.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یادداشت حاضر با تاکید بر نقش داخلی، منطقه ای و جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ذکر دلایل دشمنی غرب و اروپا با این نهاد می پردازد و شرایط حفظ چنین نیرویی را برمی شمارد. سپاه را حفظ می کنیم(يادداشت)
یادداشت حاضر با تاکید بر نقش داخلی، منطقه ای و جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ذکر دلایل دشمنی غرب و اروپا با این نهاد می پردازد و شرایط حفظ چنین نیرویی را برمی شمارد.(ادامه)
من همسر و دختر بیمارم را نکشتم فقط به خاطر ترس از روزنامه خراسان، قتل دو عضو خانواده ام را پذیرفتم. مردی که دختر بیمار و همسرش را با کلنگ کشت
من همسر و دختر بیمارم را نکشتم فقط به خاطر ترس از روزنامه خراسان، قتل دو عضو خانواده ام را پذیرفتم.(ادامه)
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد. سهم سوخت نیروگاه‌ها در آلودگی هوا چقدر است؟
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد.(ادامه)
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟ ابهام در موردپیاده کردن۲مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟(ادامه)
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ تن از عوامل اصلی شهادت سیدروح‌الله عجمیان اجرا شد
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
علی ولیزاده خواجه شاهی ورزشکار رشته کلستنیکس رکورد گینس شنا روی دو انگشت را شکست. خواجه شاهی رکورد گینس شنا روی دو انگشت را شکست
علی ولیزاده خواجه شاهی ورزشکار رشته کلستنیکس رکورد گینس شنا روی دو انگشت را شکست.(ادامه)
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد. علامت بیماری کبد روی دست
بیماری های کبد علائم مختلفی دارند. یکی از علائم اولیه که می توانید سریع آن را تشخیص دهید، ایجاد مشکلاتی بر روی پوست کف دست می باشد.(ادامه)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری. پسران فاطمه بی‌شمارند(يادداشت)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری.(ادامه)
استفاده دولت انگلیس از ارتش برای خنثی کردن اعتصاب‌ها
یک مقام ارشد انگلیسی تایید کرد که دولت این کشور قصد دارد از نیروهای ارتش این کشور برای تسهیل اعتصاب‌ها استفاده کند.(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد. جزئیات جلسه فراکسیون دانشگاهیان با وزیر علوم
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد.(ادامه)
عباس محمدیان/ مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان در حال تغییر است، ثابت قدم باشیم!(يادداشت)
عباس محمدیان/ مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ادامه)
آیا انگشت کردن در بینی می‌تواند با خطر آلزایمر مرتبط باشد؟
دانشمندان می‌گویند، انگشت کردن در بینی می‌تواند ما را در معرض خطر ابتلاء به آلزایمر و زوال عقل قرار دهد.(ادامه)
به تازگی و در تمامی پروازهای داخلی و خارجی سرو آبنبات ممنوع شده و دیگر شما شاهد پذیرایی با آبنبات در هنگام پرواز نیستید. چرا سرو «آبنبات» در هواپیما ممنوع شد؟
به تازگی و در تمامی پروازهای داخلی و خارجی سرو آبنبات ممنوع شده و دیگر شما شاهد پذیرایی با آبنبات در هنگام پرواز نیستید.(ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)
کارنامه ۵ دیدار اخیر استقلال و حریف اصفهانی
استقلال و سپاهان جمعه در حالی به مصاف هم می‌روند که در ۵ دیدار اخیر تقریباً همه چیز برای این دو تیم یکسان رقم خورده است.(ادامه)
شمال نیوز: مجید فانی سرپرست صمت مازندران برای اثر واژگونی خودرو در محور هراز روانه بیمارستان شد. مجید فانی ، سرپرست صمت مازندران راهی بیمارستان شد
شمال نیوز: مجید فانی سرپرست صمت مازندران برای اثر واژگونی خودرو در محور هراز روانه بیمارستان شد.(ادامه)
سرپرست صمت مازندران براثر حادثه رانندگی آسیب دید
مجید فانی سرپرست صمت مازندران برای اثر واژگونی خودرو در محور هراز روانه بیمارستان شد.(ادامه)
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است. ۶ راه برای ایمن نگه داشتن کارت اعتباری
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است.(ادامه)
زغال‌سنگ،کلیدواژه عاطفی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمیقی در سوادکوه و مازندران است و حدود ۷ هزار اشتغال مستقیم برای مازندران داشت و با شمارش کارکنان، کارگران و خانواده آنان به عدد حدود ۵۰ هزار نفری می‌رسد و هر تصمیمی که ....(خبر)
(ادامه)
امنیت جامعه خط قرمزمان است(يادداشت)
(ادامه)
پنج نکته مهم درباره ماجرای کرونا در ایران
ایران با وجود تحریم توانسته عملکرد بهتری در مهار بیماری کرونا نسبت به کشورهای غربی خصوصا آمریکا داشته باشد اما چند نکته مهم در خصوص این عملکرد حائز اهمیت است.(ادامه)
اعلام جزئیات جشن قهرمانی استقلال
سازمان لیگ برای مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی به استقلال تنها از سه نفر برای حضوردر زمین دعوت خواهد کرد.(ادامه)
اثر انگشت، تشخیص چهره، رمزعبور یا پین کدام یک برای گوشی امن تر است؟
اثر انگشت، تشخیص چهره، رمزعبور یا پین کدام یک برای گوشی امن تر است؟(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
چند تست ساده برای تشخیص سلامت بدن
اگر به دلیل تنفر از بیمارستان و مطب همیشه مراقب سلامت تان هستید بد نیست این مطلب را هم بخوانید مطمئنا برایتان مفید خواهد بود. این مطلب به شما یاد می دهد که با چند نمونه تست سلامت خود را ارزیابی کنید.(ادامه)
نشانه و زنگ خطر دیابت
سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌ ها تخمین زده است که تقریبا هشت و نیم میلیون نفر از مردم در کشورهای بزرگ دیابت دارند اما آن را تشخیص نداده‌ اند و در نتیجه به دنبال درمان نیستند.(ادامه)
چند راه حل خانگی درمان دندان درد
دندان درد، یکی از بدترین دردها است گاهی آن قدر شدید است که نمی‌توان تحمل کرد و در این گزارش به ۱۲ روش خانگی برای از بین بردن آن اشاره شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.