.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود. فروش فوق العاده بلیت مشهد برای ایام دهه کرامت از ۱۹ اردیبهشت ماه
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود.(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت. همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.(ادامه)
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد. نوزادان سه قلو در تایباد خراسان رضوی متولد شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد.(ادامه)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند. بازداشت دو عضو داعش در قم هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند.(ادامه)
معصومه مهرآور، ماما و کارشناس ارتباطات اورژانس بابل درباره پیام رهبر معظم انقلاب به وی گفت: اجر و بزرگی را از طرف خداوند برای رهبرم می‌خواهم. واکنش پرستار بابلی به تمجید رهبر انقلاب
معصومه مهرآور، ماما و کارشناس ارتباطات اورژانس بابل درباره پیام رهبر معظم انقلاب به وی گفت: اجر و بزرگی را از طرف خداوند برای رهبرم می‌خواهم.(ادامه)
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در تماس تلفنی، پیام تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به همکار بخش ارتباطات اورژانس بابل ابلاغ کرد. قدردانی مقام معظم رهبری از اپراتور اورژانس ۱۱۵ بابل
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در تماس تلفنی، پیام تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به همکار بخش ارتباطات اورژانس بابل ابلاغ کرد.(ادامه)
محافل ترتیل‌خوانی در شبکه‌های سیما
شبکه‌های سیما در روز‌های ماه مبارک رمضان، ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در ساعات مختلف، روانه آنتن می‌کنند.(ادامه)
یک کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل به نوزادی که تازه به دنیا آمده بود، اما نفس نمی‌کشید، زندگی دوباره بخشید. ناگفته‌های کارشناس اورژانس بابل که ناجی نوزادی شد
یک کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل به نوزادی که تازه به دنیا آمده بود، اما نفس نمی‌کشید، زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
رییس کانون مداحان شاهین شهر به علت نامعلوم به قتل رسید. رییس کانون مداحان شاهین شهر به قتل رسید
رییس کانون مداحان شاهین شهر به علت نامعلوم به قتل رسید.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۴ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری درباره جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
هنرمندانی که در راهپیمایی اربعین حاضر شدند + عکس
هنرمندان و بازیگرانی مثل ارسلان قاسمی، فرزاد حسنی و ملیکا زارعی در اجتماع بزرگ پیاده روری اربعین شرکت کردند.(ادامه)
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های "سرباز روز نهم "و "اسم تو مصطفاست" رونمایی شد + عکس
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.(ادامه)
توصیه رئیس جمهور به مسئولان / ببا کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
احترام نظامی یک تکاور امنیت، به نماز ظهر عاشورا + عکس
کانال سپاه پاسداران نوشت: احترام نظامی نیروی تکاور امنیتی در تامین امنیت حرم حضرت معصومه (سلام‌الله علیها)، ظهر عاشورای حسینی ۱۴۰۲(ادامه)

پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود. خاکسپاری در قم انجام نشد! پیکر آیت‌الله شیخ حسن صانعی مجددا به تهران بازگشت!
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.(ادامه)
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد. حضور سفیر کره جنوبی در حرم حضرت معصومه(س) +عکس
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد.(ادامه)
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا … ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد / جنایت در مسیر دادگاه!
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا …(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد. انتصاب اولین سفیر زن در دولت سیزدهم
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد.(ادامه)
به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری؛ سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد. او قرار است جایگزین فروزنده ودیعتی شود. انتصاب اولین سفیر زن در دولت سیزدهم / عضو سابق شورای شهر تهران سفیر ایران در فنلاند شد
به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری؛ سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد. او قرار است جایگزین فروزنده ودیعتی شود. (ادامه)
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی،1402، دارفانی را وداع گفت. آیت الله "محمدرضا آشتیانی‌" درگذشت
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی،1402، دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد. چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم برگزار شد
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.(ادامه)
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است. ذوالنوری: فرزندان رهبری اجاره نشین هستند و خودرو ندارند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.