.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت آمریکا مجموعه‌ای با ماموریت بحران‌سازی در ایران درست کرده؛ این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!/ قدرت استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ضعیف شده و ضعیف‌تر خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
سفته یکی از متداول ترین اسناد تجاری است که برای نوشتن آن باید نکاتی را مدنظر قرار داد. هنگام نوشتن سفته چه نکاتی را باید رعایت کرد
سفته یکی از متداول ترین اسناد تجاری است که برای نوشتن آن باید نکاتی را مدنظر قرار داد.(ادامه)
عاشورا و خواص بی‌خاصیّت
(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
محل کار آداب خاصی دارد که یک کارمند باید به آن‌ها پایبند باشد. جملات ممنوع در محل کار
محل کار آداب خاصی دارد که یک کارمند باید به آن‌ها پایبند باشد.(ادامه)
دو موتورسوار ناشناس به دختر جوان و پسر مورد علاقه‌اش حمله کردند و دختر را با چاقو به قتل رساندند. قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه
دو موتورسوار ناشناس به دختر جوان و پسر مورد علاقه‌اش حمله کردند و دختر را با چاقو به قتل رساندند.(ادامه)
فردی در شبکه‌های اجتماعی که از یک شهروند ۹۰ میلیارد ریال اخاذی کرده بود، دستگیر شد. اخاذی با اغفال افراد در شبکه‌های اجتماعی
فردی در شبکه‌های اجتماعی که از یک شهروند ۹۰ میلیارد ریال اخاذی کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند. فعالیت اراذل و اوباش ‌در فضای واقعی و مجازی
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند.(ادامه)
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد. راز تجـاوز به دختر ۱۷ ساله در ویلای اجاره‌ای فاش شد
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند. حمایت رسمی کردها و سبزها از قلیچداراوغلو از بیم پیروزی اردوغان
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.(ادامه)
با کشف جسد زن جوان در حوالی میدان آزادی، یک سناریوی جنایی برای پلیس گشوده شد. جسد تکه تکه شده زن جوان در میدان آزادی تهران
با کشف جسد زن جوان در حوالی میدان آزادی، یک سناریوی جنایی برای پلیس گشوده شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب و انتخابات در ترکیه پرداخته اند.(ادامه)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است. برای اضمحلال کامل اسرائیل در کنار جبهه مقاومت هستیم/ جوانان فلسطینی برخی روز‌ها ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند/ / هنوز صدا از لبنان قطع نشده؛ از یمن هم صدا بلند می‌شود که ما هم هستیم؛ از دیگر کشور‌ها هم همین طور(خبر)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.(ادامه)
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. ۳ بلایی خطرناکی که موبایل بر سرتان می آورد!
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است. ترامپ با کاروانی در راه نیویورک برای حضور در دادگاه
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است.(ادامه)
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود. کشف و توقیف اثر باستانی دو هزار ساله ایرانی در فرودگاه لندن
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود.(ادامه)
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! شریعتمداری: با کسانی که کشف حجاب می‌کنند تسامح نکنید؛ اندک هستند
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند!(ادامه)
شامی بابلی از غذاهای سنتی شهر بابل در استان مازندران است که به دلیل خوشمزه بودن در بیشتر شهرهای ایران نیز تهیه می‌شود. این شامی برای وعده افطار نیز بسیار مقوی و مفید است. طرز تهیه شامی بابلی / این افطاری مقوی را از دست ندهید
شامی بابلی از غذاهای سنتی شهر بابل در استان مازندران است که به دلیل خوشمزه بودن در بیشتر شهرهای ایران نیز تهیه می‌شود. این شامی برای وعده افطار نیز بسیار مقوی و مفید است.(ادامه)
وبسایت امریکایی نیویورک تایمز در گزارشی پرده از راز عجیب ناتوانی پدافند امریکا در مقابله با حمله پهپادی مقاومت برداشته است؛ در حالی که تنها و تنها ۱ فروند پهپاد به سمت هدف شلیک شده بود. ناتوانی پدافند هوایی امریکا در برابر حمله پهپادی مقاومت
وبسایت امریکایی نیویورک تایمز در گزارشی پرده از راز عجیب ناتوانی پدافند امریکا در مقابله با حمله پهپادی مقاومت برداشته است؛ در حالی که تنها و تنها ۱ فروند پهپاد به سمت هدف شلیک شده بود.(ادامه)
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند. خال ها در مورد شخصیت شما چه می گویند؟
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند.(ادامه)
آماده باش پلیس آمریکا در آستانه بازداشت احتمالی ترامپ
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.(ادامه)
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید. عوارض شکستن قولنج مفاصل
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.(ادامه)
اشک تمساح شکارچی برای پیروز+ عکس
(ادامه)

غلامرضا شریعتی گفت:‌باید دید از بحران در ایران چه کسانی سود خواهند برد. قطعاجبهه ضد انقلاب که در راس آن آمریکای خبیث و صهیونیسم، همواره به دنبال ایجاد دلهره و ناامنی در بین ملت ایران بوده و هستند. چه کسانی از ناامنی در ایران سود می‌برند / ارتباط جبهه ضد انقلاب با مسمومیت ها
غلامرضا شریعتی گفت:‌باید دید از بحران در ایران چه کسانی سود خواهند برد. قطعاجبهه ضد انقلاب که در راس آن آمریکای خبیث و صهیونیسم، همواره به دنبال ایجاد دلهره و ناامنی در بین ملت ایران بوده و هستند.(ادامه)
فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روز‌های اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد. «پیدا شدن رد پای گروهک منافقین» در مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر
فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روز‌های اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.