام رخ داده اولین انگشت اتهام را متوجه رژیم اشغالگر قدس می‌کند و رفتارهای تجاوزکارانه این رژیم این فرض را قوت می‌بخشد. این رژیم تمام حیات و ممات خود را در بحران و ناامنی جستجو کرده است.(ادامه)
معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات در حاشیه بازدید از مرکز طراحی و تولید تعرفه‌های انتخاباتی، گفت: در برنامه‌های ستاد انتخابات کشور با همراهی نمایندگان شورای نگهبان، برنامه بازدید از چاپ تعرفه‌ها داشتیم. با فعال سازی احراز هویت الکترونیک، اخذ اثر انگشت با استامپ در انتخابات حذف شد/ از ۲۵ فرایند انتخابات فقط فرایند اخذ رای الکترونیکی نشده است
معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات در حاشیه بازدید از مرکز طراحی و تولید تعرفه‌های انتخاباتی، گفت: در برنامه‌های ستاد انتخابات کشور با همراهی نمایندگان شورای نگهبان، برنامه بازدید از چاپ تعرفه‌ها داشتیم.(ادامه)
علت سرگیجه های ناگهانی و خطرات آن
برای درمان “سرگیجه های ناگهانی” حتما به پزشک مراجعه کنید و برای بهبود و تسکین آن از این درمان های خانگی استفاده نمایید.(ادامه)
کشور و انقلاب ما در دهه پنجم باید با برخی از افراد تعیین تکلیف کند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی افراد با سوءاستفاده از برخی ناکارآمدی‌ها، انگشت اتهام را به‌سوی انقلاب و نظام گرفته‌اند. این دهه، ده سال سرنوشت‌ساز برای کشور و انقلاب است. عده‌ای می‌خواهند با کشور و انقلاب ما تعیین تکلیف کنند. کشور و انقلاب ما هم باید با برخی از افراد تعیین تکلیف کند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
۴ نشانه بالا بودن قند خون و دیابت
"هایپرگلیسمی" به وضعیت بالا بودن سطح گلوکز یا قند خون اشاره دارد که شاخص تعیین‌کننده بیماری دیابت است.(ادامه)
چهل حدیث درباره صدیقه طاهره(س)
حضرت زهرا سلام الله علیها در سوم جمادی الثانی به شهادت رسیدند که به همین مناسبت احادیثی از معصومین علیهم السلام درباره ایشان گردآوری شده است. (ادامه)
اعدام شدن قاتل ۸ زن در گیلان
مردی که به اتهام قتل ۸ زن در گیلان به قصاص محکوم شده بود در زندان لاکان به دار مجازات آویخته شد. (ادامه)
ربیعی: دوقطبی واکسن ایجاد نکنیم
سخنگوی دولت گفت: برنامه اولیه ما از ابتدا این بوده که پیش از اطمینان از واکسن‌های تولید شده خارجی، خرید نکنیم.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)
چند روز پیش کلیپی در سطح جامعه پخش شد که بخشی از گفت‌وگوی یک هرزه‌نگار اینستاگرامی ‌با یک نوجوان را روایت می‌کرد. روایتی تلخ و تکان‌دهنده. مرگ قناری‌ها(يادداشت)
چند روز پیش کلیپی در سطح جامعه پخش شد که بخشی از گفت‌وگوی یک هرزه‌نگار اینستاگرامی ‌با یک نوجوان را روایت می‌کرد. روایتی تلخ و تکان‌دهنده.(ادامه)
حسن عباسی گفت: همه گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز شاید یک گزینه ترور باشند.

شاید خاتمی و احمدی نژاد ترور شوند /سپاه باید با تمام توان از روحانی حفاظت کند
حسن عباسی گفت: همه گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز شاید یک گزینه ترور باشند. (ادامه)
زوج و فرد شدن فعالیت دفاتر اسناد رسمی مازندران
دفاتر اسناد رسمی مازندران به صورت شیفتی و زوج و فرد فعالیت می کنند.(ادامه)

به دنبال صحبت ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سمت خود استعفا کرد. «ملک‌زاده» معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت استعفا کرد
به دنبال صحبت ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
عکس عجیب ترامپ یک روز پس از باخت در انتخابات
دونالد ترامپ روز یکشنبه بعدازظهر (۱۸ آبان) هنگام خروج از باشگاه ملی گلف ترامپ در شهر استرلینگ ایالت ویرجینیا دو انگشت شستش را به علامت پیروزی به طرفدارانش نشان می‌دهد.(ادامه)
نشانه جدید کرونا را بشناسید
تب، سرفه‌های خشک، خستگی و بی حالی، درد عضلانی، اسهال، از دست دادن حس بویایی و چشایی، سردرد و بثورات پوستی از جمله شایع‌ترین علائم ابتلا به کروناست. با این حال، این موارد تنها علائمی نیست که مبتلایان به کرونا از آن رنج می‌برند.(ادامه)
۶ منبع ویتامین دی برای تقویت ایمنی
ویتامین D از مواد مورد نیازی است که وجود آن برای بسیاری از عملکردهای بدن ضروری است. این ویتامین در تنظیم و جذب کلسیم، سلامت استخوان‌ها، عضلات، موها و دندان‌ها و همچنین در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش عمد(ادامه)
۹ درصد مازندرانی‌ها برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکردند
مدیرکل ثبت احوال مازندران از درخواست ۹۱ درصد از جمعیت واجد شرایط مازندران برای دریافت کارت ملی هوشمند خبر داد.(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.