.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه  علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ... علامه ايازي اسوه ساده زيستي در عالم تشيع
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ...(ادامه)
مراسم روز ملي دختران در گرگان
فرماندار گرگان با اشاره به روز ملي دختران گفت: اين قشر با الگوگيري از شخصيت بانوي گرامي حضرت معصومه (س) در زندگي مي‌توانند مادران موفقي در آينده براي تربيت نسلي متعهد و پويا در جامعه باشند.(ادامه)
قتل دختر گيلاني در موسسه آموزش زبان
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس يك دختر جوان در آموزشگاه زبان تازه تاسيس در رشت به قتل رسيد. معصومه دختر جواني كه در يك موسسه زبان تازه تاسيس به كار مشغول شده بود روز پنجشنبه 20 مهر(ادامه)
هر ۱۲‬روز يك "دوقلو" در آستارا متولد ميشود
مسوول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا گفت: در نيمه نخست سال جاري ‪ ۱۵‬مورد دوقلو در اين شهرستان متولد شد كه حاكي از تكرار پديده دوقلوزايي در هر ‪ ۱۲‬روز در اين شهرستان است. به گزارش ایرنا "معصومه يكي‌تا" گفت: از ‪ ۳۰‬دوقلوي متولد شده در اين شهرستان ‪ ۱۹‬نوزاد پسر و ‪ ۱۱‬نوزاد دختر بود. وي گفت: بيشترين تعداد دوقلوهاي متولد شده در اين مدت در تير ماه بود كه تعداد دوقلوها به ‪ ۴‬مورد رسيد. وي گفت: بر خلاف سال‌هاي گذشته تمام زايمان‌هاي دو قلوها، با عمل سزارين بوده و خوشبختانه همه دوقلوهاي متولد شده سالم بودند. وي با اشاره به‌اينكه متوسط وزن دوقلوها دو كيلو و ‪ ۱۵۰‬گرم است گفت: دربين دوقلوهاي به دنيا آمده در نيمه نخست سال جاري نوزاداني با وزن سه كيلو گرم و ‪ ۱/۶‬كيلوگرم نيز وجود داشت كه به ترتيب سنگين‌ترين و سبك ترين نوزادان دوقلو بودند. مسول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا اظهار داشت: كل نوزادان متولد شده در نيمه نخست سال جاري در اين بيمارستان ‪ ۹۵۸‬مورد بود كه حدود ‪ ۶۰‬درصد متولدشدگان، دختر بود. (ادامه)
اعزام گروهي ازدانشجويان گرگاني به‌ مالزي
(ادامه)
قبلي 1 ... 39 40 41 42 43 44

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.