.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ نصب پرچم ولادت خواهر در حرم برادر
کتیبه‌های میلاد خواهر امام هشتم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در حرم مطهر رضوی امروز سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ نصب شد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی  گفت : باید آب دریای خزر طی تونلی به رودخانه سراب سرازیر و از  رودخانه سراب به دریاچه ارومیه منتقل شود تا شاهد تبعات گران نابودی دریاچه ارومیه نباشیم پیشنهاد نماینده آذری برای انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه!
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت : باید آب دریای خزر طی تونلی به رودخانه سراب سرازیر و از رودخانه سراب به دریاچه ارومیه منتقل شود تا شاهد تبعات گران نابودی دریاچه ارومیه نباشیم(ادامه)
اسامی هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم
هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم با انتخاب نمایندگان انتخاب شدند. (ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر آیت الله علوی گرگانی در قم
پیکر آیت الله علوی گرگانی صبح امروز پنجشنبه (۲۶ اسفند) از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.(ادامه)
مجری برنامه جهان‌آرا به ذکر جزییات بیشتری از برنامه زنده شب گذشته «جهان آرا» در شبکه افق پرداخت. جزئیات حواشی شب گذشته «جهان‌آرا» در گفت‌وگو با مجری برنامه
مجری برنامه جهان‌آرا به ذکر جزییات بیشتری از برنامه زنده شب گذشته «جهان آرا» در شبکه افق پرداخت.(ادامه)
پیکر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در کربلا به خاک سپرده می‌شود
طبق وصیت آیت الله العظمی صافی، پیکرشان به شهر کربلا منتقل خواهد شد تا در جوار حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خاک سپرده شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود. رئیسی: به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم/ دولت را با ۷۰۰ نفر فوتی روزانه تحویل گرفتیم/ گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است/ آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
تصاویر/ حجاب سفیر استرالیا در حرم حضرت معصومه(س)
لیندال ساکس سفیر کشور استرالیا در ایران و دنیس کارنی معاون وی، امروز با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) توسط کارشناسان امور بین‌الملل حرم، با اماکن و بخش‌های مختلف حرم و همچنین شخصیت حضرت معصومه (س) آشنا شدند.(ادامه)
چربی‌خون خود را با این گیاه درمان کنید
پژوهشگران با انجام یک مطالعه فراتحلیل، مقالات منتشر شده در خصوص تاثیر شنبلیله بر چربی خون را مورد بررسی قرار دادند. (ادامه)
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری عضو فقید مجلس خبرگان رهبری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. (ادامه)
عکس/ اقامه نماز بر پیکر آیت الله مجتهد شبستری
مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بر روی دستان زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.(ادامه)
آیت الله لائینی:بنیان شهرها برپایه تخلف پسندیده نیست/ طولانی شدن ساخت زباله سوز
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به رشد تخلف ساخت وسازها در شهرها گفت: متاسفانه شهرها برپایه تخلف و جرایم بنا و ساخته می شود که کار پسندیده ای نیست.(ادامه)
عکس/ مشهد الرضا سوگوار رحلت خواهر خورشید
آستان ملکوتی رضوی در سوگ رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) سیاهپوش و میزبان زائرانی است که برای عرض تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع) به پیشگاه برادر بزرگوارشان به این صحن و سرا مشرف شده‌اند و نوحه خوان این مصیبت شده‌اند.(ادامه)
عکس/ حرم حضرت معصومه(س) سیاه‌پوش شد
آیین سیاه‌پوشان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به‌مناسبت سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان، امروز با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام برگزار شد. (ادامه)
مهمترین اعمال شب اول ماه «ربیع الثانی»
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: از مهم‌ترین اعمال در شب اول ماه «ربیع الثانی» دو رکعت نماز است، که در رکعت اوّل بعد از سوره حمد سى مرتبه «قُلْ هُوَ اللَّه» و در رکعت دوم بعد از سوره حمد سى مرتبه «إِنَّا أَنْزَلْناه» خوانده می‎شود. (ادامه)
اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران اعلام شد. (ادامه)
تصاویر / گل آرایی ضریح حرم حضرت معصومه (س)
آیین گل آرایی ضریح حرم حضرت معصومه (ع) به مناسبت سالروز ورود ایشان به قم جمعه۷ آبان با حضور خادمان و استقبال زائران برگزار شد. (ادامه)
آیت الله لائینی:ضرورت تهیه پیوست فرهنگی و عدالت/ «مرگ برآمریکا» گفتمان جهانی است
نماینده ولی فقیه در مازندران داشتن پیوست فرهنگی و عدالت را در تصمیم گیری و برنامه ریزی های مسئولان امری ضروری دانست.(ادامه)
رئیس جمهور : فلسفه حضور ما در استان ها همین است که مردم احساس آرامش کنند/ از آقای مخبر خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد/ لازم باشد خودم هم شرکت می‌کنم/ باید هرچه سریعتر در بازار ثبات ایجاد شود ....(خبر)
(ادامه)


 رئیس جمهور گفت: از معاون اول خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد و اگر لازم بود خودم نیز در جلسات حضور خواهم یافت تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در بازار ثبات ایجاد کنیم. رئیسی: پس از موفقیت اولیه در واکسیناسیون گسترده، اولویت بعدی تنظیم بازار است
رئیس جمهور گفت: از معاون اول خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد و اگر لازم بود خودم نیز در جلسات حضور خواهم یافت تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در بازار ثبات ایجاد کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
واکنش نماینده مجلس به زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس به زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی در ارومیه واکنش نشان داد.(ادامه)
احتمال انتخاب شهردار جدید تهران در روز پنجشنبه
منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران از احتمال انتخاب شهردار تهران در جلسه روز پنجشنبه خبر داد. (ادامه)
این نکات را قبل از واکسیناسیون کرونا رعایت کنید
توجه به نوع تغذیه و برنامه غذایی روزانه هم در پیشگیری از ابتلا به کووید – ۱۹ و هم در دوران نقاهت و بهبودی پس از بیماری نقش مهمی دارد. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  گزینه  های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند .... گزینه‌های شهرداری تهران اعلام شد / نام یک نماینده مجلس مازندران در بین گزینه ها
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گزینه های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند ....(ادامه)
انتشار لیست داوطلبان مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب در مازندران
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، لیست مورد حمایت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مازندران را منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.