.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آمادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از تدابیر امنیتی لازم برای امنیت انتخابات و بکارگیری بیش از ۱۲ هزار نیرو برای تامین امینت حوزه های انتخاباتی در خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

بیانیه لاریجانی خطاب به شورای نگهبان پیرامون مساله عدم احراز صلاحیت منتشر شد.
دلایل عدم احراز صلاحیت اینجانب را به صورت عمومی اعلام کنید / حداقل به اجرای سیاست‌ کلی مصوب رهبر انقلاب عمل کنید
شمال نیوز: بیانیه لاریجانی خطاب به شورای نگهبان پیرامون مساله عدم احراز صلاحیت منتشر شد. (ادامه)
تصویری قدیمی از رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت معصومه (س)
صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصویری قدیمی از ایشان را به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر حضرت معصومه(س)
در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) آئین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر این بانوی کرامت با حضور خادمان، زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.(ادامه)
آیت الله لائینی:انقلاب اسلامی باور «ما می توانیم» را نمایان کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی باور ما می توانیم را نمایان کرد، گفت: تبلیغات نامزدها باید سالم باشد.(ادامه)
تصاویر/ گل آرایی ضریح مطهر حضرت معصومه(س)
در آستانه میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها،امروز صبح جمعه ۲۱خرداد ۱۴۰۰مضجع شریف این بانو گل آرایی شد.(ادامه)
 در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. همسر جلیلی، رضایی، رئیسی، همتی و زاکانی چه کاره هستند؟/ با همسر کاندیداها آشنا شوید
در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. (ادامه)
 با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند.
لیست غیررسمی ثبت نام کنندگان انتخابات میان دوره ای مجلس در آستانه اشرفیه
با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند. (ادامه)
عکس/ گل‌آرایی حرم حضرت معصومه(س) در آستانه اعیاد شعبانیه
به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد امام حسین علیه السلام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آذین‌بندی و سبزپوش و همچنین ضریح این آستان مقدس گل‌آرایی شد.(ادامه)
عکس/ حال و هوای حرم دختر موسی بن جعفر(ع) در شب شهادت پدر
مراسم عزاداری شب شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع)، با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
عکس/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب شهادت امام ‌هادی(ع)
مراسم شهادت امام هادی علیه‌السلام یکشنبه ۲۶ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم بانوی کرامت برگزار شد. زائران و مجاوران کریمه اهل بیت با شرکت در این مراسم در سوگ شهادت این امام همام به عزاداری پرداختند.(ادامه)
چهل حدیث درباره صدیقه طاهره(س)
حضرت زهرا سلام الله علیها در سوم جمادی الثانی به شهادت رسیدند که به همین مناسبت احادیثی از معصومین علیهم السلام درباره ایشان گردآوری شده است. (ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
عکس: فرزندان شهید فخری زاده در مراسم چهلمین روز شهادت پدر
در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده در حرم حضرت معصومه (س)(ادامه)
عکس/ سیاه‌پوش شدن حرم حضرت معصومه (س)
(ادامه)
بیماران کلیوی بیشتر مراقب باشند
فوق تخصص بیماری‌های کلیه گفت: بیماران پیوند کلیه، دیالیزی و مزمن کلیه بیشتر در معرض خطر بیماری‌های عفونی مخصوصاً کرونا قرار می‌گیرند.(ادامه)
پیکر «آیت‌الله یزدی» در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت الله محمد یزدی رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه، در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
 آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام جمعه پیشین تهران و رئیس اسبق قوه قضاییه درگذشت. 



آیت الله محمد یزدی دار فانی را وداع گفت/ اعلام زمان و مکان تشییع
آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام جمعه پیشین تهران و رئیس اسبق قوه قضاییه درگذشت. (ادامه)
عکس: نماز بر پیکر شهید فخری زاده در قم
نماز بر پیکر شهید فخری زاده در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقامه شد.(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر شهید محسن فخری‌زاده در قم
پیکر دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) تشییع شد.(ادامه)
عکس/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب وفات
مراسم عزاداری رحلت جانگداز حضرت معصومه(س) با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی از خادمان برگزار شد. (ادامه)
محسن هاشمی لیست ۱۹ نفره ۱۴۰۰ کارگزاران را تکذیب کرد؟
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که در آن گفت‌وگو مدنظر من بوده، ذکر این نام‌ها صرفا عنوان‌کردن نام کسانی بوده است که در جبهه اصلاحات از آنها به‌عنوان نامزدهای بالقوه سخن به‌میان می‌آید.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
تصاویر: گل آرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س)
به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم، ضریح مطهر ایشان گل آرایی شد.(ادامه)
عکس: مزار مادر پروین اعتصامی در حرم حضرت معصومه (س)
سنگ قبر ومزار بانو اختر اعتصامی(مادر پروین اعتصامی) دختر عبدالحسین خان(از شاعران اواخر دوره ی قاجار با تخلص شوری) مقبره ی خانوادگی اعتصام الملک صحن اتابکی(امام رضای کنونی) حرم حضرت معصومه قم....(پروین اعتصامی در سال 1320 و در سی وپنج سالگی ودر اثر ابتلا به مرض حصبه فوت شد)....(ادامه)
عکس/ حضور متفاوت احمدی نژاد در قم
تصاویری از حضور محمود احمدی نژاد در قم و زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) منتشر شده است.(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.