.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۷ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سهم ایران از میدان گازی آرش و کشف محموله بزرگ سلاح و ابزار آمریکایی ویژه اغتشاشات پرداخته‌اند.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد. روسیاهی بازیگران ناکام اغتشاشات
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۸ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری اربعین حسینی دانشجویان و سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۴ شهریور
روزنامه‌های امروز بیشتر به موضوع اربعین حسینی و اشتیاق عاشقان اباعبدالله برای رسیدن به کربلا پرداخته‌اند.(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۳ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار وزرای امور خارجه ایران و ترکیه و مشخص شدن پنهان کاری فرانسوی‌ها در شلیک به پرواز مسافربری ایتالیا پرداخته‌اند.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۲ شهریور
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر پاسخ رهبر انقلاب به نامه دانش آموزان درباره راهپیمایی اربعین پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۱ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله و خنثی شدن طرح خرابکاری در صنایع موشکی و پهپادی کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۷ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر افتتاح فاز یازدهم پارس جنوبی به دست متخصصان ایرانی پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۶ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر فاز اول طرح ملی نهضت مسکن و جدید‌ترین دستاورد هسته‌ای کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟! برای تلویزیون، شهبازی را انتخاب کنید؛ رشیدپور فتنه گر را راه ندهید
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟!(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پیوستن ایران به بریکس و انجام پنجمین عمل موفق پیوند سر جهان در کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۳۱ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های زندگی شهید صدرزاده پرداخته‌اند.(ادامه)
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد. ادعای کیهان درباره ثبت‌نام چراغ خاموش اصلاح طلبان در انتخابات مجلس
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بیدار شدن اروپا و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی نسبت به آمریکا شد. ماکرون: اروپا بیدار شود ما نباید تابع آمریکا باشیم
رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بیدار شدن اروپا و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی نسبت به آمریکا شد.(ادامه)
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود. ایران در حال تشکیل مجمع منطقه‌ای برای حذف آمریکا و اسرائیل است
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۸ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه و گفت و گوی وزیر امور خارجه با ولیعهد عربستان سعودی پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۶ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و معرفی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۹ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های رئیس جمهور در مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم و حاشیه‌های پیش ثبت نام انتخابات مجلس پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۸ مرداد
روزنامه‌های امروز به روز خبرنگار و کارت زرد مجلس به وزیر دادگستری پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۷ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس جمهور در جمع خبرنگاران رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار پرداخته اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۶ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش و تقدیر از این ناوگروه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۴ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله وحشیانه به بانوی آمر به معروف در شیراز در برابر دخترش و گرم ترین تابستان جهان پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۰ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بررسی نتایج دیدار وزیر خارجه کشورمان با همتای سوری خود و بررسی لایحه جدید حجاب پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۹ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رکورد شکنی مصرف برق در کشور و بازگشت معترضان صهیونیست به خیابان‌ها پرداخته اند.(ادامه)
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید! ادبیات توهین آمیز خانم بازیگر بی‌حجاب با آقای وزیر
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۷ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر عزاداری عاشورای حسینی و رشد مصرف برق در سراسر کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 96 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.