.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۸ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور سلطان عمان در ایران و انتخاب مجدد اردوغان به عنوان رئیس جمهور ترکیه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۶ خرداد
آزادی اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان بعد از ۵ سال بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز کشورمان است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه سوم خرداد
روزنامه‌های امروز به امضای یازده سند همکاری میان ایران و اندونزی و متلاشی شدن یک شبکه همکار با سرویس اطلاعاتی بیگانه توسط وزارت اطلاعات پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲ خرداد
حکم رهبر معظم انقلاب برای علی اکبر احمدیان و همچنین علی شمخانی بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز کشورمان است.(ادامه)
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳۱ اردیبهشت
دیدار رهبر انقلاب با مسئولان وزارت امور خارجه و اعلام ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر انتشار بیانیه وزارت خارجه درباره حق آبه هیرمند پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب و انتخابات در ترکیه پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت
برگزاری نمایشگاه کتاب و استقبال مردم از این رویداد فرهنگی کشورمان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت
بررسی ریزش بی سابقه بورس بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۸ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و درخشش بانوان هاکی روی یخ ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به رای محکومیت قطعی مدیران اسبق بانک مرکزی و ارسال لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها از طرف دولت به مجلس پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به سوریه و سوء قصد به جان پوتین پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان و سفر رئیس جمهور به سوریه پرداخته‌اند.(ادامه)
ستاره‌شناسان از راز قدرتمندترین پدیده کیهان پرده برداشتند. رازگشایی از معمای قدرتمندترین پدیده جهان + عکس
ستاره‌شناسان از راز قدرتمندترین پدیده کیهان پرده برداشتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی و ورود هواپیما‌های جدید به کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان و بیانیه وزارت اطلاعات درباره بد حالی دانش آموزان پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به خوزستان و ارسال لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به مجلس پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۶ اردیبهشت
(ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. سخن حسین شریعتمداری اینبار با دستیار رئیس‌جمهور!
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۶ فروردین
روزنامه‌های امروز به راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و درگذشت عماد افروغ پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۱ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تغییرات قیمت ارز و کاهش ارتباط اروپایی‌ها با آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۷ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار جمعی از اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب و محکومیت جنایت صهیونست‌ها در حمله به مسجد الاقصی پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۶ فروردین
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام و روز تاریخی بورس پرداخته‌اند.(ادامه)
حسین شریعتمداری در زمینه مصاحبه اخیرش درباره بیانیه وزرات کشور درمورد حجاب گفت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. مدیرمسئول کیهان از وزیر کشور عذرخواهی کرد
حسین شریعتمداری در زمینه مصاحبه اخیرش درباره بیانیه وزرات کشور درمورد حجاب گفت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود.(ادامه)
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! شریعتمداری: با کسانی که کشف حجاب می‌کنند تسامح نکنید؛ اندک هستند
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند!(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۴ اسفند
روزنامه‌های امروز به بازگشت پیکر ۷۱ شهید دفاع مقدس به کشور و تلفات چهارشنبه سوری پرداخته‌اند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 96 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.